۶۴۵۸۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تریلر جدید فیلم «بلک پنتر» منتشر شد

فیلم بلک پنتر، در ماه فوریه اکران خواهد شد و او را بعد از اتفاقات Captain America: Civil War در جهان سینمایی مارول نمایش خواهد داد.

گیم نیوز: فیلم بلک پنتر، در ماه فوریه اکران خواهد شد و او را بعد از اتفاقات Captain America: Civil War در جهان سینمایی مارول نمایش خواهد داد. تریلر تازه منتشر شده برای مخاطبین ژاپنی عرضه شده است و مملو از صحنه‌هایی است که در تریلرهای قبلی فیلم خبری از آن‌ها نبود. در این تریلر از فیلم Black Panther همچنین صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی گنجانده شده‌اند.


فیلم Black Panther را «رایان کوگلر» کارگردان فیلم مستقل تحسین شده‌ی Fruitvale Station و فیلم Creed که در اسکار از آن تجلیل شده بود، می‌سازد. بازیگران فیلم هم سرشناس و قدرتمند هستند و از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به مارتین فریمن، اندی سرکیس و فورست ویتاکر اشاره کرد. لوپیتا نیانگ و چادویک بوزمن هم بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سال گذشته بوزمن در مورد این فیلم اذعان کرده بود که لحنتی متفاوت نسبت به دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی این سال‌ها خواهد داشت. او گفته بود:

برای من، اغلب آن دسته از فیلم‌های ابرقهرمانی که تاریک‌تر و سیاه‌تر هستند جذابیت بیشتری دارند. این فیلم‌ها هستند که من بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند می‌شوم. من خوشحالم که فضای فیلم Black Panther سیاه‌تر است.

بلک پنتر ابتدا در سال ۱۹۶۶ در کمیک‌های مارول ظهور کرد. این شخصیت را هم استن لی به کمک جک کربی خلق کرده است. بلک پنتر تا کنون در فیلم‌های مختلفی حاضر بوده که آخرین آن‌های Captain America: Civil War است که به طور خاص به مرگ پدر او و تبدیل این شخصیت به شاه واکاندا می‌پردازد. فیلم Black Panther اولین فیلم مستقل این شخصیت است که به تهیه‌کننده‌ی مارول و دیزنی ساخته و در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر جدید فیلم «بلک پنتر» منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج