۶۴۵۸۴۸
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ زلزله اصلی احمدی‌نژاد بود که آمد و رفت

پوريا عالمي در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: کواکبیان در مجلس به روحانی تذکر داده: «اگر در تهران زلزله بیاید، کمترین آمار جان‌باختگان چهار میلیون نفر خواهد بود».

پوريا عالمي در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: کواکبیان در مجلس به روحانی تذکر داده: «اگر در تهران زلزله بیاید، کمترین آمار جان‌باختگان چهار میلیون نفر خواهد بود».

- مردم تهران اما گفتند: زلزله هفت‌ریشتری که برای ما چیزی نیست. زلزله اصلی محمود احمدی‌نژاد بود که آمد و رفت.

- مردم ایران به مردم تهران گفتند: داداش، پس‌لرزه‌ش به شما گرفت وگرنه ما هنوز هم نتونستیم از جا بلند شیم.

- تعدادی از امیدواران که به فهرست امید رأی داده بودند نیز اعلام کردند: ما هر چهار سال یک‌بار یک زلزله هفت‌ریشتری را تحمل می‌کنیم. برای همین زیرساخت‌هایمان سفت شده و نگران نیستیم.

- بعد از اعلام خبر احتمال زلزله در تهران، چند شاخ اینستاگرام شماره کارت بانکی خود را اعلام کردند و گفتند حالا که کسی به هلال‌احمر اطمینان ندارد، آنها حاضرند پول جمع کنند.

- خسرو معتضد، تاریخ‌ساز و تاریخ‌تعریف‌کن مورد‌علاقه تلویزیون، گفت: با توجه به اینکه از اساس زیر تهران فاضلاب چندساله قرار دارد، اگر زلزله بیاید، همه می‌رویم در فاضلاب تاریخی و این توطئه انگلستان و بعدها آمریکا بود که شاه را فریب دادند تا با دست خودش قبر خودش را بکند.

- امیر تتلو در اینستاگرام اعلام کرد: در حمایت از زلزله‌زدگان بغ‌بغو.

- ٢٠:٣٠ نیز در گزارشی ثابت کرد رقص چاقو که بعضا در میهمانی‌های تولد و عروسی انجام می‌شود، عامل اصلی زلزله در جهان است و از مردم شریف ایران خواست که تا اطلاع ثانوی مواظب باشند.

- سازمان مدیریت ترافیک تهران نیز اعلام کرد: در صورت بروز زلزله، وضعیت ترافیکی تهران از این بدتر نخواهد شد و همین وضعی که هست را ادامه خواهیم داد.

- یکی از وزرای محترم نیز گفت: در صورت بروز زلزله در تهران شصت شصت خواهیم شد.

- در پی احتمال بروز زلزله در تهران با چند روزنامه‌نگار و چند مدیر شبکه‌های اجتماعی برخورد شد تا جلوی آمدن زلزله به تهران گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان زمان همتون عاشقش بودین و معجزه هزاره سوم بود حالا بد شده.....خدایی خوب بود خوب بهتر از روحانی...

    • بدون نام

      شما نمیخاد جاملت حرف بزنید ملت احمدی نزاد دوست دارن خیلی جیره خور لطفا حرف مفت نزن

    • مظفری

      حالا نفر بعدی چکار کرد ، بس کنید خجالت هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      آثار زلزله رئیس جمهور قبل ،مادام العمر بر معیشت مردم ایران سایه خواهند افکند.

    • بدون نام

      روحانی روهم دیدیم که هرکه بهش رای داده داره اظهار ندامت میکنه و عذرخواهی میکنه

    • علی

      احمدی نژاد واقعا زلزله‌ای برای جیب و سفره مردم بود. این فرد ارزش دفاع ندارد. به هر طرف نگاه می کنی طرحهای ضد مردمی ازش می بینی. سهام ضد مردمی عداوت، طرح حذف یارانه ها و فلاکت و گدا پروری مردم، مسکن بی مهرش که در زمان ریاست جمهوری خودش سازمان های گاز و برق و... باهاش به خاطر اینکه آنقدر دور از محدوده شهرها و جمعیت بود همکاری نمیکردند و برایشان مقرون به صرفه نبود. همین مسکن بی مهر و بی کیفیت احمدی نژاد آنچنان رکودی در بخش مسکن درست کرد که همین الان هزاران ساختمان و مسکن بدون فروش و مستاجر با قیمت 50 تا 100 میلیون زیر قیمت بازار خاک میخورد. اگر احمدی نژاد طرح حذف یارانه ها رو اجرا نمی کرد وضع مردم ایران این نمی شد و جلوی هزاران بهانه برای گرانی گرفته میشد.

    • بدون نام

      با این حرفا نمی تونید احمدی نژاد رو خراب کنید ايشون مرد بودند مثل شما ها خاله زنکی نیستند این روحانی هست که از زلزله هفت ریشتر بد تره کشور و شخم زد دانه فقر کاشت

    • بدون نام

      بسه دیگه الان دیگه نمیتونید این چرندیات رو بگین چون ردحانی هم داره سبقت میگیره از همین ههه..

    • بدون نام

      خجالت نمی کشین؟ مرد و مردون قبول کنید تو انتخاب روحانی اشتباه کردید و با نبش قبر ریاست جمهوری قبلی رو اشتباهتون سرپوش نذارید. نه تو سیاست خارجه که شعار میدادین اعتبار به گذرنامه ایرانی برمیگردد توفیقی داشتین و حتی برکینوفاسو باهامون قطع رابطه کرده و نه تو اقتصاد که شعار میدادید هم چرخ اقتصاد باید بچرخد هم چرخ سانتریفوژها که الان هم دو ایستاده اند!
      ....

    • بدون نام

      فعلا که اقتصادکشوربازلزله 10ريشتري ميلرزه وملت روبه خاک فلاکت انداخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگار
        حالا خیلی درسته کشور وهمه جاش گل وبلبل اگه اون خراب کرده چرا این دولت درستش نکرد باز از احمدی نژاد چنتا کار پر فایده دیدیم از دولت کنونی چی دیدیم

    • همت

      چرا گیر می دین به احمدی نژاد پنج ساله کل مشکلات جهان را به گردن ایشون انداختین و برای حل انها هیچ کاری نکردین خجالت داره این بنده خدا هم خدایی داره

    • همت

      خدایا شر هر چه کاسه لیسه از این مملکت کم کن هر روز این نشریات به سمتی که کاسه اش چربتره رو می کنند تو را هم فراموش کردن ما را هم ناامید جنگ و تحریم ما را از پای در نیاورد بلکه خزئولات اینها که هر روز....

    • ع س

      چرا طرفدارهای روحانی نمیگن این چه کاری برا ملت کرد مگه تو انتخابات دوره قبل نگفت باید اول کدخدا را ببینی رفت دید سوغات هم برد چی شد فقط برا نوکری نگرش داشت مگه غیر از اینه انصاف هم خوب چیزیه تا کی میخوایم خودمونو گول بزنیم

    • پری

      زلزله فعال وویرانگر که ادامه دارد روحانی و دولتش است که کمر به نابودی مردم بستند.بیکاری وسو تغذیه بیداد می کند .بترسید از روزی که خدا گریبان اینها رو بگیره

    • بدون نام

      خدایا دشمنان احمدی نژاد را به خاک ذلت بنشان تا دیگر مفت خوری و مغت گویی نکنند

    • هموطن

      درد احمدی نژاد بخوره توسر دولت کنونی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج