جاباما
۶۴۶۲۶۴
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

پرطرفدارترین توییت‌های ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ رو به اتمام است و به روال هر سال فهرست پرطرفدارترین توییت‌‌ها که بیش از بقیه بازنشر شده‌اند توجه کاربران شبکه‌‌های مجازی را به خود جلب کرده است.

عصر ایران: سال ۲۰۱۷ رو به اتمام است و به روال هر سال فهرست پرطرفدارترین توییت‌‌ها که بیش از بقیه بازنشر شده‌اند توجه کاربران شبکه‌‌های مجازی را به خود جلب کرده است.

یورونیوز نوشت: نکته جالب این است که سه توییت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در میان ۱۰ توییت پرطرفدار سال هستند در حالی که هیچ توییتی از دونالد ترامپ، که علاقه زیادی هم به توییت کردن دارد در این فهرست دیده نمی‌شود.

۱. پرطرفدارترین توییت سال که بیش از ۱۸ میلیون و ششصد هزار باز ریتویت شد نه متعلق به شخصیتی سیاسی است و نه هنرمندی مشهور، بلکه توییتی بود از نوجوان شانزده ساله گمنام که تنها ۵۰۰ دنبال‌کننده داشت.

روز ششم آوریل کارتر ویلکرسون که عاشق ناگت بود رستوران‌ زنجیره‌ای وندیز را خطاب قرار می‌دهد و می‌نویسد: «چند تا توییت برای ناگت رایگان؟» رستوران وندی در پاسخ می‌نویسد: «۱۸ میلیون» و کارتر در جواب می‌گوید «کار را تمام شده بدانید».

او سپس از این مکالمه عکس می‌گیرد و آن را با این توضیح توییت می‌کند: «لطفا به من کمک کنید. مردی ناگت‌هایش را می‌خواهد.»

این توییت ساده آنقدر مورد توجه قرار گرفت که در همان روزهای اول بیش از ۲ میلیون بار ریتوییت شد، حتی شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و لینکدین هم به کمک کارتر آمدند و سرانجام این توییت از مرز ۱۸ میلیون ریتوییت گذشت.

۲. توییت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله شارلوتزویل دومین توییت طرفدار سال بود.

در این توییت که بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار بار منتشر شد آقای اوباما این جمله‌ را از نلسون ماندلا نقل کرده بود: «هیچ کس با نفرت از دیگری به خاطر رنگ پوست و مذهب به دنیا نمی‌آید.»

۳. در پی طوفان هیوستون انجمن دوستی دانشگاه پنسیلوانیا با ارسال توییتی نوشت که به ازای هر بازنشر ۱۵ سنت به قربانیان کمک می‌کند. این توییت بیش از یک میلیون و صد و شصت هزار بار ریتوییت شد.

۴. ماه مه یک حمله انتحاری در سالن محل برگزاری کنسرت آریانا گرانده در منچستر بریتانیا ۲۲ کشته و ۵۹ زخمی برجای گذاشت. در پی این حمله آریانا توییتی ارسال کرد که در آن از اتفاق پیش آمده ابراز تاسف کرده و گفته بود که قلبش شکسته است.» این توییت یک میلیون و صد هزار بار بازنشر شد.

۵. باراک اوباما در ماه ژانویه پیش از ترک کاخ سفید با ارسال توییتی از هوادارانش تشکر کرد. او نوشت: «برای همه چیز متشکرم. آخرین درخواست من، همچون اولین آن، این است که نه به توان من برای ایجاد تغییر بلکه به توانایی خودتان ایمان داشته باشید.» این توییت بیش از ۸۰۰ هزار بار بازنشر شد.

۶. پس از خودکشی چستر بنینگتون، خواننده گروه لینکین پارک، این گروه با ارسال عکسی در توییتر به وی ادای احترام کرد. این توییت نزدیک به ۸۰۰ هزار بار ریتوییت شد.

۷. جدال توییتری لبران جیمز، ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با دونالد ترامپ به یکی از پرطرفدارترین توییت‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل شد.

داستان از این قرار بود که تیم کلیولند کالیورز بعد از قهرمانی در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا، ان‌بی‌ای، به کاخ سفید دعوت شد اما استیون کری، از بازیکنان این تیم دعوت آقای ترامپ را نپذیرفت. رئیس جمهور نیز در پاسخ گفت: «رفتن به کاخ سفید افتخار بزرگی برای تیم قهرمان است. استیون کری مردد است بنابراین دعوت از او پس گرفته می‌شود.»

لبران جیمز نیز در حمایت از هم تیمی‌اش نوشت: «رفتن به کاخ سفید افتخار بود تا زمانی که تو آمدی!» این توییت بیش از ۶۶۰ هزار بار بازنشر شد.

۸. باز هم توییت باراک اوباما... رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش از ترک کاخ سفید با ارسال توییتی از مردم آمریکا خداحافظی کرد. او در این توییت نوشت: «خدمت به شما افتخار زندگی‌ام بود. شما از من رهبر و مرد بهتری ساختید.»

۹. در پی طوفان هیوستون سم مارتین، بازیکن فوتبال آمریکایی ویدئویی از خود و سگش منتشر کرد و گفت به ازای هر ریتوییت ۶ پوند، معادل ۴۵۰ گرم، غذا برای سگ‌های هیوستون می‌فرستد.

۱۰. و سرانجام رتبه دهم متعلق به کاربری به نام ست جوزف است. او در این توییت شماره تلفن مرکز مشاوره به کسانی قصد خودکشی دارند را منتشر کرده و نوشته بود: «هر چهل ثانیه یک نفر دست به خودکشی می‌زند. آیا لحظه‌ای وقت می‌گذارید که این توییت را منتشر کنید تا شاید جان یک نفر نجات داده شود؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توییت ها ظریف و احمدی نژاد چی شد پس:))))

    • بدون نام

      چستر بنینگتون خیلی دوست داشتم

    • بهرام

      زلزله ۹ ریشتری در تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج