جاباما
۶۴۶۲۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طبقات باقی‌ مانده پلاسکو قابل استفاده نیست

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره بازگشایی ساختمان پلاسکوی شمالی گفت: بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استانداردهای لازم و پارکینگ است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره بازگشایی ساختمان پلاسکوی شمالی گفت: بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استانداردهای لازم و پارکینگ است.

حسن بیک محمدلو با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر بازگشایی بخش باقیمانده ساختمان پلاسکو گفت: تاکنون توسط بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام شده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استانداردهای لازم و پارکینگ است و مطابق ضوابط پنج دهه گذشته ساخته شده و از نظر این بنیاد به عنوان مالک، قابلیت استفاده و ایمن‌سازی ندارد و با توجه به این شرایط و عدم امکان دسترسی به خیابان جمهوری بایستی تخریب شود.
وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر ایمن بودن و امکان استفاده از ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی پلاسکو توسط شرکت رامان یا بنیاد یا مشاور اعلام نشده و نتیجه بررسی‌ها تأکید بر ضرورت تخریب آن ساختمان است.

بیک محمدلو خاطرنشان کرد: درخواست بنیاد مستضعفان از شهرداری تهران با در نظر داشتن تعهدات و ضوابط جاری، تخریب ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی و صدور پروانه ساخت جدید پلاسکو براساس استانداردهای روز و تأمین پارکینگ کافی به صورت یکپارچه و با معماری مناسب در زمین شمالی و جنوبی پلاسکو و زمین موسوم به پارکینگ اکبر که جنب آنها واقع شده در دست پیگیری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج