جاباما
۶۴۶۳۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ربیعی: حق‌مان بود بازی را به ۱۲۰ دقیقه برسانیم

سرمربی تیم بادران مدعی شد تیمش استحقاق شگفتی‌سازی مقابل پرسپولیس را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: محمد ربیعی، سرمربی بادران پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: حق‌ما بود که بازی را به ۱۲۰ دقیقه برسانیم. ما روی دو ضربه ایستگاهی مقابل پرسپولیس که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، اسیر شدیم. یک صحنه پنالتی مشکوک پرسپولیس بود که با آن دروازه ما باز شد. گل دوم حریف هم روی کرنر به ثمر رسید. ما موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد کردیم.

سرمربی بادران در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در نیمه دوم کمی عقب آمده بود، گفت: پرسپولیس در این نیمه جلو آمد. ما فضاها و فرصت‌هایی داشتیم و موقعیت خوبی رضایی را هم از دست دادیم. خوشحالم که مقابل پرسپولیس به حدود هفت هشت پاس متوالی رسیدیم.

ربیعی با بیان اینکه تیمش مقابل پرسپولیس دفاع مطلق نکرد، تصریح کرد: تیم ما از نیم‌فصل دوم سال گذشته، رشد فنی خوبی داشته و می‌توانستیم در این بازی شگفتی خوبی بسازیم. شاید کمی بدشانس بودیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این بیستمین مسابقه فصل‌مان بود و ما چند روز کمتر از تیم‌های دیگر استراحت داشتیم. ما سه چهار روز استراحت می‌کنیم و سپس خود را برای نیم‌فصل دوم لیگ یک آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: من روی گل اول پرسپولیس بحث دارم، چون در رختکن صحنه پنالتی را دیدم و پنالتی نبود. بازی داشت خوب اداره می‌شد. پس از این گل به بازی برگشتیم، اما در نیمه دوم اسیر ضربات ایستگاهی پرسپولیس شدیم. پرسپولیس دو موقعیت دیگر هم ایجاد کرد،‌ چون تیم ما برای حمله باز شد. ما بازی بسته‌ای را ارائه نکرده‌ایم و حتی جاهایی مالک توپ و میدان بودیم. بازیکنان ما حدود هفت هشت پاس متوالی به هم دادند و فکر می‌کنم کسانی که فوتبال را فنی‌تر می‌بینند با شأن فنی بادران بیشتر آشنا شدند. ما می‌توانستیم بازی را به وقت اضافه یا ضربات پنالتی بکشانیم، شاید کم شانس یا بدشانس بودیم. در اواخر مسابقه هم یک فرصت خوب را مقابل دروازه پرسپولیس از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال بادران در مورد کیفیت فنی لیگ یک که در نشست خبری پیش از مسابقه هم به آن اشاره کرده بود، اظهار داشت: می‌شود لیگ یک را با دقت بیشتری نگاه کنیم. در استقلال پدیده جوانی به نام مهدی قائدی بازی می‌کند که سال گذشته بازیکن ایرانجوان بود. ممکن است تیم‌هایی در رده‌های بالایی جدول لیگ دسته اول قرار نداشته باشند، اما بازی با کیفیتی ارائه می‌کنند. فکر می‌کنم نگرش فوتبال نسبت به سال‌های گذشته خیلی تغییر کرده است.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا جادوگری و فساد در فوتبال در لیگ دسته اول هم دیده می‌شود یا خیر؟ خاطر نشان کرد: این مسائل اجتناب‌ناپذیر است.

وی در مورد غیبت بهترین گلزن تیمش قائم اسلامی‌خواه که سرباز شد و در اختیار تراکتورسازی قرار گرفت، تصریح کرد: می‌خواهم از بازیکنان تیمم تشکر کنم که بازی خوبی ارائه کردند، اما در جلوی زمین دستم خالی بود. ما سه چهار مهره هجومی خود را نداشتیم. سعید قاسمی مصدوم بود و اسلامی‌خواه هم سرباز شد که اگر این بازیکنان را در اختیار داشتیم می‌توانستیم برنامه‌های بیشتری در حمله داشته باشیم. من می‌خواهم این سؤال را پاسخ ندهم اما یک نمونه آن بازی امروز بود.

سرمربی تیم فوتبال بادران در مورد قضاوت اکرامی، داور این دیدار و در پاسخ به این پرسش که آیا این داور در حد و اندازه قضاوت مسابقه امروز بوده است یا خیر؟ اظهار داشت: در نیمه اول این‌گونه نبود، زمانی که در ۱۵ دقیقه بین دو نیمه صحنه پنالتی را دیدم و متوجه شدم که تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود، خیلی ناراحت شدم. با این حال اعتراضی نکردیم، فکر می‌کنم داور می‌توانست خطاهایی را اعلام کند. البته من در جایگاهی نیستیم که بگویم اکرامی در حد و اندازه این بازی بود یا نه، داور قضاوت خود را انجام داد، اما ما از قضاوت او متضرر شدیم.

ربیعی در مورد استقبال پرشور هواداران بادران از این مسابقه خاطر نشان کرد: آنها نشان دادند همه امسال با نکته جدیدی در فوتبال تهران روبه‌رو هستند. دست تک تک تماشاگران‌مان را می‌بوسم که از اقصی نقاط کشور به ورزشگاه آزادی آمدند و شور و حال خوبی به ورزشگاه بخشیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج