جاباما
۶۴۶۳۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: گرشاسبی درگیر بدهی‌های قبلی است

کاپیتان تیم پرسپولیس می‌گوید که مدیرعامل باشگاه درگیر بدهی‌هایی است که از قبل مانده و هیئت‌مدیره باید از این تیم بیشتر حمایت کند.

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل بادران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، گفت: می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است و واقعاً هم همین‌طور شد. چند روز پیش یک بازی سخت جلوی صنعت نفت آبادان انجام داده و کمی خسته بودیم. در این بازی تیم بادران هم خیلی خوب بازی کرد. بعضی از بازیکنان ذخیره هم داخل زمین بودند و باعث شد کمی شرایط سخت شود.

وی در مورد مشکلات مالی تیم پرسپولیس گفت: فردا جلسه‌ای با آقای گرشاسبی داریم. بعد از جلسه باید ببنیم خدا چه می‌خواهد.

کاپیتان پرسپولیس که در این دیدار روی نیمکت نشسته بود، در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که گفت: «امروز در زمین نبودی و پرسپولیس گل خورد»، عنوان کرد: این طور نیست. در فوتبال این اتفاقات عادی است. نمی‌شود گفت که یک بازیکن نباشد تیم گل می‌خورد یا باشد گل نمی‌خورد. شاید من هم هفته بعد بازی کنم و تیم گل بخورد. به‌هرحال عادی است.

حسینی بار دیگر به مشکلات مالی پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد: از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم، ایشان برای تیم زحمت می‌کشد، اما درگیر بدهی‌های قبلی است. از قبل خیلی مشکلات و بدهی‌ها مانده که آقای گرشاسبی مجبور است آنها را حل کند. ایشان تلاش می‌کند مشکلات قبلی را حل کند. همه ما می‌بینیم که آقای گرشاسبی چقدر زحمت می‌کشد. هیئت مدیره باید بیشتر حمایت و کمک کند.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند که در صورت عدم پرداخت مطالبات‌شان حاضر به تمدید قرارداد نیستند؟»، تصریح کرد: بازیکنان نمی‌توانند چنین کاری کنند و این کار را هم نمی‌کنند. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار است، این‌طور نیست که ما بگوییم پول نگرفتیم پس تمدید نمی‌کنیم. همه با تمام وجود در خدمت تیم هستند. الان فقط مشکلات پرداختی وجود دارد، اما امیدوارم حل شود.

مدافع تیم پرسپولیس در پایان گفت: از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم. ایشان هر روز سر تمرین می‌آید و سر می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج