جاباما
۶۴۶۳۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توافق پرسپولیس ـ ریزه‌اسپور کی اعلام می‌شود؟

در پی انتشار اخباری مبنی بر توافق بین دو باشگاه ریزه اسپور و پرسپولیس پس از نشست حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سرخپوشان و باشگاه ترک، تنها یک تصویر از این جلسه به بیرون مخابره شده است.

ورزش سه: در پی انتشار اخباری مبنی بر توافق بین دو باشگاه ریزه اسپور و پرسپولیس پس از نشست حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سرخپوشان و باشگاه ترک، تنها یک تصویر از این جلسه به بیرون مخابره شده است.

امروز صبح مازیار ناظمی مدیر ارتباطات وزارت ورزش با استفاده از لفظ «سوپرخبر خوب» هواداران این تیم را متوقع کرد که خبری ویژه در انتظار باشگاه است. اما باوجود همه پیش‌بینی‌ها حتی بعد از اتمام سرخپوشان مقابل بادران خبری از این توافق به بیرون مخابره نشده و مدیران پرسپولیس نیز با جملاتی مبهم در گفت‌وگو با خبرنگاران تلاشی برای شفاف‌سازی انجام نمی‌دهند.

اصل ماجرا به گفت‌وگوی میان حسن روحانی و رجب‌طیب اردوغان روسای جمهور دو کشور برای بستن این پرونده برمی‌گردد و پاسخ باشگاه ریزه و اعلام خبر برای آمادگی مذاکره به مدیران پرسپولیس که باعث سفر گرشاسبی به ترکیه شد. اما اینکه چه تفاهمی در ترکیه صورت گرفته تا زمان ابلاغ رسمی همه چیز نامشخص است.

باشگاه ریزه اسپور پرسپولیس را متهم به فریبکاری و استخدام مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با این تیم کرده و این شکواییه باعث بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس شده است حال آنکه طارمی نیز به جز یک محرومیت 4 ماهه که 36 روز دیگر به اتمام می‌رسد باید 800هزار دلار رأسا به باشگاه ترک پرداخت کند که پرسپولیس تنها ضامن پرداخت این مبلغ است اما خود پرداخت برعهده طارمی است.

این پرونده بعد از اعلام رای فیفا به دادگاه عالی ورزش رفته و پرسپولیس با ارسال مدرکی که نشان می دهد طارمی در فروردین سال گذشته با این تیم قرارداد بسته قصد داشته باشگاه ترک را محکوم کند اما از آنجایی که حتی در ایران کسی باور نمی‌کند این مدرک از سندیت کافی برخوردار باشد، با تغییر مدیریت در این باشگاه، راه حل دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت.

اینکه در توافق بین دوباشگاه چه اتفاق ویژه‌ای افتاده دقیقا مشخص نیست اما برای پرسپولیسی‌ها هر دستاوردی جز باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پیروزی محسوب نمی‌شود چراکه دو جریمه دیگر متوجه مهدی طارمی است که حالا با درخشش زوج منشا و علیپور کار سختی هم برای بازگشت به ترکیب تیم دارد.

پیش از این گفته می‌شد حتی در صورت جلب نظر تیم ترک، فیفا رای اولیه را نمی‌شکند چراکه جرم پرسپولیس محرز است. اما یکی از مدیران این تیم می‌گوید اگر باشگاه ترک شکایت خود را پس بگیرد، فیفا نیز جریمه حقوقی خود را برخواهد داشت. اگر چنین اتفاقی بیفتد آن وقت است که می‌شود گفت یک «سوپرخبر خوب» برای پرسپولیسی‌ها رخ داده است. البته مدیران سرخپوش کاملا خوشبین به این اتفاق هستند. باید دید که این خبر و جزییات توافق با باشگاه ترک کی اعلام می‌شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به توچه مربوطه اصلا دارین قشنگ میسوزینا معلومه پماد
      حالا یه چندروزدیرتر یازودتر مهم تفاهم است که اتفاق افتاده تازشم همون بهترکه پنجره نقل وانتقالات بسته باشه تا تیم بازیکن نگیره وبااین بازیکنا تسویه کنه تاخیال ما ازبابت بدهی راحت باشه چون بازیکن خوب به اندازه کافی داریم
      پس لطفا هییییییییییسسسسسسسسسسس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج