۶۴۶۴۳۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

نجات جان نوزاد ۵ ماهه توسط پزشک ملی حفاری

سید امین طباطبایی پزشک تیم فوتبال امید ملی حفاری که شامگاه گذشته بهمراه این تیم پس از بازی با ذوب آهن در حال برگشت به اهواز بود، در فرودگاه جان نوزاد ٥ ماه را از مرگ حتمی نجات داد.

ورزش سه: سید امین طباطبایی پزشک تیم فوتبال امید ملی حفاری که شامگاه گذشته بهمراه این تیم پس از بازی با ذوب آهن در حال برگشت به اهواز بود، در فرودگاه جان نوزاد ٥ ماه را از مرگ حتمی نجات داد.

دکتر طباطبایی درباره این موضوع گفت: روز گذشته در حالی که در سالن انتظار فرودگاه اصفهان بودیم و آماده برای سوار شدن به هواپیما بودیم،ناگهان پدر و مادری را با حالتی برآشفته و پریشان دیدم که پتویی به دور کودک خود پوشانده بودند و در حال گریه و زاری بودند.من هم بی درنگ به سمت آنها رفتم و پس از کنار زدن پتو از روی صورت نوزاد و معاینه اولیه، هیچ علائمی از حیات از جمله نبض و ضربان قلب در وی ندیدم و سپس نوزاد را روی کف سالن قرار دادم و عملیات احیاء و نجات را انجام دادم و خوشبختانه به لطف خداوند توانستم او را به زندگی برگردانم.
وی در ادامه افزود این کودک دچار بیماری آسپیراسیون یکی از عوامل شایع مرگ و میر در نوزادان شده بود که در این بیماری شیر مادر به ریه های نوزاد نفوذ کرده و در این بیماری زمان و سرعت عمل برای درمان نوزاد بسیار مهم می باشد.

دکتر طباطبایی در پایان از مدیریت فرودگاه، حفاظت سپاه، نیروی انتظامی و دیگر کارکنان فرودگاه اصفهان در هماهنگی و همکاری با وی و همچنین توقف هواپیما تا پایان عملیات درمان نوزاد همچنین صبوری مسافران اصفهان به اهواز تقدیر و تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا جای تحسین داره

    • بدون نام

      دمش گرم

    • shar joooon perspolisi

      خدا بهت عوض بده درووود به شرفت باغیرت امیدوارم جواب خوبی و لطفی که کردی رو از بگیری که مطما هستم میگیری بازم درود به مرام و غیرتت

    • بدون نام

      ای ول دکتر

    • بدون نام

      جانمان را مدیون پزشکانیم ولی قدر نمی دانیم

    • بدون نام

      ممنونم ازت من یه بچه ۳ ماهه دارم وقتی میام خونه میبینمش عشق میکنم واقعا بچه ها شیریین خدا پدر مادرتو اگه هستن نگه داره برات اگه نیستن رحمتشون کنه خیلی سخت بوده اگه بچشون چیزیش میشد خدارو شکر شما اونجا بود دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج