۶۴۶۴۹۲
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

مقایسه نتایج شفر با برانکو در بازی‌های ابتدایی

هر مربی خارجی که به فوتبال ایران بیاید این روزها با برانکو مقایسه و عملکرد او با سرمربی موفق پرسپولیس سنجیده می‌شود. شفر هم از این قاعده مستثنی نیست و مدیران استقلال با الگوبرداری از همتای قرمزشان به سراغ یک مربی خارجی رفتند تا شاید او بتواند تیمشان را از بحران خارج کرده و به روزهای اقتدار برگرداند.

وبسایت نود: هر مربی خارجی که به فوتبال ایران بیاید این روزها با برانکو مقایسه و عملکرد او با سرمربی موفق پرسپولیس سنجیده می‌شود. شفر هم از این قاعده مستثنی نیست و مدیران استقلال با الگوبرداری از همتای قرمزشان به سراغ یک مربی خارجی رفتند تا شاید او بتواند تیمشان را از بحران خارج کرده و به روزهای اقتدار برگرداند.

سوال این است که آیا شفر تا این‌جای مسیر را مانند برانکو طی کرده است یا نه. البته برانکو در ابتدای حضورش نتوانست نتایج خیلی خوبی بگیرد و تیمش بعد از نتایج نه چندان مطلوب روی دور پیروزی افتاد. همین مساله باعث شد تا آستانه تحمل مدیران و هواداران تیم‌های دیگر هم بالا برود و با مثال زدن برانکو در صورت نتیجه نگرفتن مربی‌شان در اولین هفته‌های حضور صبر و تحمل را پیشه کنند. استقلالی‌ها هم رفتار مشابهی داشتند و با وجود این که سرمربی آلمانی در ابتدا نتایج خیلی درخشانی نگرفت اما با امید به تغییرات مثبت پیش‌آمده روزهای خوبی را برای تیمشان متصور هستند.

برانکو در ۵ بازی ابتدایی که روی نیمکت پرسپولیس نشست دو برد و دو باخت و یک مساوی کسب کرد و ۷ امتیاز بدست آورد. شفر با یک امتیاز بیشتر عملکرد بهتری از برانکو در ۵ هفته ابتدایی داشت. او دو برد و یک باخت و دو مساوی داشت و ۸ امتیاز کسب کرد. برانکو تیم را نهم جدول تحویل گرفت و بعد از ۵ هفته در رده هشتم بود و شفر تیم را در رده یازدهم تحویل گرفت و بعد از ۵ هفته با دو رده صعود به رده نهم رسید. عملکرد شفر نسبت به برانکو در ۵ هفته ابتدایی حضور کمی بهتر بوده است. ادامه راه این دو مربی را شاید نتوان چندان مقایسه کرد چون برای برانکو بعد از ۵ هفته لیگ به پایان رسید و او تیم متفاوت‌تری نسبت به فصل قبل داشت. شفر اما همچنان در لیگ فصل جاری قرار دارد. او در دو بازی بعدی خود تا قبل از نیم‌فصل هم روند خوبش را ادامه داد و تیم را تا رده هشتم هم بالا برد. با امتیاز منفی پدیده، آن‌ها به رده هفتم هم رسیده‌اند. تنها نقطه برتری برانکو به شفر این است که برانکو در ۵ هفته ابتدایی حضورش در دربی برنده میدان شد و شفر این بازی حساس را واگذار کرد.

برانکو با شروع فصل در هفت هفته ابتدایی هم نتایج پرفراز و نشیبی گرفت و از هفته هفتم تیمش صعود را آغاز کرد. حالا شفر هم در شرایطی تقریبا مشابه با گذشتن از فصل نقل و انتقالات به سراغ بخش دوم مربی‌گری‌اش می‌رود. با توجه به محدود بودن خریدهای زمستانی، دست شفر به اندازه برانکو برای تغییر و تحول باز نیست اما می‌‌تواند تا حدودی در تیمش تغییر ایجاد کند و البته، تیم بهتر و پرمهره‌تری از برانکو در اختیار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برین بمیرین بابا
      فقط میخواین واسه تیم ما حاشیه درست کنین
      شماخودتون هم میدونین برانکو بهترین مربی خارجی که توایران مربیگری کرده پس بااین دلقک مقایسش نکنید

    • بیخیال

      چه مقایسه های احمقانه‌ای
      ی خورده وقت بدین مهر ورود این مربی خشک بشه بعد آمار و ارقام بدین

    • مونتلا

      خدا وکیلی این تیم شفر رو با اون تیمی که برانکو داشت مقایسه کنید تمام بازیکنانی که فقط دنبال پول بودن رو با قیمتهای نجومی خریده کیسه رو با ما مقایسه نکن لطفا دوم جوجه رو آخر پاییز میشمارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین حرف اخرت و قبول دارم جوجه ها را اخر پاییزمیشمارن .یک تیم خوب باید ریشه داشته باشه نه تکیه بر مربی ونه بازیکنه که تیم ریشه دار میکنه بلکه نتایج بین والملیه که یک تیمو ریشه دار میکنه اگه برانکو بره چی ؟ اگه بازیکنی مصدوم بشه چیه با این مربی که تیم لنگ داره بیچاره میشید اخه اصلا اعتقادی به نیمکت خودش نداره.برانکو چیزی برا پرس پولیس نداشته و فقط برای یکی دو وشاید سه سال بعد دوباره باید کسیو بیارید که از پایه شروع کنه یک تیم هماهنگ کنی میتونی چند سال نتیجه بگیری ولی اگه جوان پرورش بدی یک عمر نتیجه میگیری عزیز من مربیانی مثل برانکو فقط مسکنن نه درمان یا حق

      • MGZ

        در پاسخ به بالایی بگم وقتی هیچی از دنیای فوتبال نمیدونی حرف مفد نزن.تاریخ باشگاهت میخواد برات نتیجه بیاره یا قدمتش؟؟!!!! وقتی یه مربی بی مغز داشته باشی تیمت نتیجه میگیره یا مربی خوب؟؟!!!!همه چیز به تیم بستگی به مربی داره.مربی هست که بازیکن خوب میخره و بازیکن خوب میسازه و می‌تونه به بهترین شکل از اونا استفاده کنه و بهترین نتیجه هارو بگیره وگرنه بازیکنا خودشون می‌خوان برن زمین چه غلطی کنن.خود شما مگه نبودید دنبال مربی خوب و خارجی بودید.فقط حرف مفد میزنید عقلتون تا همین قد جواب میده

    • محمدحسین

      واقعا متاسفم واسه اون افرادی ک این مقایسه رو انجام میدن و برانکو را بااین مردک مقایسه میکنن...جمکنین ترووخدا مسخره بازیارو

    • MGZ

      آخه شما بازیکنای الان استقلالو با بازیکنای اون موقع پرسپولیس مقایسه میکنید استقلال امسال چند میلیارد خرج کرده و تا تونسته هر بازیکنی که اسم داشت رو جذب کرد ولی اون تیم برانکو پر از بازیکنای به درد نخور بود فصل بعد هم کلی از اونارو ریخت بیرون اگه این تیم الان استقلال دست برانکو بود سه برابر شوفر امتیاز می‌گرفت چون بازیکنای خوبی داره استقلال(البته در حد پرسپولیس)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج