۶۴۶۷۷۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رپورتاژ

حضور سرویسکار محصولات الکترونیکی در محل شما، حتی در تعطیلات

چه راهکاری برای چالش‌های تعمیر تجهیزات الکترونیکی خود دارید؟ مواردی مثل عدم شناخت تعمیرکار مجاز و قابل اعتماد، رفع مشکل در ساعات غیراداری و روز تعطیل، هزینه مناسب، تعمیر مطمئن، حمل و نقل، ایاب و ذهاب و.... قطعا راهکاری که همه این چالش‌ها را مرتفع کند، خیالتان را آسوده کرده و هزینه‌هایتان را می‌کاهد.

چه راهکاری برای چالش‌های تعمیر تجهیزات الکترونیکی خود دارید؟ مواردی مثل عدم شناخت تعمیرکار مجاز و قابل اعتماد، رفع مشکل در ساعات غیراداری و روز تعطیل، هزینه مناسب، تعمیر مطمئن، حمل و نقل، ایاب و ذهاب و... .
قطعا راهکاری که همه این چالش‌ها را مرتفع کند، خیالتان را آسوده کرده و هزینه‌هایتان را می‌کاهد.
حضور سرویسکار محصولات الکترونیکی در محل شما، حتی در تعطیلات

تعمیر تجهیزات الکترونیکی، تلویزیون، لپ تاپ، پرینتر و ... کاری تخصصی و حساس است و در صورتی که این کار به کارشناس مجرب واگذار نشود می‌تواند هزینه‌های مضاعف هم برای ما به دنبال داشته باشد، علاوه بر آن یافتن کارشناس باتجربه نیز کار آسانی نیست، چرا که با پیشرفت روزافزون تجهیزات الکترونیکی، دامنه تخصص‌های مورد نیاز نیز افزایش یافته است. بدون شک کارشناسی که باید برای تعمیر سرور یا پرینتر وارد عمل شود، اطلاعات بسیار متفاوتی نسبت به کارشناس تعمیر لپ تاپ یا گوشی‌های همراه خواهد داشت.

آچارباز ( A۴BAZ.COM ) یک سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل است که با در اختیار داشتن کارشناسان باتجربه در تعمیر تجهیزات الکترونیکی، نیاز شما به یک تعمیرکار متخصص را به آسانی مرتفع می‌سازد.
تصور کنید عصر یک روز کاری به منزل باز می‌گردید و درحالی که قصد تماشای یک برنامه‌ی عصرگاهی برای رفع خستگی را دارید، متوجه می‌شوید که تلویزیون شما از کار افتاده است. به سرعت اتصالات برق را چک می‌کنید؛ اما کار بیشتری از دستتان برنمی‌آید. هیچ تعمیرکار مورد اعتماد و مُجازی را هم سراغ ندارید که در آن ساعت به کمک شما بیایید. متاسفانه تلویزیون شما هم جزو محصولاتی نیست که شرکت تولیدکننده آن در ایران خدمات پس از فروش ارائه دهد. چه راهکاری به ذهنتان می‌رسد؟ در واقع باید بدانید که مشکلات دنیای مدرن ما با راه‌حل‌های سنتی اجدادمان حل نمی‌شوند. فارغ از اینکه چه وسیله‌ی الکترونیکی از چه نام تجاری در خانه‌ی شما نیاز به تعمیر دارد (لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت، پرینتر، ماشین‌های اداری، وسایل صوتی و تصویری و...) می‌توانید از وبسایت آچارباز برای تعمیر آن کمک بگیرید.
داستان به همینجا ختم نمی‌شود. یک تعمیرکار خارج از ساعت اداری پیدا کردید؛ ولی هنوز شک دارید که آیا تماس با مراکز اینچنینی مقرون به صرفه، مطمئن و سریع است یا خیر؟ از تعمیرکارتان انتظار دارید به سرعت به محل شما بیاید، تلویزیون شما را به گونه‌ای تعمیر کند که هفته‌ی آینده به تعمیر مجدد نیاز نداشته باشد و همچنین بیش از مبلغی که باید از شما هزینه دریافت نکند. از زمانی که نقش کامپیوتر‌ها در تجارت باز شد و موج این تغییرات به ایران رسید، این مشکلات تا حدودی مرتفع شدند. به آسانی وارد سایت یا اپلیکیشن آچارباز شده، سرویس مورد نظرتان را درخواست می‌کنید، هزینه‌ها را به صورت شفاف مشاهده می‌کنید و در خارج از ساعت اداری و حتی روزهای تعطیل می‌توانید درخواست اعزام کارشناس به منزلتان را ثبت کنید. به این ترتیب نیازی به جابه‌جایی تجهیزات معیوب به تعمیرگاه نیست و در حضور خودتان با کمترین هزینه و زمان مشکل شما رفع خواهد شد.
اما آچارباز پس از تعمیر دستگاهتان نیز شما را تن‌ها نمی‌گذارد؛ چه دغدغه‌هایی پس از تعمیر یک وسیله‌ی الکترونیکی دارید؟ از کجا معلوم که وسیله‌ای که تعمیر شده است درست پس از رفتن کارشناس از منزل شما مجددا از کار نیفتد؟ وب سایت درخواست تعمیرکار آنلاین آچارباز برای رفع این دغدغه علاوه بر استفاده از کارشناسان دوره دیده و مجرب، تمام سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسانش را گارانتی می‌کند و همچنین هیچ قطعه‌ی تقلبی در سرویس‌ها استفاده نمی‌شود. برای رفع تک تک دغدغه‌های شما برنامه‌ریزی و تلاش شده است.
هرچه زودتر در سامانه اعزام تعمیرکار آنلاین آچارباز عضو شوید و اولین سفارش خود را ثبت کنید، تا برای سفارش‌های بعدی خود تخفیف‌های ویژه و متنوعی را دریافت کنید. برای دریافت سرویسی سریع، مقرون به صرفه، باکیفیت و مطمئن می‌توانید با خیالی آسوده به آچارباز تکیه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج