جاباما
۶۴۷۴۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اردکانیان به سوالات پاسخ داد

کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی سه نفر از اعضای این کمیسیون را جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی سه نفر از اعضای این کمیسیون را جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ انتخاب کرد.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا با تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی، اظهار کرد: ابتدا سوال محمودزاده نماینده مهاباد در خصوص وضعیت بهداشتی و ایجاد سیستم‌های جدید بر روی مخازن فاضلاب در این شهر از وزیر نیرو مطرح شد و قول داده شد تا نسبت به جابجایی مخازن و سیستم‌های جدید هوادهی اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین بیان کرد: سوال حسین مقصودی نماینده سبزوار نیز در خصوص اتفاق اخیر و درگیری و نزاع در منطقه جغتای از توابع سبزوار که بر سر استفاده از چاه آب بود مطرح شد و متاسفانه با بی‌تدبیری که اداره آب وزارت نیرو داشته این درگیری منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن عده‌ای از مردم شد. نهایتا در این جلسه پس از بررسی مقرر شد تا در فرصت یک ماهه نسبت به خرید چاه دیگری اقدام شود.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس همچنین گفت: سوال نماینده ممسنی در مورد ایرادات مربوط به سد پارسیان هم از وزیر نیرو مطرح شد و مجددا دستور داده شد تا این مساله مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در پایان اظهار کرد: احمد صفری نماینده کرمانشاه، غلامرضا شرفی نماینده آبادان و علی بختیار نماینده گلپایگان از طرف کمیسیون انرژی به عضویت کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ در آمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج