جاباما
۶۴۷۶۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوشنبه، مدارس البرز تعطیل نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: طی نشستی با حضور اعضای کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان میزان ذرات و شاخص های آلاینده هوای البرز مورد بررسی قرار گرفته و ضرورتی برای تعطیلی مدارس و ادارات استان دیده نشد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: طی نشستی با حضور اعضای کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان میزان ذرات و شاخص های آلاینده هوای البرز مورد بررسی قرار گرفته و ضرورتی برای تعطیلی مدارس و ادارات استان دیده نشد.

مهدی مهرور شامگاه یکشنبه ۲۶ آذر در جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای البرز با اشاره به اینکه شاخص آلاینده های هوا به صورت مستمر بررسی می شود افزود: بر این اساس تدابیر لازم اتخاذ می شود.

مهرور ادامه داد: کمیته اضطرار استان ها بر اساس ابلاغ دستورالعمل های مدون از سوی نهاد ریاست جمهوری تصمیم گیری کرده و نظارت ویژه ای بر این امر وجود دارد.

وی گفت: در خصوص تعطیلی ادارات و مدارس در شرایط اضطرار با توجه به شاخص های کیفیت هوای استان تصمیم گیری می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: در این شرایط ضرورت دارد که ادارات، سازمان ها و مدارس از برگزاری جلسات و برنامه های نیازمند فعالیت بدنی در فضای باز جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: ادارات و سازمان ها در صورت امکان ماموریت های خارج از اداره با استفاده از خودروی دولتی را به حداقل برسانند.

مهرور گفت: شهرداری ها از سوزاندن زباله و غیره و همچنین فعالیت های عمرانی در شهر ممانعت به عمل آورند و پایانه ها از درجا روشن ماندن اتوبوس ها جلوگیری کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز از عرضه ماسک های بهداشتی اطمینان حاصل کرده و آمادگی لازم را برای مواجهه با بیماران و مراجعه کنندگان به درمانگاه ها و بیمارستان ها داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج