۶۴۷۶۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پروفسور از برادرش در پرسپولیس چه می‌خواهد؟

از وقتی برانکو سرمربی پرسپولیس شده کادر او دچار تغییراتی شده است‌.

ایران ورزشی: از وقتی برانکو سرمربی پرسپولیس شده کادر او دچار تغییراتی شده است‌. بعد از حاشیه‌ها و شایعاتی که درباره دستیار ایرانی او به گوش می‌رسید سرانجام مصطفی قنبرپور دوست صمیمی علی‌اکبر طاهری و کریم باقری به نیمکت پرسپولیس رسیدند که از این جمع قنبرپور در پایان لیگ پانزدهم از تیم جدا شد و جای او دستیار ایرانی جدیدی جذ‌ب نشد.

اما برانکو بین دستیاران کروات خود هم تغییرات زیادی داشت. تای هومیر مربی بدنسازی که ابتدای حضور برانکو در پرسپولیس با او به این تیم آمده بود خیلی زود از جمع سرخ‌ها جدا شد. گفته می‌شود این مربی که مدرک دانشگاهی بالایی در علم بدنسازی داشت به خاطر مسائل مالی و خانوادگی از ایران رفته است. برانکو به جای هومیر، مارکو استیلینوویچ را به کار گرفت که تا الان در کادر فنی پرسپولیس مانده و خوب هم کار می‌کند. از طرفی برادران پانادیچ هم از همان ابتدا در کادر فنی پرسپولیس جای گرفتند که از این جمع آندره پانادیچ نیم فصل لیگ پانزدهم از جمع سرخ‌ها جدا شد. پانادیچ هم بیماری پدرش را بهانه کرد اما ظاهرا قصد داشت در تیمی از کرواسی کار کند. سرتن چوک جانشین پانادیچ شد که اتفاقا او نیز به لحاظ علم مربیگری و حتی کارنامه شرایط خوبی داشت اما حالا همین چوک هم پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

نگاهی به گزینه‌های جانشین ثابت می‌کند برانکو انتخاب‌های خوبی داشته و پرسپولیس از این بابت ضرر نکرده است اما حالا همه نگران حضور زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو در کادر فنی هستند و کارنامه ‌این مربی مایه‌های نگرانی را ایجاد کرده. با این حال بحث مهم این است که چقدر باید به خاطر انتخاب یک دستیار احتمالا ضعیف‌تر و کم سابقه‌تر یا کم بنیه‌تر به لحاظ فنی نگران بود؟

واقعیت این است که برانکو در طول مسابقه از دستیاران خود کمک زیادی نمی‌گیرد و مدل مربیگری‌اش طوری نیست که در واقع از آنها تاثیرپذیر باشد اما برای طراحی و اجرای تمرین و مسائل کلی تیم مثل استراتژی تیمی و برنامه ریزی‌های لازم از دانش آنها بهره می‌گیرد. حالا سوال این است که آیا زلاتکو ایوانکوویچ دانش لازم برای طراحی تمرین و اضافه کردن چیزی به بازیکنان در این بخش را دارد یا فقط برای گرفتن پولی قابل توجه به پرسپولیس می‌آید و کارآیی لازم را نخواهد داشت؟

برای شفاف شدن این مسائل باید منتظر توضیحات برانکو بمانیم چرا که حتما او نیز توجیهاتی برای این انتخابش دارد و می‌تواند هواداران پرسپولیس و رسانه‌های پرسشگر را در جریان بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شای برانکو برادر را برای مدیریت باشگاه آورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج