۶۴۷۹۴
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

قنادی خودتان را افتتاح کنید

پختن شیرینی یا دسر برای خیلی‌ها جزء سخت‌ترین کارهای خانه است. درست کردن دسر و شیرینی معمولا وقت‌گیر است و حوصله زیاد می‌خواهد. برای همین خیلی از خانم‌ها از خیر آن می‌گذرند و ترجیح می‌دهند آنها را از قنادی‌ها تهیه کنند.

قنادی خودتان را افتتاح کنید
مجله سیب سبز: پختن شیرینی یا دسر برای خیلی‌ها جزء سخت‌ترین کارهای خانه است. درست کردن دسر و شیرینی معمولا وقت‌گیر است و حوصله زیاد می‌خواهد. برای همین خیلی از خانم‌ها از خیر آن می‌گذرند و ترجیح می‌دهند آنها را از قنادی‌ها تهیه کنند. اما شما نمی‌دانید قنادی‌ها از چه مواد اولیه‌ای استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید خودتان با صرف کمترین وقت دسرها و شیرینی‌های خوشمزه‌ای در خانه درست کنید این مطلب را بخوانید

شیرینی توتی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

برای درست کردن این دسر برای یک نفر به ۲ کلوچه یا بیسکویت، مقداری توت فرنگی یا میوه‌های تابستانی دیگر و یک قاشق خامه زده شده نیاز دارید. شرکت چی‌توز یک کوکی شکلاتی به نام چی‌پف دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید تا دسرتان بیشتر شبیه عکس بالا شود. یک بیسکویت را پایین بگذارید، نصف خامه را روی آن بریزید، مقداری میوه روی خامه بریزید، باز هم خامه اضافه کنید و بیسکویت بعدی را روی آن قرار دهید. میوه‌های خانواده توت مناسب‌تر از میوه‌های دیگر هستند.

بستنی میوه‌ای

قنادی خودتان را افتتاح کنید

برای درست کردن این دسر به بستنی لیتری ساده و مقداری میوه فصل نیاز دارید. می‌توانید از میوه‌هایی مثل توت‌فرنگی، توت، آلبالوی هسته گرفته، زرد آلو و... استفاده کنید. بستنی را نیم‌ساعت بیرون بگذارید تا کمی نرم شود. میوه‌ها را خرد کنید و با بستنی نرم شده مخلوط کنید. سپس مخلوط بستنی و میوه را در قالب گرد بریزید و در فریزر بگذارید. می‌توانید برای سرو روی آن را با کمی خامه تزيین کنید.

مربا و بستنی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

این دسر را می‌توانید با کمی مربا، یک نان تست و یک اسکوپ بستنی درست کنید. نان را در یک بشقاب بریزید، شهد مربا را با مقدار مساوی آب جوش رقیق کنید و روی نان بماليد تا نرم شود. اگر نان را از قبل تست کرده باشید خمیر نمی‌شود. سپس نان را تا کنید و گوشه بشقاب بگذارید. مربا را کنارش بریزید و یک اسکوپ بستنی کنار آن قرار دهید. اگر می‌خواهید دسرتان کم‌شیرین‌تر باشد می‌توانید به جای مربا از کمپوت میوه استفاده کنید.

موز شکلاتی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

برای درست کردن این دسر بهتر است از موزهای سفت و کوچک استفاده کنید. اگر موزها بزرگ است می‌توانید آنها را نصف کنید. هر تکه موز را سر یک چوب‌بستنی بزنید. مقداری شکلات را به روش بن‌ماری ذوب كرده و موز را به آن آغشته کنید. وقتی هنوز شکلات مایع است مقداری پودر نارگیل یا هر افزودنی دیگری که دوست دارید روی آن بپاشید. می‌توانید به جای موز از میوه‌های دیگری مثل سیب هم استفاده کنید.

ترامیسوی خانگی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

برای درست کردن این دسر نیاز به مقداری کیک خرد شده، مربا، میوه و خامه دارید. می‌توانید از ته‌مانده کیک‌های دیگر استفاده کنید. خرده کیک‌ها را کف لیوان شیشه‌ای با دهانه باز بریزید، کمی خامه روی آن اضافه کنید، مقداری مربا بریزید و باز هم کیک و خامه روی آن قرار دهید. می‌توانید به سلیقه خودتان لایه‌ها را بیشتر کنید. روی لایه آخر می‌توانید کمی میوه تازه بگذارید.

کیک ماهی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

این کیک زیبا بسیار ارزان آماده می‌شود و می‌توانید از آن به عنوان کیک تولد بچه‌ها هم استفاده کنید. يك کیک اسفنجی شکلاتی ساده آماده کنید یا بخرید. یک مثلث به جای دهان ماهی از آن جدا کنید و آن را به جای دمش قرار دهید. حالا می‌توانید روی کیک را با اسمارتیزهای رنگی با سلیقه خودتان تزيین کنید. برای اینکه اسمارتیزها بچسبند، لازم است قبل از چیدن آنها کمی شکلات صبحانه یا شهد مربا روی کیک بمالید.

کیک بستنی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

درست کردن این کیک بستنی بسیار راحت است. برای درست کردن آن می‌توانید از کیک‌هایی که در بازار فروخته می‌شوند استفاده کنید. یک لایه کیک شکلاتی کف بشقاب قرار دهید، چهار اسکوپ کوچک بستنی نسکافه‌ای روی آن بگذارید و همین کار را یک بار دیگر تکرار کنید. سپس با قیف روی آن خامه بریزید و با مقداری خلال بادام، آلبالوی تازه و سس شکلات آن را تزيین کنید.

کیک رژیمی

قنادی خودتان را افتتاح کنید

این کیک بسیار کم کالری است چون با نان تست درست می‌شود.برای درست کردن آن به سه لایه نان تست نیاز دارید. آنها را به شکل مثلث برش بزنید. بعد یکی از آنها را کف ظرف بگذارید. روی آن کمی خامه بمالید و لایه بعدی را قرار دهید. سپس روی آن را با مارمالاد بپوشانید و لایه بعد را روی آن بگذارید. می‌توانید روی خامه از خرده‌های مغزها هم استفاده کنید تا کیک خوشمزه‌تر شود. روی آن را هم می‌توانید هرطور که مایلید تزيین کنید.

کیک هلو

قنادی خودتان را افتتاح کنید

این کیک هم بسیار کم‌کالری است. برای درست کردن آن به کمی آب هلو، میوه هلو، بادام زمینی، نان تست و خامه نیاز دارید.
نان تست را خرد کنید و کف ظرف بریزید. از ظرفی استفاده کنید که در همان دسر را سرو می‌کنید. نصف لیوان آب هلو را روی نان‌ها بريزيد و هلوهای خرد شده را روی آن قرار دهید. بعد مقداری خامه روی آن صاف کنید و ظرف را برای 3 ساعت در یخچال قرار دهید. سپس روی خامه را با بادام زمینی تزيین و سرو کنید.

تارت تمشک

قنادی خودتان را افتتاح کنید

یک کیک اسفنجی ساده به شکل مربع یا دایره بردارید. ۳ سانتی‌متر از لبه آن را کنار بگذارید و بقیه آن را به ارتفاع ۳ سانتی‌متر خالی کنید. می‌توانید برای این کار از چاقو و قاشق استفاده کنید. سپس درون کیک را با خامه زده شده یا بستنی پر کنید و مقداری میوه مثل تمشک، آلبالوی هسته‌گرفته یا میوه‌های دیگر روی خامه بریزید. کیک را یک ساعت در یخچال بگذارید تا کمی خودش را بگیرد و بعد آن را برش بزنید.

کیک میوه‌ای

قنادی خودتان را افتتاح کنید

درست کردن این کیک هم بسیار راحت است. کافی است یک کیک اسفنجی را از وسط برش بزنید. روی آن را با میوه فصل پر کنید و مقداری خامه زده شده با قیف روی آن بریزید سپس لایه بعدی کیک را بگذارید، خامه و بعد میوه را روی آن قرار دهید. می‌توانید از کیک شکلاتی و کرم شکلات برای پر کردن کیک استفاده کنید. میوه‌ها را هم می‌توانید به میل خودتان تغییر دهید. این کیک برای میز شام بسیار زیباست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرح حاجيوندي

      جداً از اين همه سليقه و دقت و زحمت شما عزيزان متشكرم . منهم براي شما سال خوب و پر از موفقيت آرزو مي كنم . چند تا از كارهايي كه معرفي كرده بوديد با اينكه سرم شلوغ بود درست كردم عالي شد . سرفراز باشيد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج