۶۴۷۹۷۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش به بحث ورود ژلاتین خوکی به ایران

مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با رد وجود ژلاتین خوکی در ایران، گفت: منشاء تمام ژلاتین ها را در مرکز تحقیقات مرکز حلال با همکاری دانشگاه ها مشخص و شناسایی کرده ایم.

خبرآنلاین: مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با رد وجود ژلاتین خوکی در ایران، گفت: منشاء تمام ژلاتین ها را در مرکز تحقیقات مرکز حلال با همکاری دانشگاه ها مشخص و شناسایی کرده ایم.
بهروز جنت ضمن اشاره به موضوع حلال و حرام مواد غذایی در ادیان الهی افزود: باید توجه کرد که انسان سالم، انسانی است که به حلال و حرام در مواد غذایی اعتقاد و التزام دارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسئولین سلامت باید توجه کنیم که حلال و حرام مواد غذایی در سلامت جامعه تاثیر دارد. دین اسلام، جزو معدود ادیانی است که در خط مشی حلال و حرام، سلامتی را مدنظر قرار داده است. طبق دین اسلام، تمام مواد غذایی مضر برای سلامتی ، حرام محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: مسئولین فنی و ناظرینی که در روند تولید مواد غذایی حضور دارند و نظارت می‌کنند، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اهمیت نقش مسئولین فنی و ناظرین در تولید و بسته‌بندی مواد غذایی گفت: در حال حاضر مواد غذایی تحت نظارت مسئولان فنی بسته‌بندی و فرموله می‌شود.

جنت تاکید کرد: هر چه در بازار اسلامی عرضه می‌شود، جای شک ندارد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و بدانند که این محصولات، حلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه چقدر چندش ژلاتین خوکی

    • بهنام مختاری

      از وقتی که فیلمش دیدم که پوست خوک میشه ژله از خامه حالم به هم میخوره.. .

    • سعید

      بله! همونطور که به سوسیس،کالباس،آبلیمو،برنج هندی،روغن و محصولات تراریخته و.... که در بازار هستند و کاملا سالم!!!!!!و بدون هیچ گونه تخلف در تولید و عرضه!!!!!!، اعتماد داریم به ژلاتین های بازار هم اعتماد میکنیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج