۶۴۸۵۴۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

کنایه ضرغامی به اسکورت و حفاظت مسئولان

ضرغامی اعلام کرد: نمی‌دانم چرا اسکورت و حفاظت و تشریفات و مسیر ویژه! به مذاق بسیاری از شخصیت‌ها خوش آمده است. خودش شده یک سبک زندگی جدید برای آنان.

تسنیم نوشت: ضرغامی اعلام کرد: نمی‌دانم چرا اسکورت و حفاظت و تشریفات و مسیر ویژه! به مذاق بسیاری از شخصیت‌ها خوش آمده است. خودش شده یک سبک زندگی جدید برای آنان.

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صداوسیما طی مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی گفته است :«بساط حفاظت شخصیت ها را باید جمع کنیم، ما حفاظت شخصیت ها نداریم، تشریفات و پرستیژ شخصیت ها داریم!»

سالهاست که در این مورد می گویم و مینویسم. نمی‌دانم چرا اسکورت و حفاظت و تشریفات و مسیر ویژه! به مذاق بسیاری از شخصیت ها خوش آمده است. خودش شده یک سبک زندگی جدید برای آنان!! مسئولی را میشناسم که به عنوان تشویقی در قبال کار خوبی که انجام داده بود ، از مرحوم آقای حبیبی معاون اول رئیس جمهور وقت فقط تقاضای کارت پاویون فرودگاه را داشت آنقدر پیگیری کرد تا گرفت!

بعد از ۳ ساعت پیاده روی و قدری خرید در خیابان های مرکزی تهران ، وارد ساندویچ فروشی کوچکی در خیابان امام خمینی شدم و یک پیتزای سبزیجات، به قیمت ۷ هزار تومان سفارش دادم. نصفه آن را هم برای حاج خانم بردم . صاحب اغذیه فروشی گفت که در سال ۶۴ ،رتبه ی ۱۲۵ کنکور بوده و می توانسته به راحتی پزشکی قبول شود . ولی نامه ای دریافت کرده که او عضو یا هوادار گروهک ها بوده و نمی تواند به دانشگاه وارد شود . قسم می خورد که دروغ بوده است!!

البته در سال های بعد توانسته بود رادیولوژی بخواند و مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد ! فعلا هم با این دو مدرک خوب، پشت دخل اغذیه فروشی بود. بعد از کمی درد و دل و مشاهده اوضاع و رفتار خود من قدری آرام گرفت. فکر کردم همینقدر هم مفید باشم خیلی خوب است!

حفاظت از شخصیت ها تبدیل به تخریب آنان شده است. اگر دست من بود، جز چند شخص حقوقی و حقیقی، بقیه را جمع می کردم. بارها گفته ام و نوشته ام ،بابا واقعا خبری نیست ! کشور امن است ! و در میان مردم بودن از همه جا امن تر. اگر هدف نظام ،رضایتمندی مردم است، همین حضور بی واسطه ، باعث امیدواری و خوشحالی مردم می شود. بودجه و امکانات هم نمی خواهد ! تازه صرفه جویی هم می شود.به تحریم هم ربطی ندارد !

به همین سادگی ! یا علی !

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      آقای ضرغامی اگر هدف رضایتمندی مردم بله باید این طوری باشه که ماراضی باشیم ولی راضی تیستیم نباید برای قبض وهزار چیز دیگه نقشه بکشن پارسال کسری نیاوردن وحرفی از قبضها نبود نبو ولی چی اومد واسمون که بقیه را ادمین جان میداند که من بگم چه کسی داره ثبت میکنه میخوام بگم که نکنید والله اگر رضایت مردم براتون مهمه آقای ضرغامی نیازی نیست مردم بچاپن که دیگه ادمین جان هر چی بگم سرتون درد میاد باتشکر

    • بدون نام

      وقتی که رییس صدا و سیما هم بودید میرفتید توی کوچه خیابون قدم بزنید؟

    • بدون نام

      آقای ضرغامی شما هم معلوم نبستید.در سال ۶۴ من معلم بودم به من هم تاییدیه ورود به دانشگاه ندادند الان چه کنم؟

    • محمد

      شما که خودت آقای ضرغامی هنوز از ماشین دولت برای رفت آمد هات استفاده میکنی.. چرا ماشین دولت رو تحویل نمیدی

    • رام

      اعمال و رفتارتان در زمان ریاست صدا و سیما ی میلی کاملا برعکس رفتار و گفتار امروز شام است ...

    • بدون نام

      مگر باز پست مقام داری ماشالله بازنشست هم نمیشن خیلی خوبه با جان دل کار میکنن همینکه پا برجا هستیم

    • ع ا

      احسنت آقای ضرغامی حرف حساب جواب نداره ، ممنون اسکورت شخصیت ها به سطح مدیران میانی هم سرایت کرده و بعضی هاشون بجای یک نفر دو یا چند تا دارند . جالب که سابقا مدیران این پست ها از این خبرها نبود آن هم درشرایط زمان جنگ ، فقط یک راننده داشتند . اینقدر از این گره ها تو مملکت داریم ، کی که بتون بازش کنه ؟!

    • بدون نام

      عزت جان ترور دانشمندان هسته ای ما که جزء محرمانه ترین موارد محافظتی کشوری بودندبه علت وجود تفکراتی مانند ذهنیت شما درقلب تهران انجام شد لطفا دشمن های خارجی وداخلی وایادی خودفروششان رادست کم نگیریدبارها شل گرفتیم سفت خوردیم واقعاسادگی هم حدی دارد!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج