۶۵۰۱۵۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

سامسونگ به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند توانسته تا کاربران زیادی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد؛ در این مطلب به معرفی برترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط این شرکت سر شناس می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: سامسونگ به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند توانسته تا کاربران زیادی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد؛ در این مطلب به معرفی برترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط این شرکت سر شناس می پردازیم.
۱- Galaxy Note ۸

قیمت: از سه میلیون و دویصت تا چهار میلیون و سیصد هزار تومان

تاریخ عرضه : اکتبر ۲۰۱۷
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

با وجود جثه ای بزرگ استفاده از این فبلت ۶.۳ اینچی بسیار آسان و لذت بخش است و کاهش حد اکثری در حاشیه صفحه نمایش این گجت در این مسئله بی تاثیر نبوده است، عملکرد روان و لذت بخش، پشتیبانی صفحه نمایش از فناوری HDR و کیفیت خارق العاده دوربین از اصلی ترین ویژگی های Galaxy Note ۸ هستند و وجود قلم نوری هوشمند S Pen در این گجت کاربرد های بیشتری را به آن اضافه می کند.

2- Galaxy S8

قیمت: از دو میلیون و چهارصد تا ۲ میلیون و نهصد هزار تومان

تاریخ عرضه: آوریل 2018
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

Galaxy S8 تحول چشمگیری را در طراحی ظاهری گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ رقم زد، علاوه بر زیبایی خیره کننده و طراحی مدرن، کاربرد های متنوع و گوناگون این گجت نقش مهمی را در موفقیت آن در بحث فروش بازی می کنند. دوربین اصلی در واقع نمونه ای بهینه شده از ماژول دوگانه دوربین به کار رفته در تولید Galaxy S8 است که هنوز هم توان رقابت با دوربین های دیگر پرچمداران تولید شده در سال 2017 را داراست.

۳- Galaxy S۸ Plus

قیمت: از دو میلیون و هفتصد تا سه میلیون و دویصت هزار تومان

تاریخ عرضه: آوریل ۲۰۱۷
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

Galaxy S۸ Plus با برخورداری از صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی یکی از بزرگ ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است؛ اما شرکت سازنده توانسته تا از طریق کاهش حداکثری در حاشیه صفحه نمایش، Galaxy S۸ Plus را به یکی از خوش دست ترین فبلت های تولید شده تا به امروز تبدیل کند. ویژگی ها، طراحی و کیفیت صفحه نمایش همگی با آنچه که در Galaxy S۸ شاهدش بودیم تطابق دارد و اگر به دنبال یک فبلت قدرتمند و زیبا می گردید نخواهید توانست به سادگی از کنار Galaxy S۸ Plus بگذرید.

4- Galaxy S7

قیمت: حدودا یک میلیون هشتصد هزار تومان

تاریخ عرضه: مارس 2016
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

شرکت سامسونگ با عرضه Galaxy S7 اصلی ترین نقطه ضعف موجود در گوشی Galaxy S6 که عدم پشتیبانی از درگاه کارت حافظه Micro SD بود را رفع کرد؛ از جذاب ترین ویژگی های این گجت می توان به بهره مندی آن از یک صفحه نمایش با کیفیت Quad HD، برخورداری از گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) و کاهش بر آمدگی لنز دوربین اشاره کرد.

۵- Galaxy S۷ Edge

قیمت: حدودا دو میلیون تومان
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

با ورود آخرین پرچمداران شرکت سامسونگ به بازار گوشی های هوشمند، شاهد کاهش قیمت در محصولات پیشین این شرکت کره ای و از جمله آنها Galaxy S7 Edge بودیم که فرصتی طلائی را برای علاقه مندان به این فبلت ایجاد کرده است. طراحی زیبای این فبلت 5.5 اینچی کاربر را مجذوب خود خواهد کرد و اگرچه ابعاد این گجت در مقایسه با برادر کوچک ترش و یا Galaxy S7 اختلافی فاحش دارد اما تلاش شرکت سازنده در به حداقل رساندن حاشیه صفحه نمایش این فبلت 5.5 اینچی را به گجتی خوش دست تبدیل کرده است. اگر از باتری و صفحه نمایش بزرگ تر Galaxy S7 Edge فاکتور بگیریم، تمامی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری آن با Galaxy S7 تطابق کامل دارند.

۶- Galaxy A۵ (۲۰۱۷)

قیمت: از یک میلیون و صد تا یک میلیون و چهارصد هزار تومان

تاریخ عرضه: فوریه ۲۰۱۷
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

Galaxy A۵ سال ۲۰۱۷ تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند میان رده ایده آل را در خود جای داده و در واقع ویژگی ها و قدرت سخت افزاری این گجت از آنچه که گمان می کنید به Galaxy S۷ نزدیک تر است. صفحه نمایش این گوشی ۵.۲ اینچی بوده، دقتی Full HD دارد و از نوع Super AMOLED است و از دیگر ویژگی های کلیدی آن می توان به برخورداری از گواهینامه IP۶۸ در مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، بهره مندی از سنسور اسکن اثر انگشت و استفاده از دوربین های با کیفیتی بیش از حد انتظار اشاره کرد.

7- Galaxy A3 (2017)

قیمت: حدودا یک میلیون تومان

تاریخ عرضه: ژانویه 2017
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

طراحی جذاب و چشم نواز، عدم وجود بر آمدگی در لنز دوربین اصلی، عملکردی روان و بی نقص و دوربینی قدرتمند از ویژگی های اصلی این گجت هستند و اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی کوچک با قیمتی منطقی می گردید، پیشنهاد می کنیم Galaxy A3 سال 2017 را در میان سایر انتخاب های خود قرار دهید.

۸- Galaxy A۳ (۲۰۱۶)

قیمت: حدودا نهصد هزار تومان

تاریخ عرضه: فوریه ۲۰۱۶
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

اگر توان و یا تمایلی به صرف هزینه های زیاد به منظور خرید یک گوشی هوشمند آخرین مدل و به روز را ندارید، Galaxy A۳ سال ۲۰۱۶ یکی از بهترین گزینه های در دسترس شماست؛ این گوشی میان رده با داشتن جنسی آمیخته از فلز و شیشه به نحوی ما را به یاد سبک طراحی به کار رفته در تولید Galaxy S۶ می اندازد. از جمله ویژگی های جذاب این گوشی هوشمند می توان به بهره مندی آن از یک صفحه نمایش با کیفیت از نوع Super AMOLED و عمر باتری دو روزه آن اشاره کرد.

9- Galaxy A5 (2016)

قیمت: حدودا یک میلیون و دویصت هزار تومان

تاریخ عرضه: فوریه 2016
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

Galaxy A5 سال 2016 نقش برادری بزرگ تر را برای Galaxy A3 ایفا می کند که البته در مقایسه با برادر کوچک خود قیمت بالاتری را نیز دارد. با پرداخت ما به التفاوت قیمتی میان این دو گجت علاوه بر استفاده صفحه نمایشی بزرگ تر (5.2 اینچ) و البته با کیفیت Full HD، پردازنده ای سریع تر و نیز یک سنسور اسکن اثر انگشت را در اختیار خواهید داشت.

۱۰- Galaxy A۷ (۲۰۱۶)

قیمت: حدودا یک میلیون و دویصت هزار تومان

تاریخ عرضه: تابستان ۲۰۱۶
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

Galaxy A7 بزرگ ترین گوشی هوشمند موجود در سری گوشی های Galaxy A شرکت سامسونگ است که البته در مقایسه با فبلت 5.7 اینچی Galaxy Note 7 این شرکت خیلی هم بزرگ به نظر نخواهد رسید. درست است که سنسور اسکن عنبیه چشم موجود در Galaxy Note 7 در آن وجود ندارد و همراه با آن قلم نوری هوشمند S pen موجود در جعبه Galaxy Note 7 در اختیار کاربر قرار نمی گیرد اما با در نظر گرفتن این مسئله که قیمت Galaxy A7 از نصف قیمت Galaxy Note 7 نیز کمتر است، خیلی هم از این کاستی ها ناراحت نخواهید بود.

عمر طولانی باتری و کیفیت Full HD صفحه نمایش این گوشی را به یکی بهترین گزینه های در دسترس علاقه مندان به پخش محتوای چند رسانه ای تبدیل کرده است و با نگاهی به آن می توانیم رد پای سبک طراحی زیبا و نو آورانه سامسونگ را مشاهده کنیم.

11- Galaxy Note 4

قیمت: حدودا یک میلیون و چهارصد هزار تومان

تاریخ عرضه : اکتبر 2014
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

با اینکه بیش از سه سال از تاریخ عرضه Galaxy Note 4 به بازار می گذرد اما ویژگی های نسبتا جذاب این فبلت ما را بر این داشت تا آن را در لیست برترین گوشی های هوشمند سامسونگ قرار دهیم. یکی از ویژگی های جذاب و غیر قابل انکار این فبلت مربوط به بهره مندی آن از یک دوربین با کیفیت و دقتی 16 مگا پیکسلی است که هنوز هم می تواند حرف هایی را برای زدن داشته باشد؛ صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت و از نوع Super AMOLED و قلم نوری هوشمند S Pen از جمله ویژگی هایی هستند که حتی پس از گذشت سه سال می توانند کاربران را به خرید این فبلت ترغیب کنند.

۱۲- Galaxy J۳ (۲۰۱۶)

قیمت: حدودا پانصد و پنجاه هزار تومان

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۵
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

Galaxy J۳ یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شرکت سامسونگ و موجود در بازار است که ارزش خرید بالایی را به نمایش می گذارد؛ کیفیت بالای صفحه نمایش، عمر باتری باور نکردنی و پشتیبانی این گجت از درگاه کارت حافظه Micro SD از جمله ویژگی های مثبت موجود در Galaxy J۳ سال ۲۰۱۶ هستند و اگر به دنبال یک گوشی ارزان و در عین حال کاربردی می گردید، مطمئن باشید که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

13- Galaxy S6

قیمت: از یک میلیون تا یک میلیون و چهارصد هزار تومان

تاریخ عرضه: مارس 2015
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

پرچمدار سال 2015 شرکت سامسونگ و یا Galaxy S6 نه تنها هنوز یکی از بهترین گوشی های سامسونگ موجود در بازار است بلکه طبق نظر سنجی های سال 2015 که توسط تعداد زیادی از سایت های فعال در بحث نقد و بررسی گجت های هوشمند انجام گرفت؛ بار ها به عنوان برترین گوشی هوشمند سال 2015 معرفی شد. بهره مندی Galaxy S6 از صفحه نمایشی با کیفیت Quad HD، دوربینی 16 مگاپیکسلی با کیفیت و همه فم حریف، جنس بدنه ای آمیخته از شیشه و فلز و عملکرد بی نقص و روان سخت افزاری، همه و همه از دلایلی هستند که ما را وادار به معرفی Galaxy S6 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ موجود در بازار نمود.

۱۴- Galaxy S۶ Edge

قیمت: حدودا یک میلیون و هشتصد هزار تومان

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۵
برترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار

برخی از منتقدان این گجت را نمونه ای از Galaxy S۶ می نامند که به طور مضحکی به یک صفحه نمایش خمیده و بی کاربرد مجهز شده است؛ نکته ای که این دسته از منتقدان به آن توجه نمی کنند این است که زیبایی ظاهری در یک گوشی هوشمند نقش مهمی را بازی می کند و این بحثی است که صفحه نمایش خمیده به کار رفته در تولید Galaxy S۶ Edge در آن موثر است. صفحه نمایش خمیده موجود در این گجت جدای از بحث زیبایی ظاهری، کاربرد های زیادی را به کاربر ارائه نمی دهد اما جلوه زیبای آن در مقایسه با صفحه نمایش تخت Galaxy S۶، دلیل فروش موفق این گجت در زمان عرضه اش به بازار عنوان می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج