۶۵۰۸۹۰
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

موفقیت نسل هزاره: متولدین ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰

خیلی ها نسل ایگرگ، یا نسل هزاره را به عنوان جوانانی تنبل و لوس می شناسند! این نگرش از زمان مدرسه رفتن این نسل وجود داشت و با افزایش امکاناتی که در اختیار آنها قرار می گرفت بیشتر هم می شد. اما این موضوع همیشه صادق نیست. نسل هزاره سطح کارایی بسیار بیشتری نسبت به نسل های قبلی دارد و این مسئله از دلایل زیادی ناشی می شود.

مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی حسن پور: خیلی ها نسل ایگرگ، یا نسل هزاره را به عنوان جوانانی تنبل و لوس می شناسند! این نگرش از زمان مدرسه رفتن این نسل وجود داشت و با افزایش امکاناتی که در اختیار آنها قرار می گرفت بیشتر هم می شد. اما این موضوع همیشه صادق نیست. نسل هزاره سطح کارایی بسیار بیشتری نسبت به نسل های قبلی دارد و این مسئله از دلایل زیادی ناشی می شود. به هفت دلیل کارایی بیشتر نسل هزاره توجه کنید:

۱. آنها از تکنولوژی بهره می گیرند.
نسل هزاره به خوبی با تکنولوژی آشناست. آنها با کامپیوتر و اینترنت بزرگ شده اند. به همین خاطر اطلاعات زیادی در مورد نحوه به کارگیری این منابع دارند. هر فرد جوانی که نداند کاری را چطور باید انجام دهد، به سرعت به یوتیوب سری می زند و ویدئویی در مورد آن مشاهده می کند و دیگر نیازی نیست با آزمون و خطا چیزی را امتحان کند و یاد بگیرد. آنها می دانند که چه منبع فنی ای باعث افزایش بهره وری شان می شود و همیشه از این منابع، از جمله ویکی پدیا، انواع اپلیکیشن یا حتی تایمر گوشی هوشمندشان استفاده می کنند.
موفقیت نسل هزاره: متولدین ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰
۲. آنها کسب و کار جانبی دارند.
اقتصاد باعث شده که نسل هزاره، حتی آنهایی که شغلی تمام وقت و حرفه ای دارند، به کسب و کارهای جانبی نیز روی بیاورند: تدریس در کلاس های بدنسازی، پرستاری از کودک یا باریستایی. در حقیقت یک چهارم از جوانان نسل هزاره یک کسب و کار جانبی نیز دارند. این کسب و کارهای جانبی وقت زیادی از آنها می گیرد. پس آنها باید زمانشان را مدیریت کنند. فقط از این طریق است که جوانان نسل هزاره می توانند هم از پس شغل تمام وقتشان برآیند و هم کسب و کارشان را به جایی برسانند. چنین کاری منبع درآمد دیگری برای آنها خواهدبود.
اگر بدانید در صورت عدم پیشبرد کارتان، آن را از دست خواهیدداد، انگیزه بیشتری برای مدیریت صحیح کار خواهید داشت. به همین دلیل است که نسل هزاره کارایی بیشتری نسبت به نسل های قبلی، که امنیت شغلی بیشتری داشتند، دارد.

3. آنها ارزش زیادی برای بهره وری قائل هستند.
معمولا مردم کارهایی را که از نظرشان ارزشمند هستند به شکل بهتری انجام می دهند. پژوهشی که به تازگی از سوی مایکروسافت صوت گرفته نشان می دهد که 93 درصد از جوانان نسل هزاره باور دارند که بهره وری و کارایی کلید اصلی رسیدن به شادی و خوشبختی است.
این نسل جوان، چه بخواهد اپلیکیشن رایگانی برای مدیتیشن پیدا کند، چه به دنبال نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بگردد و چه بخواهد یک سیستم اتوماتیک سازی راه اندازی کند، معیار اصلی خود را «کارایی» می داند. دوران کودکی بسیار منظم این نسل از آنها افرادی ساخته که پرمشغله بودن و به دست آوردن خواسته هایشان را معادل زندگی خوب می دانند. این نشانه بسیار خوبی برای کارفرمایان و هر کس دیگری است که می خواهد کارمندانی کارآمد پیدا کند. بیشتر این افراد حتی معتقدند باید در زمانی از روز از خواب بیدار شوند که بیشترین بهره وری را داشته باشد (و این زمان لزوما صبح نیست).

۴. آنها استراتژی هایی برای افزایش بهره وری خود دارند.
همان پژوهشی که از سوی مایکروسافت انجام شده بود، نشان می داد که ۹۲ درصد از جوانان نسل هزاره برنامه کارهای روزمره شان را یادداشت می کنند. به همین خاطر آنها به درستی می دانند که چه اولویت هایی دارند و کارهایشان را باید تا چه زمانی تحویل دهند. آنها فهرست کارهای روزمره شان را اغلب در گوشی های هوشمندشان ثبت می کنند، اما این موضوع چیزی از ارزش های این کار کم نمی کند.
موفقیت نسل هزاره: متولدین ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰
۵. مرز میان کار و تفریح مشخص نیست.
والدین نسل هزاره بر این عقیده بودند که کار، کار است و خانه، محل استراحت. اما این مرزبندی برای جوانان نسل هزاره خیلی مشخص نیست. آنها حتی در محل کارشان نیز تفریح می کنند: عضو تیم فوتبال شرکت می شوند و جمعه ها با همکاران به گردش می روند. با این حال آنها احتمالا بیشتر از نسل قبل کارهایشان را به خانه می آورند. ممکن است یکی از این افراد را ببینید که سه شنبه شب، ساعت ده، پشت لپ تاپ نشسته و دارد روی گزارشی کار می کند که باید روز جمعه تحویل دهد. آنها تا زمانی که کارشان انعطاف کافی داشته باشد، با کارکردن طولانی تر مشکلی ندارند.

۶. آنها از شکست درس می گیرند.
نسل هزاره با بازی های کامپیوتری بزرگ شده؛ بازی هایی که شکست در آنها فقط به منزله شانس دیگری برای شروع مجدد و عمل کردن بهتر بوده است. شاید به همین خاطر است که آنها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به آزمودن ایده هایشان و حتی شکست خوردن دارند. این نسل عاشق این است که پروژه های جدیدی را قبول کند، حتی اگر مطمئن نباشد که می تواند از پس آن بربیاید. البته کارها به این شکل سریع تر پیش می روند، چرا که این افراد تمایلی به کمال گرایی ندارند. فراموش کنید قبل از اینکه کارهایتان را به نسل هزاره بسپارید، تصمیم بگیرید که سرعت کار برایتان بیشتر مهم است یا دقت انجام آن، و سپس در مورد این مسئله با جوانان نسل هزاره صحبت کنید.

۷. آنها عاشق و خبره مالتی تسکینگ (انجام همزمان چند کار) هستند.

ذهن جوانان نسل هزاره با تکنولوژی زنده است. به همین خاطر آنها می توانند با سرعت زیادی به ده ها محرک پاسخ دهند. اگر کسب و کاری دارید که در ان به کارمندانی چندبعدی نیاز دارید که بتوانند چند کار را به طور همزمان مدیریت کنند، از نسل هزاره کمک بگیرید. این کار برایشان، مثل بازی تتریس، مانند آب خوردن است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج