۶۵۱۸۶۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گزارش «اِژیا تایمز» در مورد شاگردان کی روش

یک سایت هنگ‌کنگی از ایران به عنوان امید اول قاره کهن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سایت «اِژیا تایمز» هنگ‌کنگ نوشت؛ پس از عملکرد فاجعه‌آمیز چهار نماینده آسیا در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ که مجموعاً تنها سه امتیاز کسب کردند، چالش نمایندگان قاره کهن این خواهد بود که اعتبار فوتبال این قاره را بازگردانند. نمانیدگان آسیا در جام جهانی گذشته در ۱۲ بازی، ۳ تساوی کسب کردند و ۹ بازی دیگر را با شکست به پایان بردند، اما امید است که جام جهانی ۲۰۱۸ متفاوت‌تر از دوره گذشته باشد.

این اولین بار در تاریخ جام جهانی است که قاره آسیا پنج نماینده در این رقابت‌ها دارد. ایران، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و عربستان در بین ۳۲ تیمی هستند که به دنبال افتخارآفرینی در روسیه هستند. افتخارآفرینی برای تیم‌های آسیایی جلب ‌کردن نظرها به خود است، اما برای تیم‌هایی همچون برزیل و آلمان، افتخارآفرینی کسب عنوان قهرمانی است. تیم‌های آسیایی هنوز در آن سطحی نیستند که بتوانند جام قهرمانی جام جهانی را با خود به خانه ببرند اما همگی امیدها، انتظارات و چالش‌هایی متفاوت دارند.

ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، بهترین تیم در بین تیم‌های آسیایی بود و تنها در واپسین لحظات بود که با جادوی لیونل مسی مغلوب آرژانتین شد. تیم ملی اکنون نه‌تنها برای اولین بار در تاریخ خود برای دو دوره متوالی راهی جام جهانی شده، بلکه خود را به عنوان بهترین تیم آسیایی جا انداخته است.

ایران در دور پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، نه‌تنها بدون شکست بود، بلکه زیرنظر سرمربی باتجربه و مورد احترامش یعنی کارلوس کی‌روش، در ۱۰ بازی تنها دو گل دریافت کرد. با خط دفاعی مستحکم و خط حمله روبه‌رشد، ایران امید اول قاره آسیا، برای پنجمین حضورش در جام جهانی راهی روسیه خواهد شد.

قرار گرفتن در گروهی که اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ و پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ در آن قرار دارند، کار ایران دشوار است، اما اگر تیم ملی موفق شود برای اولین بار به مرحله حذفی این رقابت‌ها برسد، ملتِ فوتبالدوست ایران دیوانه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      دیوانه خودتی .
      بگو سرمست خواهند شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج