۶۵۱۹۹۸
۵۲۱۶
۵۲۱۶
پ

معرفی گوشی اوپو A۷۵ با نمایشگر تمام صفحه

گوشی موبایل اوپو A۷۵ ، جدیدترین گوشی میان رده جهان مجهز به نمایشگر تمام صفحه ۱۸:۹ است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت اوپو ای ۷۵ آشنا شوید.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: گوشی موبایل اوپو A۷۵ ، جدیدترین گوشی میان رده جهان مجهز به نمایشگر تمام صفحه ۱۸:۹ است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت اوپو ای ۷۵ آشنا شوید.
معرفی گوشی اوپو A75 با نمایشگر تمام صفحه

کمپانی چینی اوپو شب گذشته از دو گوشی به نام های اوپو A۷۵ و اوپو A۷۵S از خانواده گوشی های میان رده سری A خود مجهز به نمایشگرهایی تمام صفحه پرده برداری کرد. این دو محصول که در تایوان محرفی شدند، در واقع از نظر مشخصات فنی و طراحی یکسان هستند و تنها حافظه داخلی آن‌ها است که با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اوپو A۷۵ از حافظه ۳۲ گیگابایتی و مدل A۷۵S از حافظه بیشتر ۶۴ گیگابایتی برخوردار هستند. همچنین مدل اصلی این گوشی با قیمت ۳۶۷ دلار و مدل اس آن با قیمت بیشتر نزدیک به ۴۰۰ دلار به فروش خواهند رسید. هر دو این گوشی‌ها را هم اکنون می‌توانید از طریق سایت اوپو تایوان خریداری کنید.

مشخصات اوپو A۷۵

اوپو A75 و برادر گران قیمت‌تر آن در دو رنگ شامپاینی و مشکی قابل خریداری هستند. آن‌ها از یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 تمام صفحه و وضوح +Full HD یا 1080×2160 پیکسل بهره می‌برند و از تراشه 2.5 گیگاهرتزی 64 بیتی Helio P23 مدیاتک همراه با پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP2 قدرت می‌گیرند.

معرفی گوشی اوپو A75 با نمایشگر تمام صفحه

این گوشی‌ها همانطور که گفته شد تنها تفاوتی که دارند حافظه آن‌ها است، بنابراین دیگر نام آن‌ها را دیگر جداگانه ذکر نخواهیم کرد. حافظه رم اوپو A۷۵ برابر با ۴ گیگابایت است و می‌توانید با استفاده از یک کارت میکرو اس دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت آن را ارتقا دهید. اندروید ۷.۱ نوقا همراه با رابط کاربری ColorOS ۳.۲ در راس بخش نرم افزاری این گوشی تمام صفحه قرار دارد و از اسلات دوگانه سیم کارت نیز پشتیبانی می‌شود. یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش LED و گشودگی لنز f/۱.۸ بر روی قاب پشتی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/۲.۰ برای عاشقان سلفی بر روی قاب جلویی اوپو A۷۵ تعبیه شده است. این محصول به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و امکانات ارتباطی آن شامل ۴G LTE همراه با VoLTE، بلوتوث ۴.۲، GPS، وای فای ۲.۴/۵GHz و OTG می‌شود.

معرفی گوشی اوپو A75 با نمایشگر تمام صفحه

در قسمت پشتی این گوشی یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است، اما در اینجا یک تکنولوژی تشخیص چهره هوش مصنوعی به نام Oppo AI‌ نیز در دسترس کاربران قرار دارد تا با چهره‌ی خود اقدام به قفل‌گشایی گوشی‌شان کنند. اوپو A۷۵ همچنین به سنسور نور، سنسور مسافت، سنسور جاذبه و قطب نمای الکترونیکی مجهز شده است. ابعاد آن برابر با ۱۵۶.۵×۷۶.۷.۵ میلی‌متر است و وزن آن نیز ۱۵۲ گرم برآورد شده است.

اما اوپو قصد دارد دو گوشی جدید دیگر تمام صفحه به نام‌های اوپو A۸۳ و اوپو A۸۵ را نیز روانه بازار کند. هر دو گوشی به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی +HD با نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز بوده و سخت افزار پایین رده‌ای را ارائه می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج