۶۵۲۲۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تلگراف: روبین کازان در آستانه ورشکستگی و انحلال

فوتبال روسیه با یک بحران تازه روبرو شده که می تواند به شرمساری بزرگی برای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ منجر شود.

ورزش سه: فوتبال روسیه با یک بحران تازه روبرو شده که می تواند به شرمساری بزرگی برای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ منجر شود.

نشریه انگلیسی تلگراف در گزارشی اختصاصی خبر داد که روبین کازان، یکی از بزرگترین باشگاه های روسیه، با بحران مالی روبرو شده و در 4 ماه اخیر دستمزد آنها را پرداخت نکرده است.
اکنون در حالی که تنها یک بازی به پایان نیم فصل اول لیگ روسیه باقی مانده، حالا همه اعضای این تیم تهدید کرده اند که در صورت پرداخت نشدن دستمزدهای شان، قراردادشان را فسخ کرده و در ژانویه به باشگاه دیگری خواهند رفت.
این اتفاق حالا باعث شده تا تعدادی از باشگاه های بزرگ اروپایی، به دنبال به خدمت گرفتن ستاره های روبین کازان مانند الکس سونگ و یان ام ویلا باشند. سونگ که سابقه بازی در آرسنال را دارد، مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری است و ام ویلا هم با توجه به بازی های خوبش در ساندرلند زیر نظر سم آلاردایس، ممکن است به اورتون برود.
تخمین زده می شود که باشگاه روبین کازان حدود 13 میلیون دلار دستمزد پرداخت نشده به بازیکنانش بدهکار است و چند روز قبل به بازیکنان این تیم اطلاع داده شد که پولی برای پرداخت شدن به آنها وجود ندارد.
روبین متعلق به کمپانی سرمایه گذاری آمریکایی-تاتاری تایف، TAIF، است که رئیس آن، رادیک شایمیف، هشتاد و هشتمین ثروتمند روسیه محسوب می شود.

تلگراف: روبین کازان در آستانه ورشکستگی و انحلال

رئیس هیئت مدیره این باشگاه هم رستم مینیخانوف، رئیس جمهور ایالت تاتارستان است که یکی از متحدان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، محسوب می شود. مدیر ورزشی روبین هم رستم سایمانوف است که زمانی به اتهام قتل، برای مدتی در زندان بود.
کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ است و تعدادی از بازی های جام در ورزشگاه کازان آره نا که سال ۲۰۱۳ افتتاح شده، برگزار خواهد شد.
اولین دیدار جام جهانی که در این ورزشگاه برگزار خواهد شد، دیدار فرانسه و استرالیاست و تیم های اسپانیا، ایران، لهستان، کلمبیا، کره جنوبی و آلمان هم در این ورزشگاه به میدان خواهند رفت. یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم و یک دیدار از مرحله یک چهارم نهایی نیز در این ورزشگاه برگزار می شود.
با توجه به شرایط بحرانی روبین کازان، ممکن است این تیم نتواند تا پایان فصل دوام بیاورد و ستاره هایش به دلیل بحران مالی این باشگاه را ترک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج