۶۵۲۷۶۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حجازی: با پیکان نمی شود با مرسدس رقابت کرد

سرمربی نفت تهران می گوید رقابت این تیم با تیم های دیگر رقابت نابرابر است.

ورزش سه: سرمربی نفت تهران می گوید رقابت این تیم با تیم های دیگر رقابت نابرابر است.

آتیلا حجازی در این باره گفت: من خیلی دوست دارم بجنگم؛ ولی جنگ نابرابر است. عقل هم بعضی وقت ها باید در تصمیم ها دخیل باشد. نمی شود با پیکان با مرسدس بنز رقابت کنم و واقعا این جنگ عقلانی نیست. شاید اگر موتور پیکان تقویت می شد می توانستیم یک کار کوچک انجام بدهیم؛ ولی در این شرایط امکان این مساله وجود ندارد.

او ادامه داد: این را من نمی گویم؛ ولی از وقتی که ما سر کار آمده ایم شرایط تیم فرق کرده است. هم برنامه ریزی و هم نحوه تمرینات تغییر کرده است. کادر فنی ما انگیزه زیادی دارد و همه تحصیل کرده هستند؛ ولی این ها به درد فوتبال ما نخواهد خورد.

سرمربی نفت تهران در مورد شرایط بازیکنان این تیم می گوید: زندگی جوان های نفت را دارند نابود می کنند. چطور شرکت کردن در بازی ها مشکلی ندارد؛ ولی ثبت باشگاه انجام نمی شود. اگر باشگاه مختلف است باید بگویند از این بازی اجازه شرکت در لیگ ندارد؛ ولی اگر اجازه حضور در مسابقات را می دهند که دیگر نباید باشگاه به نام فردی که آن را خریداری کرده ثبت نشود. یک کلام بگویند جهانیان تخلف کرده است و اجازه حضور نفت را در بازی ها ندهند. با این شرایط تیم قطعا حذف می شود و از لیگ برتر سقوط می کند.

حجازی در مورد جدایی بازیکنان نفت تهران می گوید: از روز اول گفتم شرطم برای ماندن حفظ تمامی بازیکنان است، مگر بازیکنانی که من آنها را نخواهم. هنوز از راه نرسیدم حق دوست فسخ کرد، میلاد فراهانی قراردادش را با ما لغو کرد و آل کثیر ظهر با ما تمرین کرد، بعد از ظهر گفتند به تراکتورسازی رفته است. متاسفانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بی در و پیکر است. یک بازیکن می آید و راحت قراردادش را فسخ می کند در حالی که فدراسیون باید تماس بگیرد و ما را در جریان بگذارد. باید به ما بگویند بازیکن ۲۰ درصد گرفته است، اگر باشگاه نمی تواند بقیه این قرارداد را پرداخت کند، ما قراردادش را فسخ کنیم.

او در مورد فسخ قرارداد آل کثیر هم گفت: او نمی تواند فسخ کند و باید رضایت نامه بگیرد. من قوانین فدراسیون فوتبال را نمی دانم؛ ولی بازیکن نمی تواند بدون اجازه باشگاه قراردادش را فسخ کند.

حجازی در پایان گفت: متاسفانه کسی در تمرینات نفت شرکت نمی کند تا ببیند چرا این تیم در انتهای جدول است. ما اگر بازی با سپیدرود را می بردیم هم به نام من نوشته نمی شد و کار مربی های قبلی بود. من الان هم سرمربی نیستم و به عنوان دوست بچه ها در تمرین شرکت می کنم. می خواهم از حق جوانان دفاع کنم؛ ولی می دانم یک نفره صدایم به جایی نمی رسد. با جهانیان مشکل دارید به این بچه ها چه ربطی دارد؟ اگر متخلف است همین الان نفت را از حضور در لیگ برتر محروم کنید؛ ولی دیگر چرا این جوان ها را نابود می کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی محمدرضا

      اخه اقای حجازی شما اقلا حرمت نام واخلاقیات پدر خدا بیامرزتو نگهدار تا به کسی بعنوان دستیار هم پیشنهاد نداشتی شما که میگی من خارج ایران بودم چرا بخاطر چندرغازی که اخرش هم باید بری تو لیست طلبکارهای باشگاه نفت نکن همین الان بکشی کنار بهترازاونه مثل بقیه شمارو هم با یه بهانه اخراج کنه برادر برگرد همانجایی که بودی حدااقل بفکر نام اعتبار مرحوم پدر خدا بیامرزت باش حق نگهدارت

    • ی محمدرضا

      برو اقا معطل نکن شما جسارت نباشه دیگه ازعلی کریمی ودرخشان و قبلی ها که این کاره تر نیستی بخاطر شهرت اینها مردمو سرکار میذارن یا حق

    • مازیار

      کاش مثل پدرت دانا و عاقل بودی اگه یک در صد عقل پدرت رو داشتی سر مربی این تیم با این همه مشکلات نمیشدی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج