جاباما
۶۵۳۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۱۰/۰۸


فال روزانه 1396/10/08

فال روزانه جمعه 8 دی 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی اصیل، فعال، با مسئولیت و قابل اعتماد هستید. شما بسیار با استعداد هستید و از پذیرش چالش های جدید لذت می برید اما باید مواظب باشید خودتان را با انتخاب های اشتباه در این راه به دردسر نیندازید. امسال ترفیع رتبه ای که برای مدتی طولانی در انتظارش بوده اید را به دست خواهید آورد و به دنبال آن منافع مادی بسیاری را نیز کسب خواهید کرد. شاید در ابتدای راه از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه باشید، اما با گذشت مدتی اوضاع به طور قابل توجهی تغییر خواهد کرد. امسال دوره ای فوق العاده برای آغاز روابط و دوستی های جدید و همچنین زنده کردن دوستی های قدیمی است و این روابط می توانند فرصت های بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشند. از هرگونه مشارکت و فعالیت اقتصادی مشترک در طول امسال تا جای ممکن خودداری کنید، چون این کار به احتمال زیاد ضررهایی را برای شما به همراه خواهد داشت. امسال خودتان را برای سفرهایی زیادتر از همیشه آماده کنید. تا اواخر سال فرصت ازدواج برای آنهایی که شرایط لازم را دارند فراهم خواهد شد. ماه های دی، اسفند، شهریور و آبان مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه 1396/10/08

آیا این اواخر به فکر ایجاد تغییرات در خانه تان و یا تغییر دکوراسیون آن بوده اید؟ اگر جوابتان مثبت است امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید. انرژی و همچنین حس زیبایی شناختی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند و اینها دقیقا همان چیزهایی هستند که برای عملی کردن ایده هایتان مورد نیازتان هستند. فقط حواستان باشد که از دیگر اعضای خانواده هم برای انجام این کار کمک بگیرید، تا هم نظرات آنها را نیز جویا شده باشید و هم به خودتان بیش از اندازه فشار وارد نکنید. تمام روزتان را به کارهای خانه اختصاص ندهید و زمانی را هم برای استراحت و تفریح و به ویژه وقت گذراندن به دوستان و عزیزانتان کنار بگذارید.

فال روزانه 1396/10/08

یک تماس و یا دیدار غیر منتظره از طرف یکی از دوستانتان ممکن است خبرهای هیجان انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد. شاید این خبرها آنقدر خوب باشند که حتی تصمیم بگیرید با این دوستتان برای آنها جشن بگیرید! امروز یک شانس بسیار بزرگ از جایی که انتظارش را ندارید به شما روی خواهد آورد. به جای این که بیش از اندازه تردید و احتیاط به خرج بدهید و وقتتان را با فکر کردن به این که چرا چنین فرصتی در اختیارتان قرار گرفته است تلف کنید از آن بیشترین بهره ممکن را ببرید. استفاده ی درست از این موقعیت زمینه ساز پیشرفت و موفقیت های بیشتر شما در آینده خواهد بود و به همین دلیل باید در بهره گیری از آن نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرید.

فال روزانه 1396/10/08

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید ذهنتان درگیر مسائل مادی است و نگران آینده ی وضعیت مالی خود هستید. شما خودتان را به خاطر ولخرجی های اخیرتان سرزنش می کنید و فکر می کنید که ای کاش احتیاط بیشتری به خرج داده بودید. به جای این احساسات منفی نگاهی به لیست خریدها و مخارج خود بیندازید و ببینید کجاها انتخاب هایتان درست و کجاها اشتباه بوده اند. این می تواند درس بسیار بزرگی برای شما باشد و به بهتر شدن مدیریت منابع مالیتان کمک کند. خودتان را با نگرانی در مورد آینده دیوانه نکنید، به احتمال زیاد اوضاع به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست و با کمی دقت و صرف جویی به مشکل خاصی برنخواهید خورد.

فال روزانه 1396/10/08

عشق و روابط زناشویی همیشه برای شما از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و امروز هم این موضوع خیلی مهم تر از همیشه شده است. شما عشق بسیاری را به همسر خود احساس می کنید و او از نظر شما بسیار جذاب و دوست داشتنی شده است. این احساس خود را به او منتقل کرده و علاوه بر کارهایی که می کنید به طور مستقیم و با کلامتان نیز این عشق و احساسات را به او نشان بدهید. امروز روابط اجتماعی شما هم به خوبی پیش خواهند رفت و روز خوبی برای شروع روابط جدید دوستانه و یا حل کردن مشکلاتی که در روابط و دوستی های قدیمیتان وجود دارند خواهد بود.

فال روزانه 1396/10/08

امروز قدرت تخیل شما بسیار فعال شده است و اگر این توانایی خود را در انجام کارهای هنری و خلاقانه مانند نقاشی، نوشتن و یا هر زمینه ی دیگری که مورد علاقه تان است به کار بگیرید نتایج خیلی خوب یبه دست خواهید آورد. اگر اهل انجام چنین فعالیت هایی نیستید هم به شما توصیه می شود که حداقل به یک نمایشگاه آثار هنری و یا به تماشای یک فیلم یا تئاتر بروید، این کار به بهتر شدن حال روحی و روانی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. امروز تمام حرف هایی که می زنید و رفتارهایی که می کنید اثرات جدی و پایداری روی آینده ی رابطه ی عاطفی شما خواهند داشت، پس تا جایی که می توانید در این مورد احتیاط کنید.

فال روزانه 1396/10/08

شما معمولا آدم کنجکاوی هستید و به طور مرتب سؤال های بسیار زیادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند که برای آنها به دنبال جواب می گردید، اما امروز این خصوصیت در وجود شما بسیار قویتر از هر زمان دیگری شده است. بهتر است این کنجکاوی خود را در جهت مثبت هدایت کرده و به مطالعه و تحقیق و بررسی در زمینه های مورد علاقه ی خود بپردازید، در غیر این صورت ذهنتان مشغول مسائل بی اهمیت و پیش افتاده ای مثل غیبت کردن در مورد دیگران و فضولی و دخالت در کارهای آنها خواهد شد. فردا روز بسیار شلوغی خواهید داشت و کارهای زیادی به عهده تان خواهند بود، امروز به اندازه ی کافی استراحت کنید و تا می توانید از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه 1396/10/08

شما معمولا قدرت تشخیص بسیار قوی و توانایی بالایی در قضاوت صحیح دارید، اما امروز انگار یک چیزی جلوی این توانایی شما را گرفته است. شاید بین چند گزینه ی مختلف بلاتکلیف مانده باشید و یا شاید هم نتوانید ذهنتان را به خوبی روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، امروز روز تعطیل است و باید تا جای ممکن به تفریح و استراحت اختصاص داده شود. سعی کنید سر خودتان را با کارهایی که فشار و استرس کمتری به شما وارد می کنند مشغول کنید و زیاد به چیزهای دیگر فکر نکنید. تا فردا از لحاظ فکری ثبات همیشگی را پیدا خواهید کرد و به همه ی این مسائل رسیدگی خواهید کرد، امروز را خوش باشید!

فال روزانه 1396/10/08

امروز شما می خواهید مسئولیت زندگی خود را به عهده گرفته و به دنبال فرصت هایی برای بهتر کردن زندگی خودتان و عزیزانتان باشید. برای این کار شما به مثبت نگری و در عین حال دور اندیشی بسیاری نیاز خواهید داشت. مکالماتی که امروز دارید می توانند فرصت هایی برای پیشرف کاری و افزایش درآمدتان را برای شما به همراه داشته باشند و شاید حتی در این مورد تماس هایی بگیرید و به نتایجی هم برسید. فقط حواستان را جمع کنید که به راحتی به هر کسی اعتماد نکنید، مخصوصا اگر از طرف مقابلتان شناخت کافی نداشته باشید. اگر به فکر جابجایی، به ویژه به شهری دیگر هستید بهتر است فعلا دست نگه دارید.

فال روزانه 1396/10/08

امروز افکار و ایده های جدید و یا موقعیت های تازه ای برای رشد و پیشرفت از لحاظ مالی سر راهتان قرار خواهند گرفت. با این حال نباید نسنجیده عمل کنید و خیلی زود دست به کار شوید. امروز اصلا زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم در این مورد و یا ایجاد تغییرات مهم در ارتباط با آن نیست. قدرت تشخیص و قضاوت شما ممکن است به اندازه ی کافی خوب کار نکند و تصمیمات اشتباهی بگیرید که در آینده از آنها پشیمان خواهید شد. گزینه هایی که پیش رو دارید را یک جا یادداشت کرده و برای فکر کردن و تصمیم گیری در مورد آنها را چند روزی دست نگه دارید. امروز بهتر است وقتتان را به تفریح و استراحت اختصاص بدهید.

فال روزانه 1396/10/08

امروز شما بسیار اجتماعی شده اید و دائم دلتان می خواهد که با دنیای اطرافتان در ارتباط باشید. یکی از کارهایی که در این جهت انجام خواهید داد تماس گرفتن با دوستان قدیمیتان که برای مدتی از آنها بی خبر بوده اید می تواند باشد. این کار به حل شدن و فراموشی ناراحتی و بحث هایی که در ذشته داشته اید کمک خواهد کرد، البته به این شرط که خودتان دوباره آنها را به میان نکشید. شما خیلی حساس تر از همیشه هستید و خیلی زود به حرف ها و رفتارهای دیگران واکنش نشان می دهید، سعی کنید در حرف ها و حرکات دیگران به دنبال پیام های مخفیانه و منظورهای پیچیده نباشید و روی خوبی های اطرافیانتان تمرکز کنید.

فال روزانه 1396/10/08

امروز زیاد سرحال و پرانژری نیستید و از لحاظ جسمی هم احساس کسالت و خستگی می کنید. این وضعیت شاید حال و هوا افسردگی به روزتان بدهد و اگر خودتان کاری نکنید تمام روز همین طور باقی خواهد ماند. این وضعیت شما به احتمال زیاد از فشار و استرسی که این اواخ تحمل کرده اید سرچشمه می گیرد، پس کارهایی انجام دهید که به از بین رفتن این تنش ها و استرس ها کمک می کنند. این که چکار باید بکنید به خودتان بستگی دارد، یک نفر با حضور در جمع دوستان و عزیزانش احساس آرامش می کند و یک نفر هم با گوش کردن به یک موسیقی ملایم در خلوت خانه اش به آرامش دست پیدا می کند. خیالتان راحت باشد، تا فردا حالتان کاملا خوب خواهد شد.

فال روزانه 1396/10/08

صبح که از خواب بیدار می شوید شاید کمی احساس تنبلی کنید و به فکر کنسل کردن بعضی از برنامه هایتان بیفتید. این اشتباه را نکنید، به محض ترک رختخواب و خوردن صبحانه موتورتان گرم خواهد شد. به نظر می رسد که مسائل عاطفی دارند به سمت بهتر شدن پیش می روند. الان زمان بسیار خوبی برای صحبت کردن در مورد وضعیت رابطه تان با طرف مقابلتان می تواند باشد. شاید او با نظرات شما موافق باشد، شاید هم نباشد و مجبور باشید راهی برای کنار آمدن با هم پیدا کنید، در هر حال نتایج خیلی خوبی به دست خواهید آورد. اگر فرصت حرف زدن و گوش کردن را از خودتان و طرف مقابلتان نگیرید آینده ی بسیار خوبی در انتظار این رابطه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      سللم لینک 28 دی ماه رو میذارید بی زحمت؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج