جاباما
۶۵۳۵۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرانچار: پدیده باید از شکست ۴ گله راضی باشد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پدیده باید از اینکه برابر ما ۴ گل خورد راضی باشد!

خبرگزاری تسنیم: زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۴ بر صفر سپاهان مقابل پدیده، اظهار داشت: اگر چه امروز نتیجه خوبی کسب کردیم اما این بازی خوب از چندین بازی گذشته وجود داشت. باید زودتر از اینها چنین نتیجه‌ای کسب می‌کردیم. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. پدیده باید از این نتیجه راضی باشد چون نزدیک ۳ یا ۴ گل دیگر به ثمر نرسید و باید نتیجه با گل بیشتری به پایان می‌رسید.

وی افزود: از هواداران که به خوبی سپاهان را تشویق کردند تشکر می‌کنم، اگرچه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اما امیدوارم تیم به جایگاه خود بازگردد. پدیده باید راضی از اصفهان خارج شود. واقع‌بینانه باید 3 گل دیگر به ثمر می‌رسید. ارزش این پیروزی زمانی به نتیجه می‌رسد که به جایگاه اصلی خودمان بازگردیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ این سوال «چرا برخلاف صحبتش در مصاحبه قبل بازی، عالمه درون دروازه بود؟»، تصریح کرد: دروازه‌بان با ما با اعتماد به نفس نشان داد. زمانی که پدیده در دقایق پایانی برای گل تلاش می‌کرد با صلابت خود، امنیت به دروازه آورد. ما عالمه را از یک تیم ملی به سپاهان آوردیم که در مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشت. امیدوارم در دیدارهای آینده ارزش‌های خودش را ثابت کند.

کرانچار در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «چه اتفاقی افتاده که سپاهان در این دیدار و در 2 بازی نیم فصل دوم از نقاط قوت خود بهتر استفاده کرده و مهاجمان کم دقت نیستند؟»، یادآور شد: اگر به چند بازی گذشته بازگردیم، همه به این مسئله اذعان داشتند که سطح کیفی بازی های سپاهان بالاست، اما نکته‌ای که کم داشتیم بحث گلزنی در ارتباط با بازیکنانی مانند انصاری و علی‌محمدی و دیگر مهاجمان بود. حلقه گم شده تیم این بود و چنین تیمی بالاخره یک جا راه می‌افتاد. در نیم فصل دوم آغاز شده و باید استمرار نتایج داشته باشیم. با حضور علی کریمی در تیم، توانستیم بازی روانی را نشان دهیم و توپ به خوبی به خط حمله انتقال پیدا کند؛ وظیفه‌ای که کریمی به خوبی انجام داد.

وی در مورد بازگشت پورقاز و عملکرد بهتر خط دفاع سپاهان با بازگشت این مدافع گفت: با بازگشت پورقاز ما به امنیت خط دفاعی افزودیم. نباید از کیفیت یزدانی و رحیمی چشم‌پوشی کنیم. در کنار این ۲ نفر، کمربند امنیتی همچون پورقاز داریم. با قرار دادن یک ملی‌پوش در درون دروازه، تجربه خط دفاع را افزایش داده ولی باید این مسئله را تبریک گفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه تمجیدهای خود از عالمه، خاطرنشان کرد: جایگاه دروازه‌بان بسیار خاص است. در تطبیق دروازه‌بان تازه وارد باید به گونه دیگری تصمیم گرفت. من بر اساس تصمیم مربی دروازه‌بانان این تصمیم را گرفتم که ابتدا کیخسروی باشد و پس از آن با تصمیم مربی دروازه‌بان و اعلام آمادگی عالمه این بازیکن درون دروازه قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج