۶۵۴۶۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آماده باش باشگاه پرسپولیس به بازیکنان

باشگاه پرسپولیس بعد از دستیابی به نتیجه مثبت برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، اکنون در فاز اول مذاکره با بازیکنان قرار گرفته است.

ورزش سه: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و این مساله باعث می‌شود بزرگترین ماموریت مسوولان باشگاه برای تمدید قرارداد با ستاره‌های فعلی را برای حفظ ثبات خود طی ادامه مسابقات قرار داشته باشد.

در اولین فاز آنها طی دو ماه اخیر با توجه به شرایط مناسب کیفی و فنی تیم، مذاکره با برانکو ایوانکویویچ برای تمدید قرارداد را در دستور کار قرار دادند. پیشنهادات مناسب در کنار موفقیت‌هایی که برانکو ایوانکوویچ طی سه فصل اخیر به همراه سرخپوشان کسب کرده بود، باعث شده تا طرفین برای مذاکره پیش قدم شوند و سرمربی کروات نیز شرط خود را ابتدا مشخص شدن شرایط مالی و پاکسازی مطالبات طی فصول اخیر و در ادامه تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر با توجه به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی اعلام کرده است.

برانکو بعد از مذاکرات ابتدایی امروز در اولین مذاکره رسمی خود روبروی مسوولان باشگاه نشست و طی آن از توافق مثبت ابتدایی و احتمال تمدید این قرارداد به مدت دو فصل دیگر در پایان هفته خبر داد.

در فاز دوم مدیران باشگاه به بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به انتها می‌رسد پیغام داده تا در زمان‌های اعلام شده برای مذاکره و مشخص شدن سرنوشت فصل هجدهم حضور یابند. بازیکنانی نظیر صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، وحید امیری، مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع خواه جزو بازیکنانی هستند که در پایان لیگ هجدهم قرارداد همکاری‌شان با این باشگاه به پایان خواهد رسید و سرمربی تیم نیز به لزوم حفظ آنها اشاره کرده است.

با این حال آنها در اولین گام با شکست در مذاکره با بازیکنان مواجه شدند و مهدی طارمی به عنوان باارزش‌ترین سرمایه این تیم که در دستیابی به عناوین فردی و تیمی این باشگاه طی دو فصل اخیر سهم عمده‌ای داشته با اعلام تمایل به جدایی خود را از بازیکنان در حال مذاکره خارج کرد و نامه رسمی خود مبنی بر درخواست رضایتنامه را نیز توسط وکیلش به باشگاه تسلیم کرد.

از بین دیگر بازیکنان نیز وحید امیری و کمال کامیابی نیا دو بازیکن مطرحی هستند که البته از این جمع باشگاه کار سختی برای مذاکره با آنها پیش رو خواهد داشت. وحید امیری پیش از این اعلام کرده بود با تمام احترامی که برای باشگاه و هواداران قائل است در سودای موفقیت و کسب تجربه در فوتبال خارج از ایران است - او البته این نکته را ذکر کرده بود که پیشنهادش باید به شکلی باشد که ارزش در آوردن پیراهن پرسپولیس را داشته باشد- و در پایان جام جهانی احتمالا این شانس را با حضور در ترکیب تیم ملی به او رو خواهد کرد. کامیابی نیا نیز در آخرین مصاحبه خود که با ورزش سه داشته به این نکته اشاره کرده بود که انتخاب اول او قاطعانه و قطعا پرسپولیس خواهد بود اما باشگاه نیز باید شرایط لازم برای انجام مذاکره و تمدید را برای بازیکنان ایجاد کند. کامیابی‌نیا که در فصل گذشته پیشنهادی 1 میلیارد و هفتصد میلیونی داشت بار دیگر قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و مطمئنا در صورت فراهم شدن این شرایط او نیز بار دیگر به باشگاه و پیراهن آن وفادار خواهد بود.

در خصوص محسن مسلمان نیز شایعات زیادی وجود دارد و حتی در نیم فصل نیز گفته می‌شد احتمال جدایی او به مقصد قطر وجود دارد و جدایی مهدی طارمی نیز این انتقال را شدت بیشتری می‌بخشد. با این حال تداوم موفقیت با پرسپولیس این شانس را برای او شکل می‌دهد که بخواهد بار دیگر با مسوولان این تیم به مذاکرات مثبتی دست یابد و به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد.

در جمع دیگر بازیکنان نیز شجاع خلیل زاده نیز تنها در صورتی از این تیم جدا خواهد شد که با پیشنهاد مناسب خارجی همراه شود که البته اکنون بعید است به این مهم دست یابد. صادق محرمی، بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده نیز بازیکنانی هستند که در سید دو این مذاکره با شروط کمتری برای ادامه همکاری با باشگاه مواجه هستند و دستیابی به موفقیت تمدید قرارداد مشکل‌ساز نخواهد بود.

اکنون باید دید حمیدرضا گرشاسبی و مدیران این تیم موفق خواهند شد از چالش محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی عبور کنند و به موفقیتی که مدنظرشان است دست یابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sherwin

      یادتان باشد .. پرسپولیس جای آمای بامعرفت , قدردان و در یک کلام انسان های بزرگ اندیش است .. این تیم چه به طارمی ..

    • مهرداد

      کاش تیم امید خوبی داشتیم تا اینجور مواقع دو سه بازیکن جایگزین کنیم برانکو هم که دیگه ریسک نمیکنه چند بازیکن جوان تست کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج