۶۵۴۸۰۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوربین سه‌گانه سری P۲۰ هواوی فاش شد!

شایعات پیش‌تر حکایت از آن داشت که نام پرچم‌دار جدید هواوی P۱۱ نخواهد بود و به جای آن امسال هواوی با P۲۰ به میدان می‌آید. حال، بر اساس عکس های جدیدی که از گوشی های سری P۲۰ هواوی منتشر شده، به نظر می آید هواوی قصد دارد مدل های جدید خود را با سه دوربین روی پنل پشتی راهی بازار کند.

وبسایت کلیک - آتوسا عابدی: شایعات پیش‌تر حکایت از آن داشت که نام پرچم‌دار جدید هواوی P۱۱ نخواهد بود و به جای آن امسال هواوی با P۲۰ به میدان می‌آید. حال، بر اساس عکس های جدیدی که از گوشی های سری P۲۰ هواوی منتشر شده، به نظر می آید هواوی قصد دارد مدل های جدید خود را با سه دوربین روی پنل پشتی راهی بازار کند.
دوربین سه‌گانه سری P20 هواوی فاش شد!

بر اساس این عکس ها که ظاهراً مربوط به طرح بندی مدل‌های سری P۲۰ هواوی است، این مدل ها احتمالاً باید دارای دوربین سه گانه با طراحی های مختلف روی پنل پشتی باشند.

اگر به خاطر داشته باشید، حدود یک ماه پیش ایوان بلاس، وبلاگ نویس معروف در زمینه تکنولوژی، عکس‌های متعددی را منتشر کرد که گوشی P۲۰ هواوی را با سه دوربین روی پنل پشتی آن‌ها نشان می‌داد. ایوان بلاس ادعا می‌کرد که گوشی های سری P۲۰ هواوی دارای سه لنز ۴۰ مگاپیکسلی روی پنل پشتی با یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی سلفی هستند. بنابراین با توجه به سابقه این ادعا می‌توان گفت احتمال درست بودن این موضوع تا حدودی زیاد است.

به‌ علاوه بر اساس این طرح‌ها، سری P۲۰ هواوی شامل P۲۰، P۲۰ Plus و P۲۰ Pro دارای کناره های بسیار نازک هستند و نسبت ابعاد نمایشگر آن هم ۱۸:۹ است. در میان این سه مدل، P۲۰ Pro تنها مدلی است که در قسمت بالای آن در تصاویر لو رفته نوعی بریدگی به چشم می خورد.

بر اساس عکس های منتشر شده، طراحی و نحوه قرار گرفتن سه لنز در این ۳ مدل تا حدودی متفاوت است. دوربین های P۲۰ به صورت افقی در کنار هم و در سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند. از طرف دیگر دوربین های P۲۰ Plus به صورت عمودی زیر هم در سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند. دوربین های P۲۰ Pro نیز به صورت عمودی در وسط پنل تعبیه شده‌اند و اسکنر اثر انگشت نیز زیر آنها جای گرفته است.

البته این سه مدل تنها در طراحی متفاوت نیستند، بلکه گفته می‌شود تراشه‌های پردازشگر استفاده‌ شده در آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد. به هر حال، هنوز به طور قطعی نمی‌توان درباره طراحی و مشخصات این مدل ها اظهار نظر کرد و برای اطلاع از مشخصات دقیق آن‌ها باید تا روز رونمایی منتظر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج