جاباما
۶۵۵۰۴۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس

با نزدیک شدن به زمان معرفی دستگاه های سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس، اطلاعات و رندرهای جدیدی از این گوشی های هوشمند منتشر می‌شوند که ما را هر چه بیش‌تر با آن‌ ها آشنا می‌کند.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: با نزدیک شدن به زمان معرفی دستگاه های سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس، اطلاعات و رندرهای جدیدی از این گوشی های هوشمند منتشر می‌شوند که ما را هر چه بیش‌تر با آن‌ ها آشنا می‌کند.
رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس

به تازگی رندرهایی از گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس منتشر شده که طراحی این دو دستگاه را برای ما آشکار می‌سازد. در رندرهای فاش شده از این دو مدل، پنل پشتی و جلویی آن ها قابل مشاهده بوده که البته تنها پنل پشتی گلکسی S۹ مشخص است.

در تصویر مربوط به گلکسی S۹، دوربین اصلی تکی آن خودنمایی می‌کند. در حالی که شایعات به دوربین دوگانه مورد استفاده برای گلکسی S۹ پلاس اشاره داشتند، در این رندر قادر به مشاهده پنل پشتی این دستگاه نیستیم.

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس

در صورتی که شایعات و رندرهای منتشر شده حقیقت داشته باشند، بر خلاف سال گذشته باید شاهد تفاوت بیشتری بین سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس باشیم. علاوه بر تفاوت در اندازه نمایشگر، دو دستگاه مورد نظر در بخش دوربین نیز تفاوت فاحشی را تجربه خواهند کرد. این تصاویر به دوربین سلفی دوگانه اشاره دارند؛ موضوعی که در دستگاه های میان رده گلکسی A۸ و A۸ پلاس دیده می‌شود. مسلما استفاده از دوربین سلفی دوگانه ویژگی های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند.

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس

در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ حاشیه نمایشگر پرچمداران جدید خود را کاهش خواهد داد که می توان این موضوع را با توجه به رندرهای فاش شده رد کرد. در رندرهای گلکسی S۹ و S۹ پلاس با حاشیه نمایشگر مشابهی با گلکسی S۸ روبرو هستیم. محل سنسور اثر انگشت در سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس تغییر خواهد کرد و به زیر سنسور دوربین منتقل می‌شود.

این دو دستگاه اخیرا موفق به کسب تاییدیه FCC شده‌اند که به معنای معرفی آن‌ها در آینده نزدیک است. گزارشات به عرضه پرچمداران آینده سامسونگ در ماه مارس اشاره دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج