جاباما
۶۵۵۰۴۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ستاره اسکندری خبر داد:

بازیگران تئاتر در سریال «زندگی از نو»

تصویربرداری «زندگی از نو» با ترکیب بازیگران حرفه ای و تئاتری ادامه دارد.

خبرگزاری صبا: ستاره اسکندری درباره کارهای خود در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر به صبا، گفت: این روزها همراه با الهام کردا، مریم حسینی و مهین صدری در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی میزبان مخاطبان تئاتر هستیم. نمایش «نفر دوم» با نویسندگی و کارگردانی مهین صدری از ۲۸ آذر تا ۲۷ دی ماه ساعت ۱۹ روی صحنه می رود.
بازیگران تئاتر در سریال «زندگی از نو»
وی افزود: فیلم سینمایی «خانه کاغذی» با کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی تینا پاکروان را نیز روی پرده سینما دارم. «سرو زیر آب» با کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی فُرم جشنواره فیلم سی و ششم را پُر کرده و مشخص نیست در لیست فیلم های بخش مسابقه این فستیوال قرار بگیرد یا خیر.
اسکندری ادامه داد: در حال حاضر، انتخاب بازیگر سریال «زندگی از نو» با کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی که در ۳۰ قسمت و برای شبکه ۵ تولید می شود، اولین تجربه بازیگردانی من است. این مجموعه درباره زوج جوانی است که از آلودگی تهران خسته شده و برای زندگی به شمال کشور می‌روند . در این شهر برای آنها ماجراهایی پیش می‌آید. سعی کردم معرف بازیگران تئاتر در اولین سریال آقای قاسمی باشم. این سریال ترکیبی از بازیگران حرفه ای و تئاتری است. کمند امیرسلیمانی، مینا جعفرزاده، اکبر معززی، پیام احمدی نیا و امیرحسین صدیق از بازیگران چهره این مجموعه هستند و خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد و حدیث نیکجو هنرپیشه های تئاتری ای هستند که نقش های اصلی «زندگی از نو» را ایفا می کنند. در تعامل با گارگردان مجموعه به این نتیجه رسیدیم که چهره های جدیدی که کمتر در عرصه تصویر دیده شدند نقش های اصلی را بر عهده بگیرند. طبیعتا به خاطر شناختی که من از بچه های تئاتر دارم سعی کردم پل ارتباطی باشم.

او در پایان به فضای نمایش «نفر دوم» اشاره کرد و توضیح داد: نمایش به گونه ای نیست که قابل توضیح باشد. روایت زندگی بیرونی و درونی ۳۰ سال یک خانواده است. کار پر از داستان است و نمی توانم به داستان خاصی اشاره کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج