۶۵۶۵۲۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

تلگرام برای تداوم فعالیت در ایران تعهد بدهد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موافق فیلتر کردن تلگرام نیست، در عین حال گفت که تلگرام برای رفع فیلتر در ایران باید تعهد بدهد که به اطلاع‌رسانی تروریسم‌گونه خاتمه دهد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موافق فیلتر کردن تلگرام نیست، در عین حال گفت که تلگرام برای رفع فیلتر در ایران باید تعهد بدهد که به اطلاع‌رسانی تروریسم‌گونه خاتمه دهد.

بهروز نعمتی اظهار کرد: در چند روز گذشته با فیلتر شدن تلگرام مشکلاتی برای عده‌ای بخصوص در فضای کسب و کار و اطلاع‌رسانی به وجود آمده و تلاش دولت این است که سیستم جایگزینی برای آن پیدا کند. اما اگر قرار باشد این نرم‌افزار پیام‌رسان با همین شرایط فعالیتش را ادامه بدهد مشکل‌ساز خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم از آن چه در روزهای اخیر در تلگرام اتفاق افتاد گله‌مند هستند. ما شاهد آتش زدن اموال عمومی، اغتشاش و آسیب زدن به اموال عمومی بودیم که در بسیاری از موارد این اقدامات نتیجه حمایت تلگرام از تروریسم بود.

نعمتی با بیان اینکه مجلس موافق فیلترینگ تلگرام نیست، اظهار کرد: تلگرام باید به عنوان ابزاری که خدمات‌رسانی می‌کند باید برخی مسائل جانبی را مورد توجه قرار دهد و آنها را مدیریت کند بخصوص اینکه تلگرام نباید از تروریسم حمایت کند. اما اگر این حمایت ادامه داشته باشد نرم‌افزارهای پیام‌رسان دیگری می‌تواند جایگزین تلگرام شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: دولت و خصوصا وزارت ارتباطات باید به این سمت بروند که اگر قرار است فعالیت تلگرام در ایران تداوم داشته باشد متعهد شود امنیت کشور را مورد توجه قرار دهد و جلوی حمایت از تروریسم را بگیرد در غیر این صورت مجلس با قوت وارد عمل خواهد شد و با تداوم فعالیت تلگرام موافقت نخواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: تلگرام برای ادامه فعالیت در ایران باید به‌گونه‌ای رفتار کند که منافع کشور تامین شود و به اطلاع‌رسانی تروریسم‌گونه خاتمه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      حالا بعضی ها چه اصراری دارند تلگرام باشد در حالی که حقیقتا تلگرام غیر از ابتذال و وقت تلف کردن جوانان هیچ بهره دیگری ندارد اتفاقا همین تلگرام جوانان را بیکار و بی عار کرده حد اقل برای امتحان هم شده دو ماه تلگرام را وصل نکنید اگر جوانها به خود نیامدند کسی که در ۲۴ ساعت حد اقل ۲۰ ساعت در شبکه های مختلف جولان می دهد ایا می تواند به فکر کار و زندگی باشد شاید از پنج میلیون هم تعداد ده بیست هزار نفری هم باشند کارشان با این تلگرام آسانتر شده باشد ولی قطعا ضررش هزاران برابر است

    • بدون نام

      چرا تو انتخابات واسه خودتون نفع داشت ازش تعهد نگرفتید؟ چی شد ؟ یادتون رفت شعارهای قشنگ

    • سخنگوی حق

      تا چند ماه دیگه تلگرام غیر قابل فیلتر میشه احتیاج به تعهد دادن هم نیست

    • پاول دورو

      باشه. مداد نرم هم همراه داشته باشیم یا با شماست ؟

    • بدون نام

      ما با کیا شدیم 80 میلیون؟!!

    • بدون نام

      بزودی تکنولوژی امکان فیلترینگ را از بین میبرد . آنوقت میخواهید چکار کنید . بروید کنار و بگذارید مردم به کشورشان سرو سامانی بدهند و این فقر را تمام کنند.

    • بدون نام

      فقط تلگرام

    • بدون نام

      اصلا نیازی نیست که شما رفع فیلتر کنید همین الان همه با فیلتر شکن میان ...

    • TNT2

      نظرمو که خیلی محترمانه گفتم منتشر نکردی

    • بدون نام

      علاوه بر تعهد باید انگشت نگاری هم بشود و دو ضامن با چک هم معرفی کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج