۶۵۶۸۸۳
۲۴ نظر
۵۰۰۰
۲۴ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی‌ طبا: دیگر نامزد ریاست‌ جمهوری نمی‌شوم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند چون نامزد انتخابات شده‌ام می‌توانم برایشان کاری انجام دهم، مثلا به من مراجعه می‌کنند که در حل مشکلات زندگی کمک‌شان کنم و بیشتر مطالبات در زمینه شغل و اشتغال است که افراد از من دارند.

خبرگزاری ایلنا: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند چون نامزد انتخابات شده‌ام می‌توانم برایشان کاری انجام دهم، مثلا به من مراجعه می‌کنند که در حل مشکلات زندگی کمک‌شان کنم و بیشتر مطالبات در زمینه شغل و اشتغال است که افراد از من دارند.

سید مصطفی هاشمی‌طبا درباره دلایل حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ عنوان کرد: به این دلیل در انتخابات حضور پیدا کردم چون احساسم بر این بود اولویت‌هایی که باید رعایت شود نمی‌شود، لذا برای همین در انتخابات شرکت کردم. به‌شخصه متوجه هستم که آقای روحانی چه خدماتی انجام داده و می‌دهد اما معتقدم که نباید فقط انتظار داشت باید در میدان حضور پیدا کرد. برای همین در انتخابات حضور پیدا کردم.

بعضی‌ها فکر می‌کنند چون نامزد انتخابات شده‌ام می‌توانم برایشان کاری انجام دهم

وی در پاسخ به این سوال که آیا نامزدی در انتخابات روی زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی شما تاثیر گذاشت، عنوان کرد: خیر، در زندگی شخصی‌ام آن چنان تاثیری نداشت، اما خب بعضی‌ها فکر می‌کنند چون نامزد انتخابات شده‌ام می‌توانم برایشان کاری انجام دهم، مثلا به من مراجعه می‌کنند که در حل مشکلات زندگی کمک‌شان کنم و بیشتر مطالبات در زمینه شغل و اشتغال است که افراد از من دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آیا برای نامزد شدن در انتخابات امسال با سید محمد خاتمی مشورتی انجام دادید، گفت: قبلا هم گفتم من یک فرد مستقل هستم، امسال هم با کسی برای حضور در انتخابات مشورت نکردم.

رهبری را فردی فراجناحی می‌بینم

هاشمی‌طبا درباره تاکید برخی بر ضرورت افزایش و تقویت ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری خاطرنشان کرد: من با‌ شناختی که از رهبری دارم، ایشان را فردی فراجناحی می‌بینم. ایشان رهبر کشور هستند و همه جناح‌ها باید از ایشان حرف شنوی داشته باشند من از نظر شخصیتی بعید می‌دانم رهبری یک همچین ذهنیتی داشته باشد.

وی درباره مقایشه محدودیت‌های سیدمحمد خاتی با ساختارشکنی‌های روزهای اخیر احمدی‌نژاد عنوان کرد: این محدودیت‌ها برای نظام و کشور خوب نیست می‌توانم بگویم محبوبیت آقای خاتمی به خاطر همین گونه رفتار‌ها بیشتر شده که کمتر نشده است بنابراین این حرکات را تأئید نمی‌کنم. اگر بست‌شینی غیرقانونی است قوه قضائیه باید با کسانی که خلاف می‌کنند برخورد کند اگر آقای احمدی‌نژاد خلافی کرده مسئولان باید توضیح دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: حال اینکه از نظر قضایی بین آقای خاتمی و آقای احمدی‌نژاد فرق گذاشته می‌شود باید از خودشان بپرسید. من از این‌که آقای خاتمی دچار محدودیت شده متاسفم، اگر کسی کار خلافی را انجام داده باید پاسخگو باشد.

روحانی‌‌ تغییری نکرده است

وی درباره گلایه برخی اصلاح‌طلبان نسبت به فرضیه گردش به راست روحانی گفت: آقای روحانی‌‌ همان شخصیتی است که نشان می‌دهد و تغییری نکرده است اینکه انتظار داشته باشیم به سمت اصولگرایان تند تمایل پیدا کند درست نیست، روحیه و شخصیت رئیس‌جمهور همیشه همین طور بوده است.

دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شوم

هاشمی‌طبا در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد برای انتخابات آینده با توجه به دیدگاهی که دارید دوباره نامزد شوید، گفت: از نظر سنی طبق قانون سنی محدودیت وجود دارد و فکر هم نمی‌کنم نامزد شوم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ با یکدیگر ائتلافی خواهند کرد تا مانع ورود یک جریان تند رو به عرصه سیاسی شوند، گفت: خیر، فکر می‌کنم که چنین اتفاقی نیفتد، دو طرف به قدر کافی افرادی دارند که وارد میدان کنند

هاشمی‌طبا درباره شایعه حمایت کارگزارن از لاریجانی در سال ۱۴۰۰ ،خاطرنشان کرد: در داخل حزب کارگزاران شخصیت‌های توانمند سیاسی وجود دارند اما واقعا نمی‌دانم که در چند سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، عالم سیاست عالمی است که هر چیزی امکان در آن اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نباید از ظرفیت‌هایی مانند سید حسن خمینی و یا ناطق نوری در کشور بیشتر استفاده کرد، تاکیر کرد: فکر این که چنین افرادی در فضا و عرصه سیاسی کشور قرار بگیرند بستگی به نظر و تشخیص خودشان دارد من نمی‌توانم اظهار نظری در این مورد انجام دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      ترا خدا بیا بشو ؟ مگه شماها میتونید از پست و مقام ها دست بکشید تا جوانها بیان سر کار اونم با ایده های جدید؟

    • ناشناس

      ای وای چرا ؟اینونگو دیگه. مگه میشه. نه بابا! !!!

    • بدون نام

      بیایم با هشتک هاشمی طبا ناجی ما او را از تصمیم اینکه نمی خواهد در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت کند منصرف کنیم
      اخه کدام گزینه دیگری جایگزین کنیم این درد را کجا ببریم

    • بهزاد

      توام برو پی کارت انگار بهت رو دادیما.تو که همینجوری خوابت میبره رئیس جمهور بشی مثلا چیکار میکنی؟گیف خودتو دیدی؟

    • بدون نام

      ترا بخدا بیا .خیلی رای داشتی .مردم و ناامید نکن .بعد از روحانی چشم امیدشون به شماست .

    • بدون نام

      خخخخخخخخ دمت گرم طبا جون خییییلی خندیدم!!!!!!!

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدیم .اخه شما که متعلق به خودتان نیستید فکری به حال میلیونها هوادار ودوست دارتان بکنید خواهش می کنم از این تصمیم صرف نظر کنید .قول میدهیم این بار شما را ریس جمهور کنیم .تا ان روز ما دیگر نه خواب داریم نه خوراک .اگر هم بخوابیم .ایستاده یه چرتی میزنیم .امید وارم ما را ببخشی.

    • بدون نام

      تو رو خدا این کارو نکن

    • عقیل

      تو خودتو ضایع کردی با اون چاپلوسی که در مناظرات از روحانی کردی بنظرم شعر سرودن بچه گانت ادامه بده بهترته

    • بدون نام

      ای وای چرا. حاجی عمو سری پیش که بالاترین رای هارو داشتی .چرا شکسته نفسی میفرمایید.بودید خوب برامون شعر و قصه میخوندید و زنگ تفریح برای بقیه کاندیدا بودید

    • ایرانپور

      برو مربی مهد شو
      ما گل های خندانیم ....

    • بدون نام

      خدا وکیلی تعارف نکن بیابشو

    • پیر مرد پرسپولیسی

      نه ،اینکار رونکن ،اگه شما کاندید نشی پس آرای باطله باکی رقابت کنه ؟این شور انتخاباتی رو از ملت نگیر .یا حق

    • باریک بین

      نه خواهش می کنیم بشو

    • بدون نام

      اخه

    • بدون نام

      این دلش خوشه

    • بدون نام

      دیگه اصلا کی رای میده؟؟؟

    • بدون نام

      التماس میکنیم کاندید شوی خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اخه گی به تو رای میده

    • بدون نام

      خدایا شکرت
      این کار تو از خدمت کردنت بهتره

    • جانباز

      اقای میرسلیم حیف شدکنارکشیدی کشورماقحط الرجال است شماهنوزجاداری کمی از امیتاباچان هندی یادبگیر نهایتش رای نمیاری وام میلیاردی میگیری توی تلویزیون نشان میدن برای جوانان ارزو کردن عیب نیست ۴سال بعدش بازهم صبرکن خداقوت پهلوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای میرسلیم !!؟ بنده خدا ایشون جناب آقای مهندس هاشمی طبا هستند

    • بدون نام

      کاربر ۱۳.۱۲ من عذر میخام ولی اینقدر ادما هستن که خام دیگری میشن.حالا جالبه حتما به خاطر همیناست که خدا به دادمون نمیرسه.حقمونه الحق که حقمونه

    • بدون نام

      ما گلهای خندانیم.... فرزندان ایرانیم......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج