جاباما
۶۵۷۳۱۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

مادر طبیعت، ۴ فصل را با حال‌وهوای مختلف در اختیار انسان‌ها قرار داده است و رانندگی در هر کدام از این فصل‌ها لطف‌وصفای خاص‌ خود را دارد. اما رانندگی در زمستان با سایر فصل‌ها تفاوت دارد و در این فصل اگر خودرویی مجهز داشته باشید لذت رانندگی در زمستان دوچندان می‌شود.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: مادر طبیعت، ۴ فصل را با حال‌وهوای مختلف در اختیار انسان‌ها قرار داده است و رانندگی در هر کدام از این فصل‌ها لطف‌وصفای خاص‌ خود را دارد. اما رانندگی در زمستان با سایر فصل‌ها تفاوت دارد و در این فصل اگر خودرویی مجهز داشته باشید لذت رانندگی در زمستان دوچندان می‌شود. به همین دلیل با آغاز فصل زمستان، خالی از لطف نیست اگر با هم نگاهی به ۱۰ خودرو برتر برای رانندگی در زمستان داشته باشیم.

سوبارو آوت‌بک ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

به جرأت می‌توان گفت سوبارو آوت‌بک مدل ۲۰۱۸ یکی از بهترین خودروها در کلاس خود است. امکانات این خودرو باعث شده است سوبارو آوت‌‌بک شانه‌به‌شانه رقبای اروپایی خود حرکت کند. این خودرو را نمی‌توان در گروه خودروهای ویژه اسپرت قرار داد اما امکان انتقال نیرو به چهار چرخ خودرو به همراه موتور ۴ یا ۶ سیلندر در این خودرو باعث شده است تا مسیرهای برفی را به راحتی پشت‌سر بگذارد. کابین سوبارو آوت‌بک ۲۰۱۸ دید بسیار خوبی در اختیار راننده قرار می‌دهد و هندلینگ بالای این خودرو در یخ‌بندان به کمک راننده می‌آید.

هوندا سی‌آر-وی ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

هوندا سی‌آر-وی ۲۰۱۸ با امکانات مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد اما مدلی از این خودرو که از انتقال نیروی موتور به ۴ چرخ بهره می‌برد گزینه مناسبی برای رانندگی در زمستان است. هوندا سی‌آر-وی ۲۰۱۸ به لحاظ قیمت نیز در گروه شاسی‌بلند‌های کامپکت خوش‌قیمت و مناسب قرار دارد و به امکانات خوبی برای ایمنی سرنشینان مجهز است.

این خوردو علی‌رغم کامپکت‌ بودن، فضای زیادی در داخل برای قرار دادن اسبا‌ب‌ و لوازم دارد و هندلینگ بالای هوندا سی‌آر-وی ۲۰۱۸ در مسیرهای برفی و یخ‌بندان کمک حال راننده خواهد بود. مدل ۲۰۱۸ هوندا سی‌وی‌آر با موتورهای مختلفی عرضه می‌شود و حضور موتور توربو شارژ در این خودرو نشان از کم مصرف‌بودن هوندا سی‌وی‌آر ۲۰۱۸ دارد.

مزدا سی‌ایکس ۳ مدل ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

با خودرویی پرچمدار در کلاس کراس‌اورهای ساب‌کامپکت طرف هستیم که با توجه به سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ و هندلینگ بالایی که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای رانندگی در زمستان است. مزدا سی‌ایکس ۳ به لحاظ مصرف نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حضور یک موتور ۲.۰ لیتری با چهار سیلندر، نوید از یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروها در کلاس خود دارد. سیستم‌های پیشرفته‌ای نظیر ترمز خودکار اضطراری در سرعت‌های کم و تعبیه کردن سیستم گرمایش در فرمان نیز باعث شده است تا با یکی از بهترین خودروها برای رانندگی در زمستان طرف باشیم.

تویوتا هایلندر هیبرید ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

انصافاً باید اعتراف کرد تویوتا هایلندر هیبرید، گزینه‌ای ارزان‌قیمت در کلاس خود نیست اما امکانات ویژه‌ این خودرو برای رانندگی در زمستان باعث شده تا حرف‌های زیادی در برابر رقبای خود داشته باشد. تمامی مدل‌های تویوتا هایلندر هیبریدی با سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ خودرو راهی بازار می‌شوند و شاهد ویژگی‌های ایمنی مختلفی در این خودروها هستیم.

ناگفته نماند که سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ که در تویوتا هایلندر هیبریدی ۲۰۱۸ با آن طرف هستیم با چیزی که در سایر خودروها وجود دارد فرق می‌کند و به جای استفاده از میله محرک مکانیکی که فضای بیشتری را در داخل خودرو می‌گیرد، سیستم هیبرید به لطف موتور الکتریکی، نیرو را به چرخ‌های عقب خودرو در صورت نیاز منتقل می‌کند.

تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داده‌اند تا تویوتا هایلندر هیبریدی از دید منتقدان به عنوان یکی از بهترین شاسی‌بلند‌های متوسط به‌حساب بیاید. مصرف این خودرو نیز بسیار پایین است و سیستم‌های ایمنی پیشرفته تعبیه شده در هایلندر هیبریدی ۲۰۱۸ کمک حال راننده در مسیرهای برفی و یخ‌بندان‌های سخت زمستان است.

تویوتا فوررانر ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

تویوتا فوررانر در‌واقع یک شاسی‌بلند سنتی است که به فناوری‌های جدید در موتور و سایر قسمت‌ها مجهز شده است. در نتیجه فوررانر ۲۰۱۸ توانایی‌های ویژه‌ای برای عبور از مسیرهای برفی و گِلی دارد. سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ در کنار دید بسیار واضح راننده از جاده باعث می‌شود تا این خودرو از روی انبوه برف به راحتی عبور کند. البته انصافاً باید گفت در این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته ایمنی که در سایر رقبا تعبیه شده سروکار نداریم اما باز هم اگر به‌ دنبال خودرویی برای رانندگی در مسیرهای پربرف و آف‌رود می‌گردید، تویوتا فوررانر ۲۰۱۸ شما را ناامید نخواهد کرد.

آکورا ام‌دی‌ایکس ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

شاسی‌بلند آکورا ام‌دی‌ایکس ۲۰۱۷ خودرویی تمام‌عیار برای رانندگی در زمستان است،‌ این شاسی‌بلند خوش‌ قدوبالا به لحاظ امکانات پیشرفته رانندگی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ در آکورا ام‌دی‌ایکس ۲۰۱۸ به راحتی شما را تا نوک تپه برای اسکی و خوشگذرانی به‌پیش میراند.

ویژگی‌هایی مانند کنترل تطبیقی حرکت (Adaptive Cruise Control)، سنسورهای پارک در پشت و جلو، حفظ خودرو در یک لاین و ترمز خودکار اضطراری را می‌توان از امکاناتی دانست که رانندگی دلپذیری را در شرایط برفی برای راننده به ارمغان می‌آورد. آکورا امی‌دی‌ایکس ۲۰۱۸ به لحاظ رانندگی نیز خودوری چالاکی است و هندلینگ قابل قبولی دارد.

سوبارو فورستر ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

اگر به دنبال خودرویی می‌گردید که در سوز و یخ‌بندان زمستان شما را تنها نگذارد بدون شک سوبارو فورستر ۲۰۱۸ گزینه مناسبی برای شماست. تمامی مدل‌های این خودرو از سیستم انتقال نیروی موتور به چهار چرخ بهره می‌گیرند و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته‌ای را در این خودرو شاهد هستیم. از طرف دیگر سوبارو فورستر ممکن است به لحاظ زیباشناختی، طراحی چشم‌نوازی نداشته باشد اما این خودرو فضای زیادی را در داخل برای سرنشینان و گذاشتن لوازم تعبیه کرده است.

حضور سنسور در سپرهای خودرو نیز باعث می‌شود در هوای برفی که راننده دید خوبی ندارد، این سنسورها موانع را تشخیص دهند. ویژگی‌های پیشرفته دیگری نظیر کنترل تطبیقی حرکت، ترمز اضطراری خودکار و چراغ‌های خودکار با نور بالا را می‌توان از دیگر امکانات سوبارو فورستر ۲۰۱۸ دانست.

لندرور رنج‌رور اسپرت ۲۰۱۷
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

امکان ندارد جایی فهرستی از خودروهای مناسب برای رانندگی در زمستان منتشر شود و شاهد حضور یکی از خودروهای لندرور نباشیم، لندرور رنج‌رور اسپرت ۲۰۱۷ خودرویی شیک و زیباست که در جاده‌های پربرف و یخ‌بندان راننده را تنها نمی‌گذارد. در این خودرو شاهد پیشرفته‌ترین فناوری‌های انتقال نیرو هستیم. لندرور رنج‌رور اسپرت گزینه مناسب برای رانندگی آف‌رود است و به‌خوبی از میان انبوه برف و یخ عبور می‌‌کند. این خودرو زاویه دید بسیار وسیعی را در اختیار راننده قرار می‌دهد و بسته به صلاحدید مشتری با ۵ انتخاب مختلف برای موتور عرضه می‌شود.

جیپ رانگلر
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

انصافاً باید گفت برند چیپ، خودروی جیپ رانگلر را برای راننده‌هایی ساخته است که می‌‌خواهند از هر مانعی عبور کنند. این خودرو در دو مدل ۴ در و ۲ در عرضه می‌شود و در نسخه ۲۰۱۸ جیپ‌ رانگلر شاهد تغییرات اساسی هستیم. موتور توربوشارژ ۴ سلیندر به همراه گیربکس اتوماتیک با ۸ دنده از ویژگی‌هایی است که در مدل ۲۰۱۸ جیپ رانگلر با آن سروکار خواهیم داشت.

فولکس‌واگن اطلس ۲۰۱۸
خودروهای ایده‌آل برای رانندگی در زمستان

در فولکس‌واگن اطلس مدل ۲۰۱۸ با شاسی‌بلندی جادار طرف هستیم که به راحتی ۷ سرنشین را در خود جای می‌‌دهد. سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ خودرو نیز در اطلس ۲۰۱۸ از جانب خریدار قابل سفارش است. این خودرو دارای حالت‌های پیش‌فرض مختلفی برای رانندگی است که یکی از این حالت‌ها به صورت اختصاصی جهت رانندگی در برف و یخ‌بندان در نظر گرفته شده است. سیستم گرمایش صندلی‌های عقب و جلو به همراه فرمان خودرو نیز از دیگر مواردی است که رانندگی با فولکس‌واگن اطلس ۲۰۱۸ را در شب‌ و روز سرد زمستان لذت‌بخش می‌کند.
در این قسمت به پایان فهرست بهترین خودروهای مناسب برای رانندگی در زمستان رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از تجربه‌های مفید خود باخبر سازید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوق العاده است.ممنون,خسته نباشید گروه پر تلاش برترین ها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج