۶۵۸۴۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: حق نفت نیست سقوط کند

بازیکن تیم نفت نوین گفت: حق تیم نفت نیست سقوط کند و من فکر می‌کنم با نظمی که در تیم بوجود آمده روز‌های خوبی در انتظار ما است.

خبرگزاری میزان: محمد نصرتی با اشاره به شرایط فعلی نفت تهران اظهار داشت: بازی با پرسپولیس استارت خوبی برای ما بود. به هر حال موفق شدیم یک امتیاز ارزشمند از تیم بزرگی مثل پرسپولیس بگیریم. تیم پرسپولیس یکی از بهترین‌های لیگ است و گرفتن یک امتیاز از آن‌ها اصلا کار راحتی نبود.

وی ادامه داد: تیم ما بازی خوبی انجام داد و به این تیم بسیار امیدوارم. تیم ما با وجود همه سختی‌ها عملکرد خوبی داشت و این قابل تقدیر است.

این بازیکن با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر تراکتورسازی گفت:بازی با تراکتورسازی برای ما سخت است. تراکتورسازی انگیزه خوبی گرفته و بدون شک برای سه امتیاز به میدان می‌آید، ولی ما هم می‌خواهیم در این بازی برنده شویم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. از این رو به هر سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

نصرتی با اشاره به شرایط جدید تیم نفت افزود: ظاهرا تیم ما سرو سامان گرفته است و همه چیز نظم خاصی را دنبال می‌کند. به نظر می‌رسد همه چیز خوب است. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و در ادامه شاهد بهتر شدن وضعیت تیم نفت باشیم. این تیم نفرات خوبی دارد و اگر به ثبات برسد و در چند پست تقویت شود می‌تواند جزو بهترین‌های لیگ شود.

وی ادامه داد:بدون شک نفت لایق سقوط نیست و می‌توانیم با اتکا به نظم بوجود آمده، تیم را از سقوط نجات دهیم. وضعیت تیم ما به واقع بهتر شده است و من به آینده این تیم خوش بین هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج