۶۵۸۸۲۸
۱۸۱ نظر
۸۷۴۸
۱۸۱ نظر
۸۷۴۸
پ

به انتخاب وبسایت wonderslist

زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

توجه داشته باشید که همه بانوان زیبایی خاص خودشان را دارند. ولی فهرست که در اینجا تهیه شده، بر اساس نظرسنجی ها و رأی های آنلاین کاربران است، زیرا هیچ معیار استانداردی برای زیبایی وجود ندارد.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: زیباترین زنان حال حاضر دنیا کدامند؟ فکر می کنید چه کسانی شایسته عنوان زیباترین زنان دنیا در سال ۲۰۱۷ هستند؟ توجه داشته باشید که همه بانوان زیبایی خاص خودشان را دارند. ولی فهرست که در اینجا تهیه شده، بر اساس نظرسنجی ها و رأی های آنلاین کاربران است، زیرا هیچ معیار استانداردی برای زیبایی وجود ندارد. زیبایی یکی از پر بحث ترین موضوعات حال حاضر دنیای ماست و هرگز یک برنده قطعی و مسلم در این بحث وجود ندارد. ممکن است کسی که در برهه ای از زمان عنوان زیباترین را به دست می آورد، مدتی بعد جایگاهش را به فرد دیگری ببازد.

بانوان معمولاً به کاراکترهای فیزیکی از جمله جذاب و گیرایی و شیک پوشی اهمیت می دهند. البته فاکتورهای دیگری از جمله میزان شهرت و سطح هر سلبریتی، اعتماد به نفس، هوش، محبوبیت و مهارت ها نیز در نظرسنجی ها دخالت دارند.
ولی اصل کلی بر این است که زیبایی در چشمان بیننده است و باید دید آیا فردی که زیبا قلمداد می شود از زیبایی باطنی نیز برخوردار هست یا خیر. زیرا زیبایی ظاهری با افزایش زن و گذشت زمان کاهش می یابد، ولی فاکتورهای دیگر کهنه نمی شوند و فرد را برای همیشه زیبا نگه می دارند. زنانی که نامشان در زیر آورده شده، به زعم رأی دهندگان این وبسایت، از اعتماد به نفس، هوش، جذابیت و گیرایی، پویایی و فداکاری برای شغلشان برخوردارند. قطعاً زنان بسیار دیگری نیز هستند که باید در اینجا نامشان ذکر می شد.

30. ابیگیل اسپنسر - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

ابیگیل لی اسپنسر که اهل فلوریدا است، از سوی مجله پیپل به عنوان زیباترین زن سال 2017 انتخاب شد. وی بازیگری آمریکایی است که به خاطر بازی در سریال های تلویزیونی این کشور شهرت دارد. وی حرفه بازیگری را با سریال «همه فرزندان من» در نقش ربه‌کا تایری آغاز کرد که بین سال های 1999 تا 2001 پخش می شد. وی در سریال های «مد من» و «سوتس» نقش آفرینی کرده است و در سریال های Rectify و Timeless نیز بازی کرده است که شهرتش را بیشتر مدیون نقش لوسی پرستون، استاد درس تاریخ، است.

29. نیکی کریمی - ایران
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه نویس 46 ساله ایرانی در شهر تهران به دنیا آمده و از دوران تحصیلات ابتدائی تاکنون در حوزه تئاتر فعال بوده است. وی تابحال چندین جایزه از جمله جوایز بهترین کارگردان، بهترین هنرپیشه و بهترین تهیه کننده را از آن خود نموده است. علاوه بر فیلمسازی، وی کار ترجمه هم انجام می دهد. نیکی تابحال چندین بار عضو هیئت داوران جشنواره های فیلم بین المللی بوده است.

28. آلیسیا ویکاندر - سوئد
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه و رقصنده سابق سوئدی، رتبه 28 این لیست را بدست آورده است. وی در گوتنبرگ به دنیا آمد و بزرگ شد و در کودکی بازیگری را آغاز کرد. وی در نوجوانی درس های باله می گرفت و بطور حرفه ای کار بازیگری را در فیلم های کوتاه و سریال های سوئدی شروع کرد. اولین بار با نقش جوزفین بیورن-تگبراند در درام تلویزیونی «اندرا اونین» شهرت یافت.
وی با نقش ورا بریتین در «عهد جوانی» و نقش رباتی در «اکس-ماشینا» شهرت بین المللی یافت که برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب و بفتای بهترین بازیگر زن در نقش مکمل شد. به علاوه وی جایزه اسکار و جایزه SAG بهترین بازیگر زن در نقش مکمل را نیز بدست آورده است. وی قرار است در سال 2018 در فیلم «مهاجم مقبره» در نقش لارا کرافت دوباره روی پرده سینماها دیده شود. ویکاندر در لندن زندگی می کند و در اکتبر 2017 در ایبیزا با مایکل فاسبندر ازدواج کرده است. وی یک فعال حقوق زنان است و علناً نابرابری جنسیتی را محکوم کرده است.

27. آماندا سِرنی - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این مدل 25 ساله آمریکایی به لطف پست های جالب صفحه اینستاگرامش شهرت یافته است. سرنی در شبکه های اجتماعی از جمله واین، اینستاگرام و توئیتر فالوئرهای زیادی دارد و نفوذ بالایی بدست آورده است. به علاوه وی کمپین هایی برای فوربس، اسکوایر، پارامونت پیکچرز، کمدی سنترال و کمپانی قرن بیستمی فاکس انجام داده است.

26. لیندزی فونسکا - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

فونسکا برای سال دوم متوالی، در لیست صد ستاره جذاب مجله ماکسیم قرار گرفت. وی که در ژانویه 1987 در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد، در رتبه 26 این لیست قرار دارد. وی بازیگری را با سریال «جوان و بیقرار» محصول شبکه سی بی اس آغاز کرد و پس از آن در فیلم ها و سریال های تلویزیونی متعددی نقش آفرینی نمود.

25. آن کرتیس - استرالیا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه و مجری تلویزیونی فیلیپینی-استرالیایی در لیست «30 زن زیبای دنیا در سال 2017» از این مجله اجتماعی نیویورکی قرار گرفته است. آن کرتیس تنها زیباروی فیلیپینی است که در لیست وبسایت بازنت رتبه نهم را بدست آورد.

24. آدریانا لیما - برزیل
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

مدل و هنرپیشه برزیلی، آدریانا لیما، از سوی بازنت یکی از زیباترین زنان سال 2017 نام گرفت. وی در رنکینگ سال 2016 وبسایت wonderslist رتبه هشتم را داشت. وی در لیست ده نفره زیباترین زنان برزیلی نیز قرار دارد.

23. گل گدوت - رژیم صهیونیستی
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه و مدل 31 ساله که در رتبه هشتم این لیست در سال 2015 قرار داشت، یکی از پردرآمد ترین مدل ها در کشور زادگاهش است. وی قبلاً سرباز بوده و دو سال در ارتش خدمت کرده است. به عنوان یک هنرپیشه وی با نقش جیزل یاشار در سری فیلم های «سریع و خشمگین» شهرت دارد. با بازی در نقش اصلی فیلم سینمایی «زن شگفت انگیز» وی شهرت جهانی یافته است.

22. جی‌جی حدید - آمریکا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این مدل زیبای آمریکایی در رتبه 22 زیباترین زنان سال 2017 قرار دارد. با موهای بلند بلوند و چهره جذاب و میکاپ طبیعی اش، وی همیشه مظهر زیبایی دختران کالیفرنیایی بوده است.

21. الیزاوتا بویارسکایا - روسیه
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه 31 ساله فیلم و تئاتر روسیه که یکی از زیباترین زنان روسیه نیز هست، در رتبه 21 لیست ما قرار دارد.

20. هیفا وهبی - لبنان
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

وهبی خواننده و هنرپیشه لبنانی یکی از مشهورترین خوانندگان دنیای عرب است و یکی از موفق ترین خوانندگان لبنانی نیز محسوب می شود. در سال 2006، وی در لیست 50 نفره زیباترین زنان مجله پیپل قرار گرفت.

19. مونا ابو حمزه - لبنان
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

مونا ابوحمزه، مجری تلویزیونی و چهره محبوب مردم لبنان است و به خاطر هوش، زیبایی و خوش پوشی اش شناخته می شود. وی که یکی از زیباترین بانوان مسلمان نیز هست، در لیست 100 نفره قدرتمندترین زنان عرب مجله CEO خاورمیانه قرار گرفته است.

18. داکوتا جانسون - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

بانمک و شیرین جزو صفاتی هستند که به این ستاره نوظهور آمریکایی نسبت می دهند که با نقش آفرینی در سری فیلم های «پنجاه طیف خاکستری» به شهرت بین المللی رسید. وی در دنباله آخر این سری فیلم ها که «پنجاه سایه آزاد شده» نقش آناستازیا استیل را بازی کرد که قرار است در سال 2018 اکران شود. وی در سن 27 سالگی به شهرت رسید.

17. کیت آپتون - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

خانم آپتون با چشم های زیبایش و هیکلش، از سوی بسیاری از وبسایت ها به عنوان یک زن زیبا شناخته شد. این مدل مجله اسپورتس ایلوستریتد توانست ظرف مدت کوتاهی تبدیل به یکی از تاپ مدل های صنعت فشن شود. به علاوه وی بطور مداوم در لیست های زیباترین و جذابترین زنان دنیا قرار می گیرد.

16. آیرین اِسر - ونزوئلا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این بانوی شیک پوش و هنرپیشه، مدل و دختر شایسته ونزوئلایی، یکی از زیباترین زنان ونزوئلا و دنیا در سال 2017 شد. زیبایی طبیعی، چهره جذاب و شخصیت گیرایش باعث شده که در میان طرفدارانش بسیار محبوب باشد.

16. ابتسام تیسکات - مراکش
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

ابتسام تیسکتند، خواننده و ترانه سرای مراکشی بدون شک یکی از زیباترین زنان این کشور است. وی هنرپیشه ای است که با رقابت در فصل دوم «عرب آیدل» و فصل دهم «آکادمی ستاره های دنیای عرب» محبوبیت بیشتری یافت. وی در اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد.

15. الیزا تیلور - استرالیا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

الیزای 27 ساله رتبه پانزدهم لیست ما را بدست آورده است. به علاوه وی با نقش جانای تیمینز در سریال استرالیایی «همسایه ها» شهرت دارد. در سریال آمریکایی «100» محصول شبکه سی دبلیو نیز وی نقش کلارک گریفین را بازی می کند.

14. الیشا کاتبرت - کانادا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه و مدل 34 ساله با بازی در نقش کیم بائر در سریال «24»، نقش دارسی گلدبرگ در کمدی «مکتب قدیمی» و نقش دنیل در فیلم کمدی «دختر همسایه» مشهور است. به علاوه مجله ماکسیم او را در لیست خود با عنوان «زیباترین زنان تلویزیون» قرار داده است.

13. مژده جمالزاده - افغانستان
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

زیباترین زن مسلمان، مژده جمالزاده، مجری تلویزیون و فعال اجتماعی است که علاوه بر این فعالیت ها، شهر هم می سراید. در میان شعرهایش، ترانه «دختر افغان» قرار داشت که در شبکه های تلویزیونی و رادیوی افغانستان شهرت آنی یافت.

12. تیلور سوئیفت - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

محبوبترین خواننده زن معاصر، تیلور سوئیفت نه تنها زیبایی باطنی دارد، بلکه از زیبایی ظاهری نیز برخوردار است. سوئیفت موفق شد یکی از محبوبترین و دوست داشتنی ترین ستاره های دنیا شود. به علاوه وی پر درآمد ترین خواننده حال حاضر دنیا نیز هست.

11. سلنا گومز - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

سلنا، زیباترین ستاره جوان آمریکایی، یک بار دیگر در لیست زیباترین زنان دنیا قرار گرفت. وی در لیست زیباترین دختران دنیا رتبه برتر را داشت و حالا در این لیست نیز از رتبه بالایی برخوردار شده است.

10. لیزا سوبرانو - فیلیپین
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این هنرپیشه مدل فیلیپینی-آمریکایی در رتبه دهم لیست مان قرار دارد. سال گذشته، وی رتبه دوم «زیباترین دختران دنیا» را داشت. علاوه بر حرفه بازیگری، وی چهره تبلیغاتی برند آرایشی میبلین نیز هست.

9. اما واتسون - بریتانیا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

یکی دیگر از زیباترین زنان دنیا در سال 2017، هنرپیشه و مدل 27 ساله اهل انگلستان یعنی اما واتسون است. وی در پاریس به دنیا آمد و پدر و مادرش وکلای انگلیسی به نام های ژاکلین لوسبی و کریس واتسون هستند. وی تا 5 سالگی در پاریس زندگی می کرد.

8. پریانکا چوپرا - هندوستان
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

ستاره 34 ساله بالیوودی، پریانکا چوپرا، رتبه هشتم زیباترین زنان دنیا در سال 2017 را دارد. وی رتبه 15 زیباترین زنان هندی سال 2017 را نیز کسب کرده است.

7. ایم جین-آه - کره جنوبی
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

وی که با نام صحنه اش یعنی نانا شناخته می شود، رتبه هفتم زیباترین زنان دنیا در سال 2017 را از سوی وبسایت wonderslist به دست آورده است. وی هنرپیشه و خواننده ای از کره جنوبی است که در فیلم های چینی نیز نقش آفرینی می نماید و همچنین برای برندها، چهره تبلیغاتی می شود. وی رتبه برتر زیباترین زنان کره ای را نیز کسب کرده است.

6. فاهریه اوجن - ترکیه
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

فاهریه که یکی از زیباترین زنان ترکیه ای است، رتبه ششم لیست ما را کسب کرده است. وی در ژوئن 1986 در سولینگن آلمان و از والدین آلمانی و ترکیه ای به دنیا آمد. وی با بازی در سریال های ترکیه ای به شهرت رسید. او به زبان های ترکی استانبولی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط است.

5. الکساندرا داداریو - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

داداریو که از زنانی است که زیباترین چشم های دنیا را دارند، جزو دارندگان رتبه های برتر این لیست است. این زیباروی آمریکایی، تبار ایتالیایی، ایرلندی، مجاری، آلمانی و انگلیسی دارد. وی در ماه مارس 1986 در نیویورک سیتی به دنیا آمد و علاوه بر هیکل جذابش، در لیست «سلبریتی هایی که زیباترین چشمان دنیا را دارند» نیز قرار دارد.

4. مانوئلا آرکوری - ایتالیا
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

مانوئلا که مدل و هنرپیشه ایتالیایی است، یکی از زیباترین زنان دنیا است. وی در میان مردم ایتالیا به عنوان قهرمان دو سریال «غرور و احترام» و Il peccato e la vergognaمحبوبیت و شهرت دارد.

3. تیلور هیل - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این مدل 21 ساله آمریکا، یکی از فرشته های برند ویکتوریاز سیکرت است که رتبه سوم این لیست را کسب کرده است.

2. ترانه علیدوستی - ایران
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

هنرپیشه 33 ساله ایرانی و برنده سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه ایران، یکی از زیباترین زنان سال 2017 است. علیدوستی به عنوان بهترین هنرپیشه تلویزیون ایران در دهه گذشته نیز نام گرفت. وی یکی از بهترین هنرپیشه های ایرانی است.

۱. بیانسه - ایالات متحده
زیباترین زنان سال ۲۰۱۷

این زیباروی سیاهپوست ۳۵ ساله آمریکایی از سوی وبسایت بازنت به عنوان زیباترین بانوی دنیا انتخاب شد. این مجله و شبکه اجتماعی نیویورکی-لس آنجلسی، بیانسه را زیباترین زن سال ۲۰۱۷ دانست.

باز هم به این نکته باید اشاره نمود که این انتخاب و نظرسنجی بر اساس میزان شهرت، خوش پوشی، محبوبیت، اعتماد به نفس، هوش، موفقیت و جذابیت تهیه شده است! پس اگر نظرتان روی افراد دیگری است یا ما فرد دیگری را جا انداخته ایم، در بخش نظرات، پیشنهادتان را بنویسید.

چهره های دیگری که در نظرسنجی ما قرار داشتند، شامل اما استون، نائومی کمپل، روندا روسی، اپرا وینفری، میشل اوباما، بلیک لایولی، آنجلینا جولی، جنیفر لارنس و مادوری دیکسیت و بسیاری چهره های دیگر نیز می شوند. فراموش نکنید که زیبایی در نگاه بیننده قرار دارد!
منبع: www.wonderslist.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبود

      چرت ترین لیستی که تو عمرم دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر میرسه سعی دارند مرزهای زیبایی رو گسترش دهند تا زنهای بیشتری درونش جای بگیرند ولی اصل موضوع احمقانه و مسخره ست.به امید روزی که انسانها اون قدر رشد فکری داشته باشند که تمام هم و غمشون شکل بدن زنان نباشه

      • بدون نام

        این حرفها هم که زیبایی در چشم بییننده ست شعاره . بهرحال شما باید یک متوسطی از زیبایی و جوانی یا جوان ماندگی(!) رو داشته باشید تا دراین لیست قرار بگیرید.پس یعنی هنوز زنان رو با بدنشون ارزشگذاری می کنند.البته تا وقتی اکثریت زنها هم به این مساله پایبندند و سرِ زیباترین ها بحثهای طولانی و احمقانه می کنند نمیشه به تغییر دیدگاهها کمکی کرد.همانطور که مردان بر سر قلمرو و ایدئولوژی با هم می جنگند زنان بر سر زیبایی و بدن با هم می جنگند!!!

      • بدون نام

        برم عکسم را توی این لیست قرار بدم.

        والا اینطوری که اینا داراند پیش میروند

      • بدون نام

        گلشیفته رو یادتون رفت! حسرت به دلمون موند یه بار بی غرض مطلب بذارین.

      • بدون نام

        اینو نمیتونم هضم کنم سلنا گومز 11 بعد هلیدوستی 2
        اونوقت چجوری؟

      • بدون نام

        علیدوستی اصلا آدم مشهوری در دنیا نیست .این رای ها رو هم خود ایرانیها بهش دادند!

      • sara

        کافیه یک سرچ انگلیسی بزنید می بینید این لیست صحت نداره

      • امیر

        پس کیرا نایتلی چرا نیست

      • مينا

        بابا اين ليست سرو ته.....من خودم اصلشو ديدم ترانه عليدوستي يكي مونده به اخريه.....البته منظورم اين نيست كه حوشگل نيست بنظرم همه خوشگلن همهي اخر
        مخلوقات خدا........ولي اون اخريه اوله و اول نوشتن

      • انسان

        شما که میگی اینکه زیبایی باید در چشم بیننده باشه چرته. اصلا مفهم و معنی زیبایی رو نه فهمیدی نه اصلا خودت فهمیدی چی نوشتی . اولا کسی نگفته زیبایی باید در چشم باشه بلکه باید در درونت باشه و باطنی چشم شما یک موضوع رو میبینه و اون مغز شماست که نسبت به باطن شما زیبایی رو نسبت میده به اون موضوع . متوجه شدی؟؟ در ضمن کجای بدن این زنان رو نشون داده که شما میگی بدن نمایی کردن؟؟؟ فقط چهره اینها رو نشون داده . این مسئله زیباترین فقط برای زنان نیست بلکه برای مردان برای کودکان و حتی حیوانات هم هست . این چیز بدیه که انسانها زیبایی ها رو ببینن و تحسین کنن؟؟؟ چرا اینقدر منفی و بد فکر میکنی؟؟؟ در ضمن کجای دنیا بغیر از جهان سوم که فقر فرهنگی و آموزشی وجود داره درگیری ایدئولوژی هست؟؟؟ کجا؟؟؟ خود شما یکی از کسانی هستی که جبهه گرفتی و از پشت ایدئولوژیت که اصلا معلوم نیست چیه داری حرف میزینی . و خودت هم نفهمیدی چی گفتی حرفات هیچ ربطی به موضوع اینجا و به هم دیگه ندارن . عزیز من برو یکم مطالعه کن دیدت رو باز کن منفی گرایی رو کنار بزار ذهنت خیلی مسمومه

    • نگین

      از اما واتسون شیر برنج ترم داریم ؟ ترانه و نیکی و کلا خانمهای ایرانی تازه اورجینالاش ازینا قشنگ ترن :) به کاکتوسم انقد لوازم آرایش بمالی هلو میشه والا

      پاسخ ها

      • علی جاورسیان

        حسووووووود

      • بدون نام

        قیافه ترانه علیدوستی و نیکی کریمی اصلا شبیه متوسط قیافه های ایرانی نیست و بیشتر غربی به نظر میرسه .

      • حسین

        تا زیبایی رو در چی ببینی؟؟؟

    • بدون نام

      من دیگه حرفی ندارم وقتی اسم اسکارلت جوهانسن ، انجلینا جولی یا ،،،نیست اینا هستن

    • راما

      مگه میشه نیکی ۲۹ باشه ؟؟ نیکی شماره یک هست یک !

      #فقط نیکی کریمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از یکم بالاتره.
        دست دکترش درد نکنه.چی ساخته ازش!!!

      • بدون نام

        نیکی هیچ عملی نداره.دوسش دارم پرسپولیسیم هست

      • بدون نام

        اشتبا منفی دادم

      • حسام

        نیکی کریمی بایداولباشه بجای علیدوستی بایدقلی خانی رامیزاشتن

    • بدون نام

      پس کیتی پری چی شد اون که باید اولین نفر بووووود
      همیشه جاش میندازید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کیتی متنفررررررم×
        فقط تیلور سویفت♡

      • بدون نام

        از تیلور متنفرم
        فقط کیتی

    • نرگس

      جان من ترانه بعد بیانسه زیباترینه!او له له

      پاسخ ها

      • رامین

        والا همشون معمولی هستن یا زن زیبا ندیدن

      • بدون نام

        ترانه عشقه

    • بدون نام

      واقعا پی بردم به اینکه زیبایی به نگاه بیننده ست و یه چیز کاملا سلیقه ایه.قدیمی ها راست گفته اند که علف باید به دهن بزی شیرین بیاد

    • فاطمه

      چقدر این عکس سل و تیلور و اما قشنگ بود. مرسی
      اولیویا هولت هم خیلی زیباست به نظرم باید در این لیست قرار می‌گرفت

    • milad

      انجلینا جولی و اما استون نیستن اونوقت یه سری اینا اصلا خوشگل نبودن

    • نگین

      ۳۱.من

    • سما

      ترانه خیلی نازه . این عکسی که از بیانسه گذاشتید چقد زشته ؟خودش خوشگله.

    • سانا

      فقط فاهریه اوجن وترانه علیدوستی طبیعی آرایششون ملایم بود بقیه همش میکاپ و فوتوشاپ بود.خصوصا هیفا وهبی که کلن مثل ایرانیا عملی تشریف دارن

    • شهرام

      اصلا این رتبه بندی قابل قبول نیست و عمرا این قیافه های اجق وجق بتونه جزو زیباترینهای ۲۰۱۷ باشه .

    • بدون نام

      تبریک به ترانه علیدوستی عزیز.
      نیکی کریمی دیگه چرا؟!!!با اینکه ته لیسته ولی به جز ظاهرش هیچی دیگه نداره،بعد از ۲۷ سال رانت هنوز نتونسته یه بازیگر متوسط هم بشه فقط خودنمایی داره.!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا نیکی کریمی باید اول باشه.نظیر نداره.درضمن استعدادشم حتی از علیدوستی بیشتره.درضمن یکم فک و فامیلاشونو ببین بعد بگو کی رانت داره

    • اردکانی تمام عیار

      لبنان ، ایران ، هند و روسیه زیباترین زنان دنیا را دارند مابقی یه مشت قورباغه رنگ شده هستند! :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی عاشق منطق ایرانی سرشار از هوش و ذکاوتت هستم.
        میگم چطوره حمله کنیم به صفحاتشون فرهنگمونم نشونشون بدیم؟؟؟

      • بدون نام

        همه جای دنیا یه عده کمی از متوسط جامعه زیباتر محسوب میشن .بقیه اش دیگه کلیشه هاییه که ساخته شده .مثلا مرد ایرانی که عقده زن بلوند و سفید و قدبلند رو داره در مورد زنهای روس افسانه سازی می کنه یا مرد غربی برای چشمهای خوش حالت زن شرقی افسانه می سازه .عوامیت همینه دیگه

    • شریفی

      چه درهم بود بعضیاشون اصلا جاشون توی این نیست

    • میثم

      اینا زیبا هم نبودند، چه برسه به زیباترین!

    • بدون نام

      انصافا منهای یکی دو تا بقیه شون حتی زشت هم بودند.
      تو این لیست خانم نیکی کریمی میتونست زیباترین باشه . خانم علیدوستی یا پریانکا چوپرا یا یکی دو تا از اون خانمهای لبنانی . ولی بقیه اروپایی آمریکایی ها مفت نمی ارزیدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبایی علیدوستی یه زیبایی غربیه .چند درصد زنهای ایرانی این شکلی هستند؟!

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی ها به من گفتند شبیه ترانه علی دوستی هستم کلا حس می کنم شبیهش زیاد هست تو ایران

    • بدون نام

      لیست کاملا چرت

    • بدون نام

      اگر مغرضانه نظر ندید مژده جمالزاده واقعا زیباست ولی برنامه ای رو که مژده تو کاخ سفید اجرا کرد رو دیدم واقعا میتونم بگم با اینکه زن هستم محو زیبایی و شخصیت این دختر شدم میتونید سرچ کنید و عکسهاش رو ببینید
      راستی من ایرانی و زنجانی هستم چون اینجا هر کس از افغان ها حرف بزنه میگن تو افغانی هستی

    • بدون نام

      به جز جی جی حدید و تیلور سوییفت و سلنا گومز بقیه اشون به نظرم اصلا خوب نیستن ،آخه اما واتسون کجاش قشنگه؟یا خیلی بازیگرای زن ایرانی قشنگ تر از نیکی کریمی داریم

    • بدون نام

      ادریانا لیما خیلی زیبا و جذابه ولی اخر لیست هست.انجلینا جولی ایرینا شایک هم اصلا توی لیست نیستن.

    • بدون نام

      فقط فهریه اوجن.
      کلا زنان و دخترات تورک زیبایی خیلی زیادی دارند .تورک یعنی زیبایی.
      ترانه علی دوستی و اون دختر افغان خیلی بامزه بودند.فکر کنم این دوتا از لیست زشت ترین ها اومده بودند تو این لیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به چشم بادامی های آسیای میانه میگن تورک به چشم و ابرو مشکی های آذربایجانی هم میگن تورک به اروپایی تبارهای غرب ترکیه هم میگن تورک ! پس تورکها یک نژاد نیستند.عوام نباشیم

      • بدون نام

        به افغانی ها هم میگن آریایی به ایرانی های سبزه هم میگن آریایی به آلمانی های مو بور و سفیدم هم میگن آریایی به تاجیک های چشم بادومی زرد پوستم میگن آریایی!پس آریایی یک نژاد نیست.عوام نباشیم

      • بدون نام

        چه پان عاریایی چه پان تورک از نظر من موجودات ابلهی هستند .اگر کمی مغزشون رو به کار می انداختند اینقدر عوام نبودند

      • بدون نام

        تاجیک ها هم زردپوست نیستند اختلاط نژادی دارند با زردها ولی مارکرهای اسلاوشون بیشتره و به روسها نزدیک ترند .ولی آذربایجانی ها میزان زیادی ژنهای خاورمیانه ای و قفقازی دارند.حتی ژنهای شمال آفریقایی در بین ترکهای ایران بیشتر از ژنهای تورک و آلتایی هست! در مورد هاپلوگروپها بخوانید تا از عوامیت در بیایید!

      • حسین

        مشک آن است که ببوید نه آن که عطار بگوید

      • مهران

        چرا چرت میگی؟!

    • بدون نام

      همشون عملی هستن تو ارایش و گریم بدون جراحی و گریم بیان جلو

    • علی جاورسیان

      حداقل 50 درصد شون زشت یا معمولی بودن.امبر هرد چرا نبود ؟؟؟

    • بدون نام

      ترانه كه به عمرش توو تلويزيون ايران بازي نكرده:))))

      پاسخ ها

      • مهران

        ترانه فقط سینما و سریال معتبری مثل شهرزاد اونم سینمای خانگی

    • نیکی

      وای چه خوب که تیلورم هست توی لیست

    • بدون نام

      ترانه علیدوستی با این قیافه ضایش چی می خواست که رتبه دوم هم داین بهش خیلی زشته

      پاسخ ها

      • درسا

        حرف مفت نزن لدفا

    • بدون نام

      انجلینا جولی که دیگه داره تجزیه میشه این لیست سال 2017 است

    • بدون نام

      هانده ارچل چرانیست ؟

    • بدون نام

      مسخره تر از این لیست نداریم اصن.. هه..

    • بدون نام

      لیست دهاتی ترینا بوده نه زیباترینا ، یه مشت چاق و صورت گوشتی عملی آرایش مث ایرانیا

    • محدثه

      نویسنده این لیست شگفت انگیز چندین بار تاکید کرد که اینا زیباییشون سلیقه ایه یعنی من اینارو انتخاب کردم شماها بعدا اعتراض نکنین چرااین اوله اون دوم

    • بدون نام

      تیرو همچین زده زیباترین زنان سال 2017 که فک میکنه الان چه عکسایی و گذاشته بعدشم بعضی اینا اصلا خوشگل نبودن شما به شهرت و معروفیت اینا هم توجه کردید درحالی که تیرتون زیباترین زنان بود بعد هیچوقت هم نمیشه کسیو به عنوان خوشگلترین زن دنیا معرفی کرد شاید از اون خوشگلتر هم وجود داشته باشه لطفا دیگه از این لیست های مسخره نزارید مرسی اه

    • نسرین

      اینا که خیلی زشت بودن واقعا هند خوشگل تر از چوبرا نداره ؟! ولی واقعا ترانه و نیکی واقعا خوشگل هستند.

    • بدون نام

      کاش می شد چهره این کاربر ایی که گفتن این زنها زیبا نیستن رو هم می دیدیم. هر کس از زیبایی تعریف خودش رو داره.

    • بدون نام

      اصلا انتظار عکس خانم کریمی رو نداشتم.....باورم نمیشه
      احتمالا عنوان لیست را اشتباه ننوشتید.

    • دلارا

      يعني واقعا توي اين ليست ترانه عليدوستي از جي جي حديد خوشگل تره

    • بدون نام

      چطور جی جی حدید انتخاب شده اماخواهرش که فتوکوپی خودش هست رو نزاشته اگه این زیباست اون هم به زیبایی همینه حالا این ترانه علیدوستی از کدوم ور اومده خخخخخ کجای این زیباست واقعا که دومین زن زیبااااااااااای جهااااااان شده خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • سارا

        بلا حدید عملیه

    • بدون نام

      مگه از سلنا و تیلور خوشکل تر هست

    • فاطمه

      چرا انقدر حسود؟! اما واتسون واقعا زیباست من نمیدونم بعضیا دیگه به چی میگن زیبا!

    • بدون نام

      خیلی داغون بودن. این همه افراد زیبا هستن

    • علیرضا اسحاقی

      ینی آریانا نیست؟

    • بدون نام

      ترانه پارسال آخرا بود امسال شده دوم
      نیکی کریمی پارسال بین آدریانا و جی جی حدید بود امسال آخریاست
      درضمن هیفا وهبی که همه جاش عملیه واقعا مسخرست که توی این لیسته

    • بدون نام

      این حجم از چرت بی سابقه است .برترین ها هم که کلا با کیتی پری مشکل داره

    • بدون نام

      معیار انتخابشون فقط زیبایی چهره نیست که موقعیت کاری و اجتماعی هم خیلی نقش داره

    • بدون نام

      فقط سلنا

    • سهیل

      الیشیا ویکاندر زیباست؟؟؟ شبیه گداهای قرن نوزدهم اروپاهه !!!!!!این لیست درمورد کساییه که پولدارترن درنتیجه تونستن خودشونو مطرح کنن و به چشم بیان!!!!!

    • بدون نام

      جي جي حديد اينجا زشته

    • بدون نام

      واقعا فاز بعضیا رو نمیفهمم
      مطمئنم انقدر خودشون زشتن حسودی می کنن به اما واتسون میگن زشت

    • بدون نام

      مگه کسانی که این لیست میدن تمام زنان جهان رو دیدن که این لیست و دادن درستش اینه زیباترین هنرپیشه گان جهان

    • بدون نام

      خانم علیدوستی یه چهره از خودشون بدون ارایش تو فضای مجازی گذاشته بودند خیلی دلم میخواد بدونم ایا اون چهره هم نفر دوم میشه؟!!!!!!!!!

    • Neymar

      من که تو بیانسه خوشگلی و جذابیت زیادی نمیبینم که هرسال اول میشه

    • بدون نام

      لیست احمقانه ای بود بخصوص ترانه علیدوستیش .یا سلیقه ها مثل بقیه چیزها چرت و بی معنی شده یا اژنجا هم لابی و پارتی کار کرده

    • بدون نام

      زیبایی مگه قد و وزن هست که ترينها داشته باشه
      از نظر یک فردی یکی خیلی زیباست، از نظر فرد دیگه اون خیلی زشته
      ولی در این دوره زمونه زشت کم میبینم اکثر آدمها یک قیافه معمولی دارن ، اون کسی هم که مثلا زشت هست بعد از کمی معاشرت باهاش قیافه اش برامون معمولی میشه و یا کسیکه خیلی زیباست هم اینطوریه
      مثلا اکثر مسئولان کشور زشت هستن ولی اونقدر تو تلویزیون میبینمیشون که برامون معمولی میشین

    • بدون نام

      از نظر من واقعا هر کی نظر خودشو داره و نمیتونیم بگیم ک کسی زشته چون هرکدومشو یه زیبایی دارن
      ولی خوب مهم زیبایی طبیعی ک خیلی ها ک تو این لیست بودن نداشتن
      به نظر من داکوتا جانسون زیبایی طبیعی و دلنشینی داره

    • داوود

      .... یه مشتدلقک شدن زیباترین ! . همین خانم عیدوستی و کریمی رو یک روز صبح وقتی از خواب پا میشن رو برو نگاه کن بدون آرایش چی هستند ؟ شما سمندر رو هم بزک کنی زیبا میشه چه برسه به اینا !

      پاسخ ها

      • تینا

        هم ترانه هم نیکی کاملا طبیعی و بدون عمل هستن و در کل نیازی به آرایش خاصی هم ندارن

    • بدون نام

      اینا شما را سرگرم میکنن پس زیبا هستن

    • بدون نام

      فقط ترانه...
      با دیدن اون دوتا لبنانی یاد این افتادم که بهترین مردای این آب و خاک سر بریده شدن تا روسری نره...
      البته این ظاهر قضیه س فقط برای به مسلخ بردن سیاوش های این سرزمین؛ اصل قضیه جنون قدرته و اینکه حتی همون دو نفر هم نمی تونن در کشور خودشون با عقاید خودشون زندگی کنن....

    • بدون نام

      سلنا گومز هميشه از كودكي تا حالا زيباترين بوده

    • فرهاد

      همش یه طرف، بیانسه یه طرف :)))))))))

    • علیرضازمان

      زیباتراز هیفا و کیت اپتون و موناابوحمزه وجود نداره
      علیدویتی تورده 20000هم نبایدباشه ته هیکل داره و نه ......

    • mahsa

      این جور پیش بره واسه ۲۰۱۸ زن ایرانی سوسن پرور میاد تو لیست

    • مهسا

      این جوری پیش بره۲۰۱۸ سوسن پرور میاد تو لیست

    • بدون نام

      میشه بگین کودوم لیسته این

    • بدون نام

      خاک تو سر نویسنده و خواننده های این مطلب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سر خودت

    • بدون نام

      "خاک تو سر نویسنده و خواننده های این مطلب"

      :)))))

    • بدون نام

      سوسن پرور از خيلي از اينا خوشكل تره

    • بدون نام

      سوسن پرور از خيلي از اينا خوشكل تره

    • بدون نام

      انجلینا جولی به قول شما که میگین داره تجزیه میشه، با این حال هنوز هم از همه زیبا تره هم از ظاهر و هم از درون

      پاسخ ها

      • لوسی

        بدون گریم ببینید شبیه میمونه دقیقا

    • بدون نام

      این نظرات مردم هست و فقط بر اساس زیبایی نیست بلکه محبوبیت هم هست. وبه قول خودش قطعا زنای دیگه ای هم هستن که باید اسمشون توی این لیست باشه مثل انجلینا جولی آیشواریا و...

    • نسترن

      واقعا ترانه علیدوستی ونیکی کریمی خوشگل ترینن

    • بدون نام

      همه جای دنیا عمل های زیبایی هست در ضمن بد نیست بدانید کره جنوبی اول تو عمل زیبایی ،ما ایرانیا همه ش از خودمون بد می گیم .

    • نجمه

      تا جایی ک میدونم گلشیفته چهارمین زن زیبا انتخاب شد

    • بدون نام

      نیکی کریمی واقعا زیباست اما هیکل اش معمولی ست ،
      ترانه به نظرم معمولی است ،به قولی نازه اما زیبا نیست .
      کتایون ریاحی هم زیباست .



      اینو هم درنظر بگیرید بازیگرای ما با حجاب اند ،مو بخش زیادی از زیبایی یک زن است .

    • آیلین

      این لیست از نظرم خیلی درسته و فقط چند نفرو جا گذاشته.ترانه عزیزم که نشرال نشراله زیباییش،نیکی کریمی هم خدایبش خوشگله...نیست؟

    • محمد

      خیلی خنده دار بود.... گلشیفته رو حذف‌کردین ترانه علیدوستی رو گذاشتین دوم.... با یه سرچ انگلیسی ساده تو اینترنت عدم صحت این رتبه بندی مشخص میشه

    • بدون نام

      کاربر 11:44
      اول اینکه در زیبایی فاهریه شکی نیست بسیار زیباست اما فراموش نکن دورگه ست .
      دوما چکار به افغان ها دارید ؟

      اگر قصدتون طعنه زدن و اظهار برتری ست بد نیست بدانید قزاقستان و قرقیزستان چهره هاشون کپ افغانی هاست با این تفاوت که ترک زبان اند .
      چطور فقط چسبیدید به ترکیه از اونا یاد نمی کنید ،هر چند همه محترم اند و بنده ی خدا .

      فعلا که ترکیه داره با مولانای بلخی افغانی پز میده ،فقط همون یه دونه خوبه ؟
      بعدم این چیزی که ما داریم می بینیم بازیگران ترکیه ترجیح میدن جز اروپا باشن و به من و تو کار ندارن .

      پاسخ ها

      • نژاد پرست نیستم

        مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در بلخ که آن زمان کاملا تحت فرمان حکومت مرکزی ایران بود متولد شد؛ در ایران زندگی کرد و در نهایت در قونیه وفات یافت

    • زهراگل

      جسیکای ایرانی اینستا رو جا انداختن که

    • Mehrsa

      موندم چیه آن کرتیس خوشگله؟؟؟؟

    • پریا

      ای بابا پ کیتی پری کو
      هیچوخ بهش توجه نمی کنید:\

    • کیانا

      واقعا مسخره بود

    • حسین

      این که یکی میگه اون قشنگه یکی میگه این و سرش بحث میکنید واقعا جای تعجب داره . زیبایی یک امر نسبی هست ممکنه اون چیزی که در نظر من زیبا باشه در نظر یکی دیگه بسیار زشت باشه و این نسبت به دیدگاه و برداشت طرف از زیبایی داره یکی در نظرش با چادر زیباست یکی نه یکی چهره شرقی میپسنده یکی نه ما نمیتونید مردم رو وادار کنیم اون چیزی رو که من قبوا دارم دیگران هم باید قبول داشته باشند این کار بسیار ابلهانه هست . کی میتونه بگه کدام گل از همه زیبا تره یا زشت تره؟؟

    • M.H

      تیلور سویفت خیلی خیلی خیلی ...! از اون بیانسه سیاه سوخته بهتره! در ضمن بنظرم اول باید تیلور باشه دوم سلنا سومم اون دختر افغان. اوریانا خیلی لیاقتش بهتر بود. تیلور هیل یجوریه! ترانه قشنگه ولی دوم لیاقتش نبود. جی جی که خیلی بالاتر از ایناست... ولی خدایی خنده داره بیانسه تو لیسته اون کقت انجلینا جولی نیست! اگه اما استون بود بنظرم باید رتبه ی سوم رو میگرفت نیکی کریمی ک هیچوقت ب چشمم جذاب نیومد! در کل خیلیا ک واقعا لایق بودن تو این لیست نبودن...

    • بی نام

      اینا کجاشون وشگله بزور با آرایش یکم قابل تحمل میشن اما واتسون کجاش خوشگله پره صورتش لکه وکک داره یا سلنا گومز بدون آرایش ندیدینش از جن هم زشتره

      پاسخ ها

      • سلنا گومز

        تو بدون آرایش دیدیش؟

    • Mashgana

      این لیست کاملا اشتباه )))):

    • نیان

      تیلور سویفت باید اول می بود این چیه دیگه :||||

    • علیرضا

      والا دخترای تو فامیل ما خیلی قشنگتر از اینان

    • ترسا

      چرا مارگوت رابی ملکه زیبایی هالیوود رونذاشتن ؟درنقش هارلی کویین بود بعدشم نیکی و ترانه کجاشون خشگله؟سلنا به اون نازی بایدنفر یازدهم باشه....الناز شاکردوست از اونا خشگل تره طناز طباطبایی و پریناز ایزدیارم قیافه هاشون خیلی خوبه

    • شعله

      واقعا که

    • رها

      شايد زيبا باشن ولي هيچ كدوم جذاب و دوست داشتني نيستن

    • شیما

      وا ببین کی اول شده
      خیلیا دیگه مث تیلور هیل بهتر و جذاب تر از اونن
      ولی بقیه خوشگل بودن

    • سجاد

      عکس ترانه علیدوستی را برید بدون آرایش ببینید کلا نظرتان عوض میشه خیلی خیلی قیافش زشته

    • بدون نام

      زیباترین زنان دنییییا!!!! والا اینا بعضیاشون تو لیست زشت ترین زنان دنیا هم جاشون نیست

    • شئهق

      اگه اینا زیبان پس زیبا چیه

    • شقایق

      مضخرف ترین رده بندی

    • مهران

      همشون به یه تار موی امینه گولشی نمی ارزن

    • عظیمه

      انصافا خانم نیکی کریمی از همشون زیباتر بود...در ضمن به جز یکی دو مورد از این خانم ها هیچکدوم زیبا نبودن

    • بدون نام

      الیزا تیلور کجاش خوشگله آخه
      بهترینشون تیلور سویفت بود

    • محمد فاضل کارگر دهنودشتی - یزدی

      این عکس یک سوم چیز هاییه که ما دیدیم
      اگه راس میگین یه سری به چهار راه بعثت یزد بزنین اون وقت میگم زیبا ترین زنان کی هستن
      تازه من یک معلم داشتم سال چهارم خیلی خوشگل تر از این عکس ها هستند
      کسانی من را می شناسند می داننند که من چی میگم

    • بدون نام

      نانا که واقعا زیباست.شاید تو این عکسش عالی نباشه ولی پیشنهاد میکنم موزیک ویدیوهاشو ببینید عاشقش میشید.گلشیفته فراهانیو هم جا گذاشتید بنظرم خیلی خشکله حتی بدون آرایش عالیه!

    • فایزه

      به نظر من اینا هیچکدومشون زیبا نبودن نمیدونم کی با این سلیقش اینارو انتخاب کرده

    • بدون نام

      مژده جال زاده ما بی نظیره واقعا

    • بدون نام

      خانواده همسرم تک تکشون ازاینا خوشگلترن.هرکدوم اگر میخواستن میتونستن یه سوپرمدل باشن چه زن چه مردشون. علاوه برزیبایی فوق العاده جذابیت فوق العاده ای هم دارن.

      پاسخ ها

      • همسرت

        عکس بذار بچه ها ببینن

    • فاطمه

      پس هانده ارچل و الچین سانگو کو؟ این دو تا زیباترین زن های جهان هستند

    • پویا

      زمانی که خانم شارون استون همسن این افراد بود تمام آنها را پشت سر می گذاشت.به نظر من ایشان جذابترین بازیگر بلوند هالیوود در سی سال اخیر است.الان هم با اینکه سنش بالا رفته اما جذابیت خودش را خیلی خوب حفظ کرده.بنابراین به نظر من مهمترین غایب این فهرست است.

    • P.k

      به نظرم تو این لیست اسم کریستن استوارت خیلی خالیه

    • شاداب

      مشکل برات پیش آمده کسگم
      خداوکیلی ترانه حقش نیس دوم باشه
      این سری یادت نره عکس منم بذاری

    • ژینا

      ترانه علیدوستی آخه چی داره که باید تو این لیست باشه نه هیکل نه تیپ نه قیافه چهره آبکی و سادش اصلا شبیه یه زن نیس نه زیبایی خاصی داره وفقط خودشیفتس..من هزارتا دیدم مثل ترانه تو اطرافم همشونم از چهرشون ناراضین..چهرشون بچگونس یه زن باید گیرا باشه و جاذبه داشته باشه..مثل مونیکا بلوچیمخصوصن جوانیش...نیکی کریمی محبوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ژینا پلاس

        ترانه هم تراشیده هی هم بیبی فیس در نتیجه جذاب پس چرت نگو خواهرم

    • مریم

      بنظرم نیکی باید اول میشد.و ترانه اولین نفر لیست زشت ترین ها ..........مسخره بود چهره هاشون

    • غریبه آشنا

      فقط نفر اول

    • kasra

      اسکارلت جوهانسون چی شد؟

    • فاطمه

      به نظرم ترانه و نیکی خوشگلن . فقط چرا هانده ارچل و الچین سانگو نیستند.

    • ان ام تی

      از نفر اول به ترتیب زیباترین
      1.الکساندارا داداریو
      2.تیلور هیل
      3.اما واتسون
      4.تیلور سویفت
      5.ادریانا لیما
      6.سلنا گومز
      7.کتی پری
      8.الیسا ویکاندر
      9.زارا لارسون

      پاسخ ها

      • سیروس

        نفر ۱.۵ هم ترانه علیدوستی

    • بدون نام

      من نمی دونم چرا اما واتسون خوشگله ملاکشون چیه تو انتخاب

    • Zahra

      گول این هنرپیشه های کشور های خارجیو نخورید ،مردم عادی کشور های خارجی اصلا جذابیت ندارن به نظرم دخترای عادی کشور خودمون زیباترن

      پاسخ ها

      • پدرام

        ای جونم بیا بگیرمت

    • پریسا

      چقدر مطالبتون چرت بودن دلیل موثقم چیه الان میگم میخام توجهتونو ب یکی از موارد معطوف کنم (((( 8. پریانکا چوپرا – هندوستان ستاره 34 ساله بالیوودی، پریانکا چوپرا، رتبه هشتم زیباترین زنان دنیا در سال 2017 را دارد. وی رتبه 15 زیباترین زنان هندی سال 2017 را نیز کسب کرده است))))خب یکی نیست بگه چجوری میشه رتبه 8 در دنیا اورد و رتبه 15 ک بیشتره رو در یه کشور (خودش) خب اگ اینجوریه پس اون 14 نفر خانم زیبای هند باس تو لیست زیباترین زنان دنیا هم باشن خب اگ نیستن ب این دلیله ک چوبرا لیاقت این جایگاهو نداره صرفا بخاطر اینکه در فیلمای هالیوودی بازی کرده اخیرا مثل گلشیفته ک جز زیباترین ها بود در مجله ی امریکایی لاقل کشورا با هم هماهنگ باشن برای رتبه بندی ک سوتی ندن مثلا امریکا بقول خودش داره حمایت میکنه ازشون ولی ....و رتبه بندی هر دو هم مال سال 2017 بود برای همین میشذ مقایسه کرد اصولی..اصلا هرکی مشهورتره جذابتره والاا هخخخخ خیلی مسخرس ک سلنا رتبه اولو تو لیست تز ان خودش داشته باشه و تیلور سوییفت قبلتر از اون خدایی این درسته چشای ابی و اون چشای ریز زیبایی ینی بیشترین ملاک زیبایی رو داشتن برای زیبا بودن حداقل چند تا ملاکشو داشته باشی مثلا ازچشم درشت بودنش لزوما چشم نه یچیز دیگ از صورت ...و حتی از کنار گریم هم نباس گذشت

      پاسخ ها

      • پریسا

        خب اگ نیستن ب این دلیله ک چرت میگن و سوتی دادن اونم اشتب شد اصلا هرکی مشهورتره خوشگل تره والاهخخخخ دیگ خودتون لب مطلبتو گرفتین

    • زهرا

      بعضی هاشون خوشگلن ولی بعصی هاشون خیلی زشتن مثلا سبنا گومز نه تنها خوشگل نیست حتی معمولی هم نیست فقط با نمکه اما من دوسش دارم صداش خوبه
      تیلور سویفیت هم که هیچی نداره سلنا لا اقل بانمکه ولی تیلور بانمک هم نیست قیافش شبیه گربه است
      پرنیکا چوپرا هم با اون دماغ کجش و اون دهن کج ترش ادعای زیبایی میکنه واقعا غیر قابل تحمله
      اون دختر کره ای با اون افغانیهواقعا خوشگلن
      ترانه علی دوستی هم زیباست هم بانمکه هم جذابیت داره اصلا پرفکته پرفکته این زن
      نیکی کریمی چهرش خوشگل وبی نقصه ولی نچسبه دوسش ندارم بیانسه هم که فقط چشاش خوشگله
      تیلور هیل خوشگله واقعا
      فاهریه اوجن هم که کاملا عملیه صورتش رو یه بار کوبوندن دوباره ساختن اما واتسون واقعا زیباست ودوست داشتی
      آدرینا لیما هم که جذابیتش بی نظیره
      ولی بقیه همه زشتن

      پاسخ ها

      • مژگان

        تا حدود زیادی باهات موافقم

    • yeki:/

      اعتماد به نفسم زیاد شد بازم ازین لیستا /:

    • پریماه

      مژده جمال زاده خواننده افغان مدل و بازیگر کانادایی چهره ی کاملا طبعی داده اون حتی بینش رو عمل نکرده ۳۱ سالشه اما همچنان زیبا و جذاب اسمشو سرچ کنید به زیباییش پی میبرید

    • اسی پلنگسماعیل

      اینهاهمگی آریش کرده اندولی چهره واقعی شان قورباغه هستند.زیباترین زنان دنیاکسانی هستندکه چهره واقعی بدون گریم وآرایش دارند.ودرخانه هایشان نشستندکه گناه نکنند.زنده بادبلوچ وزنده بادزنان بلوچ یک تارموشماهارابه میلیونهازن فاسدعوض نخواهیم کرد.

    • عسل

      اسمش فخریه است نه فاهریه در کل خیلی بی نظیره نقش نجلا رو هم داشت تو سریال برگ ریزان

    • حمیدرضا حسنی

      هرکسی یه نظری داره به نظر من سلنا گومز و اما استون و ترزا پالمر و ترلان پروانه و الناز حبیبی قشنگن همشون خوبن ولی من اینارو بیشتر دوس دارم

    • فاطمه

      خب اینا نظرکاربران بوده ....نمیشه روی نظر اینا قطعا گفت این لیست درسته یا غلط.....پس بحث نکنین

    • یوسف

      ایرانیااگه دیده بشن بافاصله زیباترین زنان جهانن

    • BAT

      مژده خوشگلترین زن جهانه بقیه همه میمونن

    • یه خری

      ماکه نمیتونیم قیافه های شمایی که نظرمیدین روببینیم پس درنتیجه درباره قیافه هرکس بنویسین هیچکی هیچی نمیگه

    • Amir

      دوروغه هانده ارچل از همشون خوشگلر تره

    • مرادحيدري

      بنظربنده ترانه عليدوستي زورکي شوهرکرده شوهرش ليابتشذنداره بايدالذپ ازدواج ميکردن غافلگيرشده ببين نيکي ميگه هنوزدخترم وشوهرنکرده

    • مانی

      ای بابا سر چه کسایی دعوا تون میشه اکثر بازی گرا جراهی کردند ترانه هم
      قبل عملش رو نگاه کنید بعد نظر بدید بخدا اگه عکس دخترم که ده سالشه بذارم اول بدون عمل بدون آرایش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب بود

    • یوسف

      فقط اما واتسون از همه خوشگل تر هست نمیدونم چرا ۹ شده باید اول بود

    • یه دختر خوشگل بدون عمل بدون ارایش

      حالم بهم خورد ازاین لیست ،به قول یکی از کاربرا باید مینوشتین زیباترین هنرپیشه ها نه زیباترین زنان دنیا ،والا در برابر دخترای فامیل ما اصلا قابل مقایسه نیستن ،هیچکدومشون چهره بدون ارایش یا بدون عمل نیستن ،بد بختاواسه پول و مدل شدن یامجبورن ارایش کنن یاعمل جراحی بعضیاشونم که از همه قیافشون داغون تره هردو،والا این غربیااگرم قشنگ باشن موهاشون قشنگه وگرنه صورت پر کک و مک و زشتی دارن ،ما مسلمونا موهامون پوشیده است وگرنه باسر برهنه از ایناخیلی خوشگلتریم

    • Fatemeh

      مکنزی فوی هم صورتش خیلی قشنگه واقع دوسش دارم

    • پرنسس کوچولو

      واقعا متاسفم اول برای خودم و بعد برای مردمی که به جای مطالعه و یادگرفتن چیزهای به درد بخور نشستیم داریم سر خوشگلی و زشتی زنان دنیا بحث می کنیم.قیافه ی هرکس فقط و فقط به خودش مربوطه و نه به هیچکس دیگه.حالا فرض کنیم که لیستش درست و واقعیه.خب تهش که چی؟ این وسط چه سودی برامون داره؟ جمع کنید بابا این بحث خوشگلی و زشتی رو جمع کتید که وقتتون خیلی باارزش تر از این حرفهاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج