جاباما
۶۵۹۶۷۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ ما ایرانی ها، چقدر خوشحال و آروم هستیم!

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: خبرِ فرضی: یک روز یک جوان که تازه با مدرک فوق‌لیسانس شهرسازی فارغ‌التحصیل شده بود روی نیمکتی در خیابان نشسته بود و چون ٦ جفت کفش خریده بود، برخی ماموران شهرداری فکر کردند نامبرده دستفروش است و او را کتک زدند؛ نامبرده فعلا در کما است.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت:

خبرِ فرضی: یک روز یک جوان که تازه با مدرک فوق‌لیسانس شهرسازی فارغ‌التحصیل شده بود روی نیمکتی در خیابان نشسته بود و چون ٦ جفت کفش خریده بود، برخی ماموران شهرداری فکر کردند نامبرده دستفروش است و او را کتک زدند؛ نامبرده فعلا در کما است.

خبرگزاری توپ‌نیوز: یکی از فارغ‌التحصیلان دروغین دانشگاه سراسر جعل و تزویر آکسفورد در حالی‌که در پوشش کفش‌فروشی در حال جاسوسی از ساختمان‌های حساس تهران بود، توسط ماموران شهرداری مورد پرسش قرار گرفت. نامبرده فعلا در حال پاسخ به سوالات چهارگزینه‌ای است و این‌قدر طول داده که ماموران ما می‌گویند بابا بجنب تو رو خدا بچه‌مون رو گازه!

خبرگزاری راست‌نیوز: این درست که جوان از سرکردگان و دست‌نشاندگان سازمان‌های مخوف و استیجاری لانه‌های فساد مشهور در خاورمیانه بود اما در آن لحظه به علت بدقولی‌های سازمان متبوعش در فکر فرو رفته بود که خامی نیروهای به ظاهر زحمتکش و خشونت‌طلب باعث شد به مهره مذکور دست بزنند و چون دست به مهره‌ بازی است، نشستند دو ساعت تمام با هم بازی کردند و همین باعث شد مهره مذکور فرسودگی زودرس گرفته و به علت افت فشار در بیمارستانی که آن هم اصل و نسبش معلوم نیست، بستری شود.

خبرگزاری خاندان‌نیوز: بشنو از نی چون حکایت می‌کند... وز جدایی‌ها شکایت می‌کند.

خبرگزاری شعرنیوز: در غروبی دلگیر جوان مستمندی که علیرغم فارغ‌التحصیلی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور هنوز بیکار بود، نشست لب جوی آبی که گذر عمر ببیند. ناگاه غوغایی برپا شد. عده‌ای بی‌دلیل ریختند سرش و تا خورد کتکش زدند. می‌گویند نه از سرنوشت او اطلاعی در دست است نه از سرنوشت بیست‌و‌سه نفر از فالوورهای اینستاگرامش!

خبرگزاری شهرنیوز: بامداد یکی از روزهای خدا عده‌ای مامور زحمتکش با مدرک کارشناسی ارشد در حال عبور از خیابانی بودند که با هجمه شدید جوان علافی که از ظواهرش پیدا بود بی‌سواد و جیره‌خوار بیگانگان است، روبه‌رو شده و بشدت توسط او مجروح شدند. به‌حدی که جوان از ترس این‌که چه بلایی سر ماموران آورده تمارض نموده و اکنون با دوز و کلک در یکی از بیمارستان‌های معتبر بستری شده و اتفاقا همین حالا هم در حال خوردن ناهار با نوشابه است.

خبرگزاری خارج‌نیوز: در شب سرد زمستانی که گرمخانه‌های شهرداری هم درشان را رو به کارتن‌خواب‌ها بسته بودند یک جوان دانشجوی ستاره‌دار در حالی ‌که به علت اخراج از دانشگاه دچار یأس فلسفی شده و نمی‌دانست حالا چطور برای همسر آینده و بچه‌های احتمالی‌اش کفش تهیه کند، نشست رو زمین و زمینگیر شد. ماموران به جای برخورد با زمین‌خواران با زمین‌خوردگان برخورد کرده و این جوان را بشدت و با انواع و اقسام وسایل مورد ضرب و شتم قرار دادند. جوان مذکور فوت کرده ولی الکی می‌گویند در کما است.

خبرگزاری دل‌نیوز: فلک‌ زار و نزارم کردی آخر / جدا از گلعذارم کردی آخر / میان تخته‌ي‌ نرد محبت / شش و پنجی بکارم کردی آخر

*عنوان کتابی از صادق زیباکلام
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد تلخه ک ما ایرانیا دیگ نسبت ب همه چی بی اعتمادیم...
      از صداو سیما تا....
      متنت خیلی قشنگ بو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج