۶۵۹۷۴۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

تُن های لایت صورتی، کابینت های دو رنگه و لوازم دکوری برنجی همگی قرار است در سال ۲۰۱۸ حرف زیادی در دکوراسیون داشته باشند. اما در برابر اینها برخی مدها نیز هستند که طبیعتا کاهش پیدا می کنند.

وب سایت بدونیم: تُن های لایت صورتی، کابینت های دو رنگه و لوازم دکوری برنجی همگی قرار است در سال ۲۰۱۸ حرف زیادی در دکوراسیون داشته باشند. اما در برابر اینها برخی مدها نیز هستند که طبیعتا کاهش پیدا می کنند. با استفاده از نظر برخی متخصصان دکوراسیون می خواهیم مواردی که دیگر در سال ۲۰۱۸ جایی در دکوراسیون ندارند را به شما معرفی کنیم.

لامپ های کلاسیک
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

لامپ های طرح دوران ادیسون طی سال های اخیر یکی از بزرگترین مدهای نور پردازی بود اما طراحان دکوراسیون بر این عقیده هستند که دیگر زمان آن رسیده که استفاده از آنها را کنار بگذاریم. شاید شما هم دوست داشته باشید از وسادل قدیمی که زنگ و بوی کلاسیک را به دکوراسیون خانه منتقل می کنند استفاده کنید اما استفاده از این لامپ ها مخصوصا در فضاهایی مانند کافی شاپ بیش از حد صورت گرفته. دیگر زمانش رسیده که متفاوت شوید.

کانترهای گرانیتی
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

با اینکه از چنین مواردی در بیشتر آشپزخانه ها استفاده می شود اما برخی شروع به استفاده از جایگزین هایی کم هزینه تر و در عین حال با دوام کرده اند مانند کوارتز. گرانیت بسیار با دوام تر است این را نمی توان انکار کرد اما زیبایی کوارتز را ندارد.


کفِ جنس بامبو
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

خیلی ساده می گویم کفِ جنس بامبو دیگر تاریخش گذشته. دوام این جنس بسیار پایین است و در صنعت دکوراسیون بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است. یک دلیل دیگر: زمانی بامبو انتخابی مناسب محیط زیست به حساب می آمد اما گفته می شود نگرانی ها درباره تاثیر منفی آن روی تنوع زیستی و انتشار کربن افزایش یافته.


شلف های باز
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

شلف های باز در عکس ها عالی هستند اما در زندگی واقعی چنین نیست مخصوصا در آشپزخانه چون ما معمولا آنقدر وسیله داریم که دیگر جای چیدن وسائل تزئینی روی هم نیست.


مخزن های دست ساز
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

به لطف سایت های مختلف ساخت کار دستی خیلی ها با ساخت ابزار دست ساز مشغول تزئین خانه خود هستند. با این حال این رویکرد گاهی دلپذیری خود را از دست می دهد. فرض کنید فضای خانه تان پر شود از کارتن کفش و لوله های دستمال توالت که با آنها این وسائل را ساختید! خانه آن ابهت خودش را از دست می دهد.


رز گلد
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

بالاخره از رُز گُلد خلاص شدیم. این رنگ نیز چند سالی بسیار مد بود و استفاده بیش از حد از آن باعث شد در سال جدید کنار گذاشته شود وگرنه خوده رنگ ایرادی ندارد. امسال مردم بیشتر به سمت رنگ های مات و میکس متال می روند.


استفاده از چوب های قدیمی
مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

گاهی چیزهای خوب نیز کنار گذاشته می شوند. با اینکه احیای چوب های قدیمی و استفاده از آنها در دکوراسیون به نفع محیط زیست است اما کمی بیش از حد از آن استفاده شده. با این حال امیدوار هستیم باز هم از این سبک استفاده شود ولی با خلاقیت بیشتر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج