۶۵۹۷۶۰
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

مسافرت؛ غذای روح و جان!

مسافرت در عصری که زندگی ماشینی با همه مشغله هایی که داریم عزم خود را جزم کرده تا ریشه انسان را بکند. گویا تنها راه حل ممکن برای تقویت جسم و جان و بازگشت جسورانه به زندگی است.

پایگاه گردشگری hgh724: مسافرت در عصری که زندگی ماشینی با همه مشغله هایی که داریم عزم خود را جزم کرده تا ریشه انسان را بکند.

گویا تنها راه حل ممکن برای تقویت جسم و جان و بازگشت جسورانه به زندگی است. مشغله های زندگی از بزرگ کردن بچه ها تا نگهداری از والدین سالمندمان باشد؛ مشغله های کاری باشد یا اداره امورات زندگی فرقی نمیکند، از هر نوعی که باشد بخشی از وجود ما را چنان درگیر خود ساخته که گویا از آغاز همین انسان پر مشغله زاده شده ایم. روح انسان نیز همانند جسم او نیاز به تقویت دارد.
هر دلیلی که باعث شود خود را در یک مکان محدود کنید و در یک جا مستقر باشید، و برای شما جدا شدن از آن شرایط دشوار باشد، یعنی درگیر زندگی صنعتی شده اید.

همه ما به سفر نیاز داریم. همه نیاز داریم تا مکان های تازه را کشف کنیم و زمانی را به استراحت بپردازیم. بدن ما به سفر نیاز دارد، ذهن ما به سفر نیاز دارد، روح و روان ما به استراحت نیاز دارد. سفر آن چنان در تقویت روح و جسم انسان موثر است که بزرگان درباره آن سخن ها گفته اند.

سفر بهترین نسخه برای تقویت روح و جان آدمی است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۵ دلیلی که سفر موجب تقویت روح و جان می شود، آشنا کنیم.

قطع ارتباط با دنیای فعلی!
مسافرت؛ غذای روح و جان!

سفر کنید، از خانه خارج شوید و روح و روان خود را تغذیه کنید. از خودتان بیرون بیایید. از روال عادی زندگی خود خارج شوید.

تا زمانی که در خانه باشید کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. از تمییز کردن خانه گرفته تا شستشو و تعمیرات.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصیم بگیرید کمی در زندگی تان تغییر ایجاد کنید.

در مسافرت درس های بسیاری برای آموختن هست.

از زندگی به شیوه کارگری فاصله بگیرید!
مسافرت؛ غذای روح و جان!

سفر کنید و روال عادی زندگی را کنار بگذارید. تعطیلات فرصت خوبی است که کمی به جسم و ذهن خود استراحت بدهید.

همه ی ما درگیر زندگی در یک فرهنگ کارگری هستیم. برای همین است که همه دچار این فریب شده ایم که وقت کافی در اختیار داریم. چون در همان زمانی که در اختیار ما هست می توانیم کار کنیم و به امور زندگی خود بپردازیم.

اما تحقیقات نشان داده که اختصاص بخشی از زمان به تعطیلات و استراحت می تواند کارایی ما را بیشتر کند و ما را در زندگی شغلی و حرفه ای به موفقیت های بیشتری برساند. پس بدون نگرانی از پیشرفت در کار، بخشی از وقت خود را به استراحت و گذران تعطیلات اختصاص دهید.

مسافرت چشم انداز شما را تغییر می دهد!
مسافرت؛ غذای روح و جان!

خارج شدن از حالت عادی روزمره، دیدگاه تازه ای از مسائل زندگی به شما می بخشد. در حقیقت سفر باعث می شود این فرصت را پیدا کنید که "چشم انداز کوه را از دشت تماشا کنید" نه از پشت پنجره دفتر و یا آپارتمان خود.

در زندگی روزمره، قدم برداشتن از مرحله ای به مرحله دیگر و از کاری به کار دیگر چندان دشواری نیست. درست مثل اینکه در فهرست کارهای روزمره گام اول را پشت سر بگذارید و گام بعدی را شروع کنید. مسافرت باعث می شود تا تصویر گسترده ای از زندگی را مشاهده کنید. جایی که هستید را ببینید و جایی که قرار هست باشید را هم ببینید.

سفر موجب خلاقیت ذهن می شود.
مسافرت؛ غذای روح و جان!

جدا شدن از زندگی معمول روزمره و رفتن به سفر برای گذران تعطیلات در واقع دعوتنامه ای است برای ذهن خلاق خودتان. خلاقیت بر اساس تقاضا تولید نمی شود. خلاقیت نیاز به زمان و مکان دارد. تا به حال شده در حین قدم زدن در ساحل، شنا، موج شواری و یا آفتاب گرفتن ایده های خلاقانه ای به ذهنتان خطور کند؟

شاید درست در همان لحظه که در حال استراحت هستید، راه حلی برای مشکلی که مدتها در محیط کار شما را درگیر کرده بوده پیدا کنید.
سفر کودک درونتان را بیدار می کند!
مسافرت؛ غذای روح و جان!

مسافرت به دوردستها دعوتنامه ای است برای کودک درون. زمانی که به بازی کردن فکر می کنیم فکر ما شبیه به کودکان می شود. کودک درونمان بیدار می شود. بخشی از وجود ما همیشه به خاطر تعهدات، استرس ها
و فشار ناشی از کار و زندگی تحت فشار قرار می گیرد.

سفر باعث می شود "ماسک جدی بودن" را از چهره خود بردارید. مسافرت باعث می شود برای مدتی آن جنبه جدی شخصیت خود را در خانه جا بگذارید و با کودک درونتان ارتباط برقرار کنید.

همه ی ما در هر سنی نیاز به بازی کردن داریم، نیاز داریم آواز بخوانیم و مثل کودکان جست و خیز کنیم. امیدوارم این مقاله شما را به اندازه کافی متقاعد کرده باشد.

اگر متقاعد شدید، همین امروز برای تعطیلات بعدیتان برنامه ریزی کنید و جسم و روح خود را تقویت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج