۶۵۹۷۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رپورتاژ آگهی

آزمایشگاه نوبل - پیشرو در خدمات تخصصی، تشخیصی

آزمایشگاه نوبل به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های پیشرو در خدمات تخصصی-تشخیصی این افتخار را دارد که به واسطه بروزترین دستگاه‌های دنیا و با کادری مجرب و متخصص، گستره‌ی قابل توجهی از تست‌های روتین و نیز اختصاصی را برای محیط‌های کاری مختلف ارائه نماید.

نقش نیروی کار امروزه به عنوان بازوی توانمند هر جامعه‌ای در ارتقای سطح کمی-کیفی انکار ناپذیر می‌باشد. نیروی کار قلب تپنده هر سیستم پویا و رو به رشد با هدف متعالی شدن می‌باشد. بدیهی است که حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روحی و روانی افراد شاغل باید در بهترین شرایط ممکن انجام گیرد. این وظیفه مهم به عهده متخصصین طب کار و پزشکانی است که در این حوزه فعالیت دارند. بررسی و ارزیابی محیط کار، فرآیندهای کاری و رفع عوامل خطر و زیان‌های احتمالی مرتبط با آن، هدف اصلی و رسالت طب کار می‌باشد. این موضوع از طریق معاینات دوره‌ای و غربالگری افراد برای بیماری‌های خاص که با مرتبط با محیط کارشان می‌باشد، صورت می‌گیرد.

آزمایشگاه نوبل - پیشرو در خدمات تخصصی، تشخیصی

آزمایشگاه نوبل به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های پیشرو در خدمات تخصصی-تشخیصی این افتخار را دارد که به واسطه بروزترین دستگاه‌های دنیا و با کادری مجرب و متخصص، گستره‌ی قابل توجهی از تست‌های روتین و نیز اختصاصی را برای محیط‌های کاری مختلف ارائه نماید. انجام تست‌های سلامتی شاغلین و متقاضیان کار در بدو استخدام با بالاترین سرعت و در کوتاه‌ترین زمان و هماهنگی کامل با ارگان‌های مختلف از جمله نقاط قوت آزمایشگاه نوبل می‌باشد. برای محیط‌های اداری، تست‌های روتین ادواری با بالاترین کیفیت تشخیصی گزینه‌ای مناسب می‌باشد. این تست‌ها شامل چکاپ دوره‌ای برای تشخیص اختلالات اولیه و شایع می‌باشد. فرآیند‌های تست‌های تخصصی برای محیط‌های صنعتی جهت تعیین سلامتی افراد نسبت به آلاینده‌های صنعتی بارز مانند فلزات سنگین، مواد شیمیایی و عناصر مضر در دپارتمان High-Tech آزمایشگاه نوبل با بهره گیری از دستگاه‌های HPLC، LCMS/MS، GC-MS، Atomic Absobtion و بسیاری از تجهیزات پیشرفته و مرتبط با بالاترین دقت ممکنه انجام می‌پذیرد. تست‌های تشخیصی برای معاینات تطابق کار، معاینات بازگشت به کار و نیز معاینات حین بازنشستگی یا معاینات خروج از کار از جمله خدمات تکمیلی آزمایشگاه نوبل برای طب کار و صنعتی می‌باشد.

آزمایشگاه نوبل - پیشرو در خدمات تخصصی، تشخیصی
به صورت اختصاصی ۴ دسته خدمات تخصصی برای طب کار و آزمایشات محیط‌های صنعتی صورت می‌پذیرد:

۱. ارزیابی مواد مخدر
۲. ارزیابی مسمومیت با مواد الکلی
۳. پنل توکسیتولوژی

۴. ارزیابی فلزات سنگین
آزمایشگاه نوبل آماده همکاری‌های علمی-تحقیقاتی در ۴ حوزه ذکر شده بواسطه مطالعات گسترده میدانی بر روی افراد در حوزه‌های سلامت، بالین، و صنعت کشور می‌باشد. با توجه به امکانات پیشرفته و کادر متخصص در تمامی زمینه‌های خدمات تشخیصی، بالتبع نیاز پزشکان برای اطلاع از معضلات موجود در حوزه طب کار بیش از پیش احساس می‌گردد. این امر محقق نمی‌شود مگر با ارتباط مستمر و همکاری بین آزمایشگاه تخصصی نوبل به عنوان مجری، و دانشگاه‌ها موسسات و کارنجات به عنوان طراح موضوعی مطالعات. استقبال گرم و صمیمی ما را در پیشرفت حوزه‌های علمی و ترویج بهتر زیستن بپذیرید.
"برای عقد قرارداد و درخواست خدمات تخصصی با ما تماس بگیرید"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج