۶۶۰۰۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوزه:

آلمان می تواند در ۲۰۱۸ هم قهرمان شود

میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که این تیم می تواند از قهرمانی اش در جام جهانی ۲۰۱۴، در روسیه دفاع کند.

ورزش سه: میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که این تیم می تواند از قهرمانی اش در جام جهانی ۲۰۱۴، در روسیه دفاع کند.

آلمان بعد از سه بار حضور پیاپی در نیمه نهایی جام های جهانی، سرانجام در جام جهانی برزیل به قهرمانی رسید. کلوزه که بعد از آن رقابت ها از بازی های ملی خداحافظی کرد، معتقد است که تیم یواخیم لوو می تواند در روسیه هم به قهرمانی برسد.
او به سایت فیفا گفت: " جام جهانی همیشه یک اتفاق ویژه است و اصلا قابل توصیف نیست. اینکه در پایان این تورنمنت بتوانید یک جام را در دست بگیرید، واقعا شگفت انگیز است. من خیلی خوشحال شدم که توانستیم در سال 2014 قهرمان جام جهانی شویم. ما همیشه به کسب جام نزدیک تر شده بودیم. ما در جام جهانی 2002 به فینال رسیده بودیم و دو بار هم در نیمه نهایی شکست خورده بودیم.
ما در جام جهانی 2018 هم می توانیم تا پایان راه برویم اما باید روحیه تیمی مان را بار دیگر افزایش بدهیم. آلمان بازیکنان جوان زیادی دارد و بازیکنانی بزرگ با کیفیتی فوق العاده اما آنها باید این را در زمین نشان بدهند. مفهموم متحد بودن همیشه در ذهن من است. برای من همیشه تیم در اولویت است.

آلمان می تواند در 2018 هم قهرمان شود
کلوزه با 16 گل در جام جهانی، بهترین گلزن تاریخ این رقابت هاست. او در مورد این رکورد و شکسته شدن احتمالی آن گفت: " من هرگز خودم را یک چهره بزرگ نمی دانم اما مطمئنا این دستاورد بزرگی است. زدن 16 گل در جام جهانی چیزی است که همیشه رویای آن را دارید. اما مانند همیشه باید از هم تیمی هایم یاد کنم. من بدون آنها نمی توانستم به این عنوان برسم.
شکسته شدن این رکورد؟ بازیکنان فوق العاده ای هستند که فکر می کنم شانس خوبی برای شکست آن دارند. باید ببینیم چه رخ می دهد."
ستاره سابق تیم ملی آلمان همچنین در مورد مسوت اوزیل، هم تیمی سابقش که پاس گل های زیادی را برای او فراهم کرد، گفت :" من در تورنمنت های زیادی در کنار او بازی کردم. او ویژگی بسیار خاصی داشت و آن هم این بود که فرز است. من بازیکنان چپ پای فوق العاده زیادی دارم. آنها به شیوه متفاوتی حرکت می کنند.

برای یک مهاجم بسیار مهم است که بازیکنی مانند او را در پشت سرش داشته باشد. او بازیکن بسیار باهوشی است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج