۶۶۰۱۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«نوبانگ مهر» با «مختاباد» کنسرت برگزار کرد

گروه موسیقی «نوبانگ مهر» به سرپرستی «محسن حسینی» و خوانندگی «عبدالحسین مختاباد»، در اولین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر و در تالار وحدت روی صحنه رفت.

موسیقی ایرانیان: این گروه موسیقی در سال ۱۳۹۳ با محوریت سازهای سنتی تشکیل شد و در سال ۱۳۹۵ هم بخش سازهای زهی شامل ویلن، ویلن آلتو و ویلن‌سل و همچنین سازهای بادی چوبی شامل فلوت و کلارینت هم به ارکستر اضافه شد. محسن حسینی همکاری‌های هنری خود با مختاباد را تقریبا از ۱۰ سال پیش در قالب گروه رودکی آغاز کرده و در این مدت اجراهای متعددی را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده‌اند. با احتساب این اجرا، این دو هنرمند در جشنواره موسیقی فجر هم سه بار روی صحنه رفته‌اند.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های عبدالحسین مختاباد نماینده سابق شورای شهر تهران به نام‌های «تمنای وصال»، «سایه‌ دوست» و «سیاه مشق» به همراه قطعاتی از ساخته‌های محسن حسینی اجرا شد. قطعات «سرگشته» (فولکلور) با شعری از اسحاق انور، «چشم به راه» از ساخته‌های حسین یوسف زمانی و با شعری از قدمعلی سرامی، قطعه فولکلور «پیمانه خالی»، آهنگ بی‌کلام «زلف پریشان»، «مجنون بی لیلا» از ساخته‌های ایرج امیرنظامی با شعری از اسحاق انور، «بی وفا» با آهنگسازی و شعری از جهانبخش پازوکی، «زمزمه عشق» از ساخته‌های محسن حسینی با شعری از قربان ولیئی و «تمنای وصال» از ساخته‌های عبدالحسین مختاباد با شعری از شیخ بهایی به همراه ساز و آواز آثاری بودند که در دوبخش در این کنسرت به اجرا درآمدند.

اصغر رحیمی نوازنده فلوت، داود منادی نوازنده ویولن سل، مونیکا لُران، نگین حاتمی، پیمان شامی، نوید شعبانزاده، احسان شامی و فرزاد صیدی نوازندگان ویولن، دانیال اسدی راد و مهدی منادی نوازندگان ویولن آلتو، فاروق آزادیان نوازنده تار و سه تار، مجید مظاهری نوازنده کمانچه، نگار اعزازی نوازنده دف و سازهای کوبه ای، مسعود جمشیدی نوازنده نی، میثم رفعتی فرد نوازنده تمبک و صبا مختاباد هم خوان اعضای گروه موسیقی «نوبانگ مهر» را به سرپرستی محسن حسینی نوازنده سنتور تشکیل می‌دهند.

در ادامه می توانید عکسهای این کنسرت را مشاهده نمایید:


«نوبانگ مهر» با «مختاباد» کنسرت برگزار کرد

«نوبانگ مهر» با «مختاباد» کنسرت برگزار کرد

«نوبانگ مهر» با «مختاباد» کنسرت برگزار کرد

«نوبانگ مهر» با «مختاباد» کنسرت برگزار کرد

«نوبانگ مهر» با «مختاباد» کنسرت برگزار کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج