۶۶۰۳۸۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا یحیی گل‌محمدی استعفا نمی‌دهد؟

با وجود اینکه مدیران تراکتور با دو مربی ترکیه ای وارد مذاکره شده اند اما یحیی گل محمدی همچنان به کارش در این تیم ادامه می دهد و خبری از استعفا نیست.

ورزش سه: با وجود اینکه مدیران تراکتور با دو مربی ترکیه ای وارد مذاکره شده اند اما یحیی گل محمدی همچنان به کارش در این تیم ادامه می دهد و خبری از استعفا نیست.

تیم تراکتورسازی بعد از شکست مقابل پرسپولیس و تساوی مقابل استقلال، در بازی امروز با نفت تهران یک شکست دیگر را متحمل شد تا مدیران باشگاه تبریزی رسما به فکر تغییر سرمربی بیفتند. بر این اساس مدیرعامل تراکتورسازی نمایندگانی را به ترکیه فرستاده تا با مصطفی دنیزلی و ارتورو سالام دو مربی مشهور ترک تبار مذاکره کنند. در این باره گفته می شود یکی از این دو مربی قطعا به ایران سفر می کند و هدایت تیم را برعهده می گیرد.

مساله مهم اما در این خصوص ادامه فعالیت یحیی گل محمدی است. سرمربی کنونی تراکتورسازی با علم به اینکه مدیران باشگاه به فکر تغییر در کادرفنی هستند اما همچنان به کارش ادامه می دهد. گل محمدی بعد از شکست مقابل نفت تهران نیز شعار هایی را از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه تختی تهران شنید اما در نشست خبری بازهم حرفی از جدایی نزد.

گل محمدی در نشست خبری خود گفت: «گزینه که در این روزها زیاد مطرح شده است و حفظ تمرکز برای ادامه کار و آماده کردن بازیکنان خیلی سخت شده است و فشار زیادی را تحمل کردیم و این فشار به هر حال به بازیکنان هم انتقال داده شد. در هر صورت چیزی که مشخص است این است که امروز خوب نتیجه نگرفتیم و بازی را باختیم. شکست تلخی بود.»

گل محمدی در حالی همه چیز را به تصمیم باشگاه منوط می کند که تا پایان فصل با تراکتورسازی قرارداد دارد و به نظر می رسد دلیل استعفا ندادنش مسائل مالی باشد. در این باره گفته می شود سرمربی تراکتورسازی که مدت ها است صحبتی با آجرلو مدیرعامل باشگاه انجام نداده، قصد دارد حکم اخراجش را از او دریافت کند تا بتواند با حضور مربی جدید مبلغ قراردادش را به صورت کامل بگیرد.

از طرف دیگر اینکه مدیران باشگاه تراکتورسازی با وجود قطعی بودن جدایی گل محمدی این مربی را از کار برکنار نمی کنند، عجیب به نظر می رسد. چنین شرایطی نه تنها شان باشگاه و گل محمدی را زیر سوال می برد که باعث پیش آمدن مشکلات بعدی می شود.

در هر صورت چیزی که مشخص است یحیی گل محمدی سمتش در تراکتورسازی را از دست می دهد؛ اما به نظر می رسد این جدایی با حاشیه های بیشتری همراه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل تراکتور شاید زمانی حل شود که دیگر از پادگان سرباز نگیرد!

    • sherwin

      به نظرم مربی امثال آقای گل محمدی باید توو تیم هایی مربی گری کند که اختیار باز و قدرت مانور داشته باشد نه تیمی که شش تا رئیس داره و هر کسی یه سازی میزنه .. آجرلو هم بر عکس ظاهر فریبنده اش , ماشالا کم شیشه خورده ندارد .. به امید موفقیت همه تیم های ایرانی در جام باشگاه آسیا.

    • نادر

      واقعا گل محمدی بد بیاری آورده و ایشان مربی لایق وبا دانش و با ادبی هستش آرزوی موفقیت براش داریم

    • مسعمد

      بابا باید خجالت بکشه یحیی باید این لنگا مردانگی از خدابیامرز حجازی وامیر قلعه نویی وخیلی از دیگرانیاد بگیرن نه بیان باج بدن به تیمی که طرافدارش هستند من اگر جای مسولین تراکتور بودم بابت تبانی علیه او شکایت به مراجع زیر صلاح میکردم تا دیگر درس عبرتی برای او ودیگران بشود تا شرافت خود را برای طرافداری از یک تیم نکنند وبا احساسات هواداران محبوب آذربایجان بازی نکند ادم باید تعهد اخلاقی داشته باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج