۶۶۰۴۴۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

میرشاد ماجدی:

سایپا به راحتی شکست نمی‌خورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سایپا تیم جنگنده و جوانی است و استقلال باید بداند این تیم به راحتی شکست نخواهد خورد.

خبرگزاری مهر: میرشاد ماجدی در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان گفت: بازی این تیم مقابل تراکتورسازی را به طور کامل مشاهده کردم. استقلال با توجه به نبود جباروف و چشمی آن زیرکی و شرایط هفته های گذشته را نداشت و تا حدودی در خط دفاع دچار تزلزل بود که آن هم به دلیل جابجایی اجباری بود که چشمی حضور نداشت و منتظری جایگزین او شده بود.

وی تاکید کرد: همین جابجایی ها باعث شد تا مهاجمان تراکتورسازی چند حمله خوب را طراحی کنند که خوشبختانه با خروج های به موقع دروازه بان آماده این روزهای استقلال یعنی حسین حسینی حملات ناکام ماند و تراکتور نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در دیدار برابر تراکتور، نورافکن هم تغییر پست داده بود و این اتفاقات باعث شد تا استقلال با تغییرات زیاد نتواند جنگندگی و گلزنی همیشگی را داشته باشد اما باید بپذیریم یک امتیاز هم در تبریز نتیجه خوبی است.

ماجدی در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر سایپای تهران گفت: دایی نشان داده در هر تیمی که به عنوان سرمربی کار می کند به راحتی بازی را واگذار نمی کند. استقلال باید بداند سایپا تیم جنگنده و جوانی است و به راحتی شکست نخواهد خورد. اگر چه این تیم در هفته گذشته نتیجه قابل قبولی کسب نکرد اما مطمئنا با یک برنامه خاص به مصاف استقلال خواهد آمد.

وی تصریح کرد: استقلال اگر همان استقلال همیشگی باشد و بتواند از یک ربع اول دو نیمه استفاده کند و هجومی بازی را آغاز کند می تواند خیلی زود به گل دست پیدا کرده و عرصه را بر سایپا تنگ کند. درست است که جباروف در این دیدار غایب است اما تجربه شفر می توانددر این بازی کارساز باشد و به اعتقاد من این تجربه ۸۰ درصد موفقیت استقلال خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا در نیم فصل دوم شاهد فقر گلزنی در تیم ها هستیم گفت: با شروع نیم فصل دوم تیم ها محتاط تر می شوند. برخی تیم ها بدنبال کسب یک امتیاز هستند تا از سقوط فرار کنند و برخی هم می توانند با تک امتیازها به قهرمانی فکر کنند اما اعتقاد دارم عملکرد سرمربیان تیم ها در نیم فصل دوم نشان دهنده تجربه آنهاست و باید شجاعانه بازی کنند ولی در مجموع تیم ها در نیم فصل دوم نتیجه گرا می شوند و نمی خواهند به سادگی از یک امتیاز بگذرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته های آتی شاهد این فقر گلزنی نباشیم و تیم های لیگ برتری با شجاعت و جسارت بیشتری مقابل حریفان قرار گرفته و با ارائه بازیهای هجومی تنها بدنبال گلزنی و کسب ۳ امتیاز باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در بیشتر بازیهای سایپا در برابر استقلال، سایپا ضعیف ظاهر شده و حالا با شفر تازه وارد هم کار خیلی سختی‌در این بازی دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج