جاباما
۶۶۰۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حضور نامشخص آرژانتین در لیگ ملت‌های والیبال

بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین، فدراسیون این کشور را در پی پردخت نکردن جوایزشان، به شرکت نکردن در لیگ ملت های والیبال تهدید کردند.

ایسنا: به نقل از سایت ورلد آو والی، فدراسیون والیبال آرژانتین پس از کسب موفقیت در لیگ‌ جهانی ۲۰۱۷ برای آمادگی جهت حضور در مرحله نخست لیگ‌ ملت های والیبال ۲۰۱۸ با خطر حضور نیافتن ملی پوشانش در دور جدید تمرینات روبرو است.

با توجه به عمل نکردن فدراسیون والیبال آرژانتین به قول‌هایش برای پرداخت جوایز و پاداش‌های لیگ جهانی ۲۰۱۸، به احتمال زیاد بازیکنان ملی پوش آرژانتین حضور در تیم ملی برای شرکت در لیگ ملت های والیبال را تحریم کنند.

بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین مدعی شده‌اند که فدراسیون این کشور پیش از این وعده پرداخت پاداش‌ها را قبل از لیگ‌ ملت‌های والیبال داده بود اما اکنون زیر قولش زده و ظاهرا برخی از بازیکنان به طور جدی در حال بررسی شرایط برای بازی نکردن در لیگ ملت های والیبال هستند.

در گزارش این سایت آمده که ریاست فدراسیون والیبال آرژانتین اعلام کرده از میران پاداش‌ها کاسته می‌شود و حتی از بازیکنان خواسته که پول بلیت‌های سفرها را خودشان بپردازند.

بازیکنان قرار بود شصت درصد از پاداش‌ها را در دسامبر و چهل درصد را در ژانویه دریافت کنند اما پس از آن اعلام شد که نیمی از هدایا در دسامبر و نیم دیگر در مارس پرداخت می‌شود اما تاکنون هیچ پولی به بازیکنان پرداخت نشده و همه ملی‌پوشان این کشور تصریح کرده اند که دیگر به حرف هیچ مفام رسمی در فدراسیون اعتماد نمی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج