جاباما
۶۶۰۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: دیگر جواب کونته را نخواهم داد

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید دیگر نمی‌خواهد جواب سرمربی چلسی را بدهد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی ‌استار، ژوزه مورینیو که همراه منچستریونایتد از اردوی آمادگی دوبی برگشته بود، در نشست خبری قبل از بازی با استوک سیتی، درباره مسائل مختلفی از جمله درگیری‌اش با آنتونیو کونته به صحبت پرداخت و گفت‌: من دیگر نمی‌خواهم به این دعوا ادامه‌ دهم. وقتی شما به یک فردی توهین می‌کنید باید انتظار واکنش هم از سوی مقابل داشته باشید که این واکنش می‌تواند هم سکوت باشد و هم پاسخی به توهین‌های طرف مقابل. وقتی یک نفر به دیگران بی‌احترامی می‌کند، دیگر نباید انتظار احترام از او داشته باشید. او بارها و بارها به من توهین کرده است و ابتدا من واکنش نشان دادم و درباره پرونده دوپینگ او صحبت کردم که فکر می‌کنم خیلی این سرمربی را آزار داد. وقتی باز هم کونته به توهین‌هایش ادامه‌ داد دیگر سعی خواهم کرد که سکوت کنم و پاسخ این مربی را ندهم.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: ما در دوبی تمرینات خیلی خوبی داشتیم و توانستیم با قدرت تیم را آماده کنیم. تنها مشکلی که در حال‌ حاضر می‌خواهم درباره آن صحبت کنم، مصدومیت و شرایط بد زلاتان ایبراهیموویچ است. او به خوبی تمرین کرد و می‌خواست در کنار ما باشد ولی متاسفانه شرایط برای او به خوبی پیش نمی‌رود.

آقای "خاص" در پایان درباره علاقه تیمش به جذب آلکسیس سانچس، گفت‌: از من نخواهید که درباره بازیکن دیگری صحبت کنم ولی باید این را بگویم که سانچس، بازیکنی فوق‌العاده‌ است و ما برنامه‌های خودمان را برای فصل نقل‌ و انتقالات خواهیم داشت. او بازیکنی قابل احترام محسوب می‌شود. من حرفی برای گفتن درباره او ندارم و فقط این را می‌گویم که او بازیکنی فوق‌العاده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج