جاباما
۶۶۰۹۶۶
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد

شرکت خودروسازی فورد با همکاری شرکت فناوری اوجو دوچرخه برقی پیشرفته ای تولید کرده که از آن می توان برای رفت و آمد سریع در شهرها بهره گرفت.

خبرگزاری مهر: شرکت خودروسازی فورد با همکاری شرکت فناوری اوجو دوچرخه برقی پیشرفته ای تولید کرده که از آن می توان برای رفت و آمد سریع در شهرها بهره گرفت.
غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد

به گزارش آسین ایج، این دوچرخه برقی مجهز به یک موتور ۵۰۰ واتی است و حداکثر سرعت آن به ۳۲ کیلومتر در ساعت می رسد. با استفاده از این دوچرخه و باتری شارژ شده آن می توان مسافتی نزدیک به ۴۰ کیلومتر را پیمود. بنابراین این محصول برای استفاده های درون شهری کاملا مناسب به نظر می رسد.

البته علاقمندان با نصب یک بسته باتری اضافی بر روی این دوچرخه می توانند حداکثر مسافت قابل طی شدن با استفاده از آن را به ۸۰ کیلومتر افزایش دهند.

در این دوچرخه از یک سیستم تعلیق جدید در چرخ ها استفاده شده تا حفظ تعادل آن تسهیل شود. همچنین بدنه این دوچرخه از جنس آلومینیوم مقاوم است که باعث استحکام و در عین حال سبکی آن شده است.

یک نمایشگر لمسی در جلوی این دوچرخه برای نمایش اطلاعات وجود دارد و بهره مندی از فناوری بلوتوث موجب می شود تا کارهایی همچون پخش موسیقی از بلندگوهای این دوچرخه ممکن شود. شارژ کامل باتری خالی شده این دوچرخه حدود ۵ ساعت به طول می انجامد.

وزن دوچرخه Ojo سی کیلوگرم است و حداکثر وزن قابل تحمل توسط آن ۱۴۰ کیلوگرم می بشد. پورت یو اس بی شارژ باتری این دوچرخه را در حین حرکت هم ممکن می کند. قیمت این دوچرخه که در آینده نزدیک روانه بازار می شود ۲۰۰۰ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      الان ایران میاد پراید دوچرخه میزنه

    • بی نام

      متاسفانه کشور ما ماشین هاش همش یا بنزین سوز یا گازوییل سوز هستن .در حالی که دنیا داره ماشین ها رو برقی یا هیدروژنی میکنه .

    • خدا

      اینا بریز دور/پراید وپیکان خوبه با مصرف 20 لیتر بنزین در 100کیلومتر/مگه نشنیدی مسئولین محترم ما فرمودند خودروهای هیبریدی هم به درد مسیرهای شهری نمی خوره!!!نمی فهمی دیگه میری دوچرخه برقی برای توی شهر میسازی؟نفهم

    • بدون نام

      ما به همون ارابه های داخلی قانع هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج