جاباما
۶۶۰۹۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپلو: هیچکس حریف زبان مورینیو نمی‌شود

سرمربی سابق یوونتوس به انتقاد از هم‌وطن خود پرداخت ادبیات کونته را زیر سوال برد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، در دو هفته‌ اخیر دعوای آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو اخبار و فوتبال جزیره را تحت تاثیر قرار داده است و این دو مربی بارها از خجالت یکدیگر در آمده‌اند.

فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی که سابقه هدایت یوونتوس و رئال مادرید را در کارنامه خود دارد، درباره اتفاقات پیش آمده بین این دو مربی به اظهار پرداخت و گفت‌: من فکر می‌کنم کونته این را درک نکرده است که دارد با چه کسی سر و کله می‌زند. من از اتفاقاتی که بین این دو مربی رخ داده است واقعا شگفت زده شده‌ام و اصلا انتظار نداشتم که چنین چیزی پیش آید. کونته باید بداند که وقتی پای بحث کلامی و جدل پیش می‌آید هیچ‌کسی حریف ژوزه مورینیو نخواهد شد.

کاپلو در ادامه‌ صحبت‌های خود بیان‌ کرد: شاید کونته می‌خواست توجه را از تیم خود بردارد. من فکر می‌کنم او نباید از کلمه "پیر و سالخورده" برای ژوزه مورینیو استفاده می‌کرد. این طور صحبت کردن‌ها اصلا درست نیست.

آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو در حالی درگیری لفظی با هم دارند که تیم‌هایشان در یک ماه آینده برنامه‌های پر فشاری دارند و باید در چند جبهه مختلف به رقابت بپردازند. چلسی امشب (شنبه) باید به مصاف لسترسیتی برود و منچستریونایتد هم دوشنبه شب یک دیدار خانگی پیش رو دارد و باید برابر استوک سیتی بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج