جاباما
۶۶۱۱۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پرچم دار آینده ال جی G۷ نام دارد

سال جدید میلادی با شایعاتی درباره پرچم‌دار آینده ال جی آغاز شد و بسیاری از منابع، خبر از تغییر نام سری جدید گوشی های پرچم‌دار ال جی می‌دادند (پرچمداران سری G ال جی در سال ۲۰۱۸ احتمالا تغییر نام دهند).

وبسایت کلیک - راضیه چنگیز نائین: سرانجام پس از شایعات فراوان مشخص شد که نام پرچم دار آینده ال جی G۷ است و باید منتظر نسل جدیدی از گوشی‌های سری G باشیم.
پرچم دار آینده ال جی G7 نام دارد

سال جدید میلادی با شایعاتی درباره پرچم‌دار آینده ال جی آغاز شد و بسیاری از منابع، خبر از تغییر نام سری جدید گوشی های پرچم‌دار ال جی می‌دادند (پرچمداران سری G ال جی در سال ۲۰۱۸ احتمالا تغییر نام دهند).

برخی از وب‌سایت‌های خبری اعلام کردند که ال جی برای گوشی هوشمند پرچم‌دارش نام جدیدی انتخاب کرده و آوریل سال ۲۰۱۸ آن را رسما معرفی می‌کند (پرچمدار بی نام و نشان ال جی ماه آپریل به بازار عرضه می شود). اما اکنون با قرار گرفتن نام ال جی G۷ بر روی وب‌سایت نمایندگی ال جی در بریتانیا تمام شایعات رد شد تا علاقه‌مندان به این گوشی‌ها همچنان چشم‌انتظار سری G و گوشی ال جی G۷ باشند.

ال جی در بخش فناوری‌های شارژ سریع نام G۷ را درج کرده و نوشته است که این گوشی پرچم‌دار به نسل چهارم فناوری شارژ سریع مجهز خواهد بود. استفاده از فناوری شارژ سریع گوشی پیش از این در گوشی‌های G۶ و G۵ نیز استفاده‌شده بود، اما نسل چهارم این فناوری قبلا در هیچ یک از گوشی های هوشمند ال جی وجود نداشت.

پرچم دار آینده ال جی G7 نام دارد

هنوز مشخص نیست که ال جی قصد دارد از G۷ در جریان کنگره جهانی موبایل MWC رونمایی کند و یا در مراسمی جداگانه در ماه مارس این پرچم‌دار را رسما معرفی خواهد کرد.

درباره ال جی G۷ اطلاعات زیادی منتشرنشده و تنها می‌دانیم که این گوشی قرار است با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ و صفحه‌نمایش OLED معرفی شود. هرچند که این اطلاعات برای قضاوت بسیار اندک است، اما باید دید در روزهای آینده چه تکه‌هایی از پازل مشخصات G۷ تکمیل می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج