۶۶۱۲۱۹
۳۱ نظر
۵۰۰۹
۳۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بازگشت «دانیال» به مدرسه؛ مدیر اخراج شد

اخیرا تصاویری از چهره دانش‌آموز جیرفتی که از سوی مدیر مدرسه‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت.

خبرگزاری ایسنا: اخیرا تصاویری از چهره دانش‌آموز جیرفتی که از سوی مدیر مدرسه‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت.

برادر «دانیال رفیعی» دانش آموز آزاردیده به توضیح ماجرای ضرب و شتم دانیال پرداخت و گفت: اوایل دی ماه برادرم به همراه دو تن دیگر از هم مدرسه‌ای‌هایش در حیاط مدرسه درگیری لفظی پیدا می‌کنند، مدیر مدرسه متوجه می‌شود و ابتدا آن دو دانش آموز دیگر را که گویا از اقوامش بوده‌اند به داخل دفتر مدرسه می برد و با آنها صحبت می کند.

وی مدعی شد: سپس مدیر آن دو نفر را به خانه می‌فرستد و در حالی که همه دانش آموزان رفته بودند و ۱۰ دقیقه از زنگ آخر مدرسه گذشته بود برادرم را کتک می زند و مشتی به بینی و دهانش می‌کوبد. برادرم بیهوش بیرون مدرسه رها شده بود که توسط مردم به بیمارستان می‌رسد.

رفیعی گفت: از پزشکی قانونی سه ماه طول دوره درمان گرفتیم و از مدیر مدرسه شکایت کردیم؛ البته شنیده‌ایم، وی خودش استعفا داده و آموزش و پرورش با او برخوردی نکرده است.

رفیعی افزود: اکنون وضعیت جسمانی‌ برادرش برای حضور در مدرسه مساعد است و علیرغم آنکه زخم لبش خوب نشده اما از امروز مدرسه رفته است.

سلاجقه، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان نیز در این باره به ایسنا گفت: در پی تنبیه بدنی دانش آموز مدرسه شهید فاریابی شهرستان جیرفت توسط مدیر مدرسه در تاریخ پنجم دی ماه جاری، این مدیر متخلف هفتم دی ماه به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان اداره کل آمورزش و پرورش استان کرمان معرفی شده و از سمت مدیری مدرسه نیز برکنار شده است.

وی افزود: اکنون دانش آموز در همان مدرسه در حال تحصیل است.

سلاجقه در عین حال گفت: تهدید ولی دانش آموز توسط رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر این که «اگر رضایت ندهید از ادامه تحصیل فرزندتان در مدرسه جلوگیری می شود»، صحت ندارد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت: مدیر متخلف برکنار شده است

مجید امیرتیموری رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص وضعیت دانش‌آموزی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، گفت: روز پنجم دی ماه متاسفانه این اتفاق رخ داده است که یک روز بعد ضمن برکناری مدیر مدرسه از سمتش، مدیر جایگزین نیز معرفی شده است.

وی ادامه داد: روز هفتم دی ماه یعنی دو روز بعد از این اتفاق مدیر متخلف به هیات تخلفات کارکنان اداری معرفی شده است.

امیرتیموری با ابراز تاسف بیان کرد: وضعیت دانش‌آموز را پیگیری کرده‌ایم و در حال حاضر در همان مدرسه مشغول به تحصیل است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با تکذیب ادعایی مبنی بر تهدید صورت گرفته از طرف حراست اداره کل آموزش و پرورش نسبت به خانواده دانش‌آموز، گفت:‌ خانواده دانش‌آموز هیچگونه ملاقاتی با حراست نداشته‌اند لذا این ادعا از اساس کذب بوده و آن را تکذیب می‌کنم.

امیرتیموری افزود: آنچه در حیطه وظایف اداره شهرستان بوده انجام شده و پرونده مدیر متخلف توسط هیات تخلفات کارکنان در دست پیگیری و رسیدگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه تنها این مدیر بلکه هرمدیر ومعلم دیگر درهرکجای کشور این تخلف راانجام دهدباید اخراج وبه قانون تحویل داده شود مگر دانش اموزان برده ی اونگان. خیلی غایط میکنن. محازات شن

      پاسخ ها

      • abc

        یک بار خودت بخون ببین توی همین دو خط چند تا غلط داشتی

    • بدون نام

      در خبری که دیروز گذاشته بودین پدرش گفته بود که خود بچه به حالت نیمه بیهوش برگشته خونه حالا برادرش گفته مردم بردندش بیمارستان از جلو در مدرسه نمیگم کار مدیر درست بوده ولی بچه ها هم کم اذیت نمیکنن توی مدارس . هیچ قضیه ای یکطرفه نیست درسته مدیر اشتباه کرده ولی جانب انصاف رو هم در نبود ایشون باید رعایت کرد و هم به حق این بچه باید رسیدگی بشه و حقی ازش پایمال نباید بشه

    • بدون نام

      چون مدیر بوده فقط سمت رو گرفتن باید دیعه هم ازش بگیرن

    • مظفری

      اخراج شد؟ یعنی چی؟ باید هر چه سریعتر تشکیل پرونده قضایی بشه ، به چه اجازه ای دست روی بچه مردم بالا کرده

      پاسخ ها

      • یعقوب از بندرعباس

        باید پدر همچنین مدیر و مدیرانی را در بیارن تا درس عبرتی بشه به کل مدیران متخلف .

    • باهنر علی

      خیلی خوب هست از فردا معلم ویا مدیر بیچاره دانش آموز کتک بزند و مثلا اخراج شود دیگر بر سر روح روان آن دانش آموز میآید مهم نیست وان آقایی مدیر حتما در گذشته با او هم چنین رفتاری شده است که با بچه مردم چنین وحشیانه رفتار میکند

    • ضد

      چوب معلم گُل هرکی نخوره خله

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        این مدیر باید تحویل داعش شود

      • بدون نام

        من جای بابای اون بچه بودم پوست اون مدیرو می کندم که دیگه همچین غلطی نکنه

      • رضا

        این که معلم نیست

    • بدون نام

      چرا متن ها رو درست نمیخونید . نوشته از نظر آموزش و پرورش از کارش برکنار شده . این یک روال اداری است رئیس آموزش و پرورش که قاضی نیست . بعد برادر دانش آموز هم گفته طول درمان از پزشکی قانونی گرفتیم تا نامه از دادگاه نبرده باشن نمیتونن به پزشک قانونی مراجعه کنند پس ایشون شکایت به مراجعه قضایی کردن که روال اون هم ایشالا طی میشه . سریع جبهه گیری نکنید عزیزان ایشالا که قاضی حق رو به دانش آموز میده . از نظر تخلف قانونی آموزش و پرورش بحث جداست و مجازات ها فرق میکنه .

    • بدون نام

      میخواسته بازنشسته بشه بهش ندادن با این ترفند از سازمان خارج شده از خداشم بوده احتمالا

    • ر ز

      خدالعنتش کنه مدیر احمق وبیشعور ...ن ا دا ن

    • بدون نام

      وبرعکس چی دانش آموز وحشی بود بذارن یکی دیگه رو بقتل برسانه

    • بدون نام

      اون مدیر بی شرف باید محاکمه وشلاق بخورد

    • بدون نام

      @ضد
      اين در مورد شما جواب ميده نه آدميزاد

    • مريم

      انشالاه

    • مريم

      انشالاه كه عزيزات از اين چوبا بخورن تا خل نمونن

    • بدون نام

      من که باور نمیکنم

    • بدون نام

      کافی نیست چون عمدی بوده و میدونسته چیکار می‌کنه

    • بدون نام

      رییس اموزش وپرورش هم باید سمتش ازش گرفته بشه

    • بدون نام

      از این حرکت اشتباه دفاع نمی کنم اما گاهی اوقات دانش آموز یا اولیایی پیدا می شوند که احترام مدرسه و پرسنل آموزشگاه را مخدوش می نمایند و اقدام به هتاکی می کنند که ضرورت دارد قانونی جامع و مانع ، تصویب و اعلام و ابلاغ شود و مانع از این گستاخی های رو به فزونی شد.

    • اکبری

      ولی این دانش آموز را روشن کنبن که دیه دندان و پارگی لب و چند روز بستری شدن چقدر است

    • مجتبی

      برکناری و استعفا چیه چرا آموزش و پرورش پیگیری نکرده به این مدیر کی صلاحیت روانی داده؟این مدیر خودش باید آموزش و پرورش داده بشه.حیون شرفت داره پیشش

    • بدون نام

      پدر بچه گفته تهدید کرده شکایت نکنیم اونوقت این دروغ گو ها میگن تکذیب کرده

    • بدون نام

      من تحقیق کردم. مدیر پسر شهیدی است که اسمش روی مدرسه است. اقای اباذر فاریابی فرزند شهید سعدالله فاریابی. صرفا جهت اطلاع!
      والدین بچه هم دروغگو شده اند. یکبار می گویند خودش نیمه بیهوش رسیده خانه یکبار می گویند بیهوش شده و مردم او را رسانده اند بیمارستان...
      در ضمن قلدربازی و حتی حمل سلاح سرد در مدارس و محلات جیرفت خیلی عادی است. یک نفر نپرسیده اون دانش اموز چکار کرده فقط به مدیر فحش داده اند.

    • بدون نام

      کمتر معلمی حاضر است مدیر شود. آموزش و پرورش مردم را هالو گیر آورده

    • بدون نام

      کمتر معلمی حاضر است مدیر شود. آموزش و پرورش مردم را هالو گیر آورده

    • بدون نام

      کابر 8:08 وقتی مدیر و مسئولان مدرسه این باشن چه انتظاری میشه از بچه هایی که زیر دست اینها تعلیم می بینند داشت خب معلومه که اون بچه ها خشونت و حمل سلاح رو از همین بزرگتر ها یاد گرفتن به قول معروف هر چه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک یعنی این عکس و بینی و دندان شکسته و لب جر خورده این پسر هم دروغ خانواده اش هست ؟ بچه ها هر چی یاد میگیرن از بزرگتر هاست مدرسه که با خشونت اداره بشه فقط خشونت رو یاد دانش آموز ها میده

    • بدون نام

      یه طرفه به قاضی نرید اینجور دانش اموزها الان جلوشون گرفته نشه در اینده میشن همین دزد وقاتلهایی که در جامعه میبینید .موافق تنبیه این چنینی نیستم ولی حق کامل رو به دانش اموز بی ادب نمیدم .یه دانش اموز بی تربیت وناهنجار راحت میتونه رو دانش اموزای دیگه اثربد بگذاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج