جاباما
۶۶۱۲۲۸
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ابطحی: از احمدی نژاد دلخوریم

سید جواد ابطحی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده اصولگرای مجلس درباره ارتباط با احمدی نژاد گفت پیش از این اعضایی همچون مهدی کوچک زاده و حمیدرسایی (نمایندگان دور هشتم و نهم مجلس) به دلیل آنکه می خواستند در اعلام موضع درباره احمدی نژاد آزاد باشند و به او نزدیک تر شوند از جبهه پایداری جدا شدند.

عصر ایران: سید جواد ابطحی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده اصولگرای مجلس درباره ارتباط با احمدی نژاد گفت پیش از این اعضایی همچون مهدی کوچک زاده و حمیدرسایی (نمایندگان دور هشتم و نهم مجلس) به دلیل آنکه می خواستند در اعلام موضع درباره احمدی نژاد آزاد باشند و به او نزدیک تر شوند از جبهه پایداری جدا شدند.

ابطحی افزود: از نظر ما آقای احمدی نژاد منشاء خدمات بسیاری بود و در کارهای انقلابی و اسلامی و احیای گفتمان انقلاب ایفای نقش خوبی داشت. در کنار این مسائل برخی موضع گیری ها و حاشیه سازی ها موجب شد تا گله مندی هایی از ایشان به وجود آید.

وی ادامه داد: دوستان ما در جبهه پایداری در اواخر دولت نهم با احمدی نژاد صحبت هایی داشتند، تصور می کنم در دولت دهم زاویه ها بین جبهه پایداری و احمدی نژاد زیاد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین گفت: علی رغم این رویکرد کلی در جبهه پایداری برخی دوستان ما در این جبهه همچنان بر مواضع نزدیکی با احمدی نژاد پافشاری و برخی نیز به همین خاطر جبهه را ترک کردند تا بتوانند مواضع مستقلی داشته باشند مثل آقای رسایی و آقای کوچک زاده که از جبهه کنار رفتند و می خواستند مستقل تر فکر کنند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس خاطر نشان کرد: آنها نمی خواستند از احمدی نژاد فاصله بگیرند و کارکرد جبهه را در این خصوص قبول نداشتند.

ابطحی در ادامه گفت: گفتمان جبهه پایداری، گفتمان انقلاب است و برگرفته از فراکسیون انقلاب اسلامی است که در مجلس هشتم بنیان گذاشتیم. ما به دنبال آن هستیم تا ارزش های انقلاب و ارزش ها و اسلام و احکام آن باقی بمانند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه امیدواریم احمدی نژاد به مسیر اصلی بازگردد گفت: نباید از یاد ببریم که هیچ کدام به تنهایی نمی توانیم پیام انقلاب را به دنیا برسانیم.

وی تاکید کرد: امروز جریانی در کشور شکل گرفته که می خواهد از اسلام عبور کند و این برای ما جای نگرانی دارد البته از آقای احمدی نژاد نیز دلخوری هایی داریم و نگران ایشان هستیم تا مباداها بروز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب از بندرعباس

      سلام اولا احمدی نژاد کارهای زیر بنایی زیادی به کشور و قشر ضعیف جامعه انجام دادن و مردم این کارها را فراموش نمیکنند و در زمان تصدی لیشان درب اتاق مدیران بر روی مردم باز بود ولی با این همه محبوبیت و خط قرمز ما رهبری معظم هستند و احمدی نژاد تباید وارد خط قرمز شوتد چون ما جان خود را فدای رهبرم خواهیم نمود.

      پاسخ ها

      • کریم

        احسنت.

      • قاسم

        آقا یعقوب بدون اینکه فحش بدهید لطفا تیتر وار ده تا از کارهای خارق آلعاده هزاره سوم را برشمارید

    • اسحاق دریابار

      ماااا احمدی نژاده را دوست دارم.
      ولی عشق ما. خط قرمز ما رهبر هست.
      جانم فدای رهبر ..

    • بی نام

      احمدی نژاد رسم بی قانونی بودن را درکشور نهادینه کردن که ضربه اصلی ان به فقرا است واگر راهی برای احقاق حق فقیر وحود داشته باشد قانونی شدن وقانونی بودن است

    • علیرضا ج

      سلام رهبری زبان رسای اسلام وانقلابند واگر هم ازکسی دلخوری ولغزشی مشاهده کنند نه وکیل میخواد ونه وصی بی هیچ اغماضی موضع خودرا اعلام میدارند. شما نگران رهبری وخطوط قرمزش نباشید.دکتر احمدینژاد هم در دل مردم محروم جای دارد وهم برادر مومن رهبر وامین ایشان و از صادقین ایشان هستند.

    • علی

      مگه پیام انقلاب چی بود؟؟؟؟؟!!!!!

    • ایرانی

      خدانکنه دلخورباشی ازداش محمودجناب ابطحی

    • بدون نام

      باش تا دنده های نرم بشه ...باید هم ناراحت باشید ..دست همه تون رو کرد زنده باد احمدی نژاد ..همیشه در قلبهایی مرد

      پاسخ ها

      • زارعی

        راه احمدی ن راه انبیا ست سلام خدا بر او باد

      • علی

        احمدی ن بر مگردد انشا لله

    • محسن

      زنده باد دکتر.ایران 4 کبیر داشت که خودشونو فدای عظمت ایران کردند.کوروش کبیر شاه عباس کبیر.امیر کبیر و مردمی نژاد کبیر

    • بدون نام

      یعقوب عزیز لایک داری

    • حسین

      الان به احمدی نژاد چه توصیه ای دارید یعقوب جان:-D

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج