جاباما
۶۶۱۲۳۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

عباسیان: در کورس پاس گلی، دنبال مسلمان هستم

وینگر چپ پای پدیده معتقد است اگر تمرکز به هم تیمی هایش بازگردد، می توانند با دو برد دوباره در جمع بالانشینان لیگ حاضر شوند.

ورزش سه: معین عباسیان در مورد باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: واقعا انگیزه زیادی برای برد در اهواز داشتیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم و نتوانستیم نتیجه را تغییر دهیم. روی حریف فشار زیادی آوردیم و همه بچه ها انرژی زیادی گذاشتند ولی روند بازی طوری بود که نمی توانستیم از مالکیت خودمان استفاده کنیم.

او ادامه داد: باید بگویم در دقیقه خیلی بدی گل خوردیم و به لحاظ روحی هم انگار بچه ها روی فرم نبودند. شخصا فکر می کنم بازیکنان ما هنوز تمرکز نیم فصل اول را ندارند و نمی توانند قدرت خود را در زمین پیاده کنند.

وینگر چپ پای پدیده درباره نوسان های تیمش در نتیجه گیری گفت: به هیچ عنوان به دنبال توجیه نیستم ولی با کسر آن ۶ امتیاز انگیزه های همه ما فروکش کرد. ما خیلی زحمت کشیدیم و انصافا تیم با کیفیتی داریم و همین بازی های خوب توقع را از تیم مان بالا برده است. می توانیم با تمرکز بالا و کسب دو برد شرایط را دوباره خوب کنیم و به جمع مدعیان برگردیم. بازیکنان ما این پتانسیل را دارند و می توانند موفق شوند.

او پیرامون افت گلزنی تیمش در نیمه دوم تصریح کرد: ما در نیم فصل اول یکی از بهترین های خط حمله ها را داشتیم ولی هنوز در دور برگشت عملکرد خوبی نداشتیم. من شخصا همه تلاشم را می کنم که بتوانم برای مهاجمان گلسازی کنم خدا را شکر آمار خوبی دارم و می خواهم در کورس آقای پاس گلی مدعی باشم، هرچند به نظرم محسن مسلمان دست نیافتنی شده است! البته تیم مان مهندس زیاد دارد و کمندانی و خلعتبری هم خوب هستند.

عباسیان درباره دیدار با استقلال در این هفته گفت: همیشه بازی با استقلال جذاب است. آنها با شفر هم خوب بازی می کنند و هم خوب نتیجه می گیرند. با گلی که آنها مقابل سایپا دریافت کردند، کمی بار روانی بازیکنان ما برای گلزنی کم شد و حالا می توانیم راحت تر به گلزنی در این بازی فکر کنیم.

او در پایان گفت: امیدوارم مسئله استفاده از حق میزبانی حل شود و اتفاقات بازی سیاه جامگان و پرسپولیس تکرار نشود. به نظرم قبل از همه اینها باید برویم به سمت اینکه بازی ها را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم. مسئله ای که همیشه فقط حرفش را می زنیم و هیچگاه به آن عمل نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رژان پرسپولیسی

      بهش نمیرسی
      خیالت راحت^_^
      مهندس ما تکه تکککککک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محاله برسی داداااااااااااااچ

    • بدون نام

      محاله برسی دادااااااااااچ عشق فقط داش محسن

    • اصلان

      شماکه زودبرات ولی وحیدامیری ممکنه برسه.

    • اسی

      خفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج