جاباما
۶۶۱۲۵۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پیش بینی قدم بعدی ترامپ درباره ایران

داود هرمیداس باوند دیگر تحلیل گر مسائل بین‌الملل با اشاره به تمدید تعلیق تحریم‌های هسته ای از سوی ترامپ می‌گوید: این آخرین تعلیق تحریم‌های هسته ای ایران است. آمریکا می‌خواهد تصمیم گیری در ارتباط با تحریم‌های هسته ای را به بعد از مذاکره با اروپایی‌ها واگذار کند.

فرارو: داود هرمیداس باوند دیگر تحلیل گر مسائل بین‌الملل با اشاره به تمدید تعلیق تحریم‌های هسته ای از سوی ترامپ می‌گوید: این آخرین تعلیق تحریم‌های هسته ای ایران است. آمریکا می‌خواهد تصمیم گیری در ارتباط با تحریم‌های هسته ای را به بعد از مذاکره با اروپایی‌ها واگذار کند. اروپایی‌ها در موضوع برجام جدی هستند و معتقدند، برجام یک توافق بین المللی است که طرف‌ها باید به آن پایبند باشند.
اما آنها درباره سیستم موشکی نیز اعلام کرده اند آماده مذاکره‌اند. بنابراین ترامپ می‌خواهد مساله سیستم موشکی ایران را به مساله برجام ربط دهد و شرایطی اتفاق رقم بزند که بر روی این توافق بازنگری شود.

باوند با اشاره به سخنان ترامپ می‌گوید: یکی از نکاتی که رئیس جمهور آمریکا به آن اشاره کرد، آن است که ایران باید برای همیشه از دسترسی به سلاح هسته ای خودداری کند و تحریم‌های هسته ای هم به بعد از مذاکرات آمریکا با کشورهای اروپایی موکول می‌شود.

این استاد دانشگاه در ارتباط با تحریم‌های وضع شده علیه ۱۴ فرد و نهاد ایرانی از جمله رئیس قوه قضاییه نیز می‌گوید: این اقدام آمریکا هم در راستای همان مذاکراتی است که این کشور می‌خواهد با اروپایی‌ها داشته باشد. آمریکا با اقدام خود خواسته خود را در جای مدعی و ایران را در جایگاه متهم قرار دهد. کاخ سفید قوه قضاییه را در ارتباط با مسائل حقوق بشر و ناآرامی‌های اخیر ایران و واکنش نظام به آنها تحریم کرده است. به این ترتیب مبنای تحریم‌های اعمال شده علیه افرادی مثل رئیس قوه قضاییه با تحریم‌های مرتبط با برجام متفاوت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چقدر دشمنی افزایش پیدا کند به ضرر کشور است و کشورهای مثل عربستان و امارات پر رو میشوند. آیا بهتر نیست برای کم کردن دشمنی تلاش شود نه افزایش آن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج